Yippo wrote:Sain juuri äsken puhelun jonka mukaan moondance on bongannut Dakkuksen.
Mikä kaupunki?
Helsinki tahi Espoo olettaisin. Ei tullut kysyttyä.
Mikonkatu tai Asematunneli. Mahdollisesti Elielinaukio. On myös pieni mahdollisuus, että jossain näiden välisillä siirtymätaipaleilla
Saa tulla repimään hihasta. Jos uskaltaa.
muda wrote:JackTheRipper oli lounaalla Joutsen sillan kiinalaisessa. Istuitko oven vieressä olevassa pöydässä? Puhelin tuutti auttoi bongaamisessa.
Olin siellä, mutta en istunut oven vieressä vaan siellä perällä. Missäs itse oleskelit? Itse yritin saada tuota tuutti bongausta toimimaan, mutta en saanut edes ohjelmaa asennettua. Pitää varmaa yrittää uudestaan.
Istuin aika lähellä sitä ovea (tai mikä lie oviverho onkaan). Siitä lähti 3 miestä meidän vierestä pois ja samalla katosi JackTheRipper puhelimesta. Olis tehnyt mieli huutaa että "Viiltäjä Jack, sut on nähty... tuu esiin". Jäi toi temppu tekemättä.
Mutta mulla takkuilee nyt toi sovellus ja ei onnistu automaatti spottailu yhtään. Käsin naputtelemalla saa spottailtua 2-3 kertaa ja tulee sovellusvirhe. Ei oo mun laji jos on noin hankalaa. Mutta oli kiva ylläri sattua samaa soppapaikkaan "tutun kanssa" Ei kuitenkaan tullut seteliosumia kun maksoin lounarilla.
muda wrote:Istuin aika lähellä sitä ovea (tai mikä lie oviverho onkaan). Siitä lähti 3 miestä meidän vierestä pois ja samalla katosi JackTheRipper puhelimesta. Olis tehnyt mieli huutaa että "Viiltäjä Jack, sut on nähty... tuu esiin". Jäi toi temppu tekemättä.
Mutta mulla takkuilee nyt toi sovellus ja ei onnistu automaatti spottailu yhtään. Käsin naputtelemalla saa spottailtua 2-3 kertaa ja tulee sovellusvirhe. Ei oo mun laji jos on noin hankalaa. Mutta oli kiva ylläri sattua samaa soppapaikkaan "tutun kanssa" Ei kuitenkaan tullut seteliosumia kun maksoin lounarilla.
Lähdin ennen niitä miehiä pois. Mulla oli työpaikan liivi päällä ja oranssi paita...
Ja sulla taisi olla lippis päässä? Ja istuit siinä juoma-automaatin lähellä...
Olisikohan tänään ollut joskus seittemän aikaan Limingantullin Prisman urheiluosastolla joku ebtari, kun pyysi vaihtorahaksi tulleen kympin kahtena vitosena. Minä tietenkin nostin katseeni hinnastosta ja rupesin töllistelemään kun pyyntö oli niin "ebtarimainen". Kyseessä nainen ilmeisesti lapsensa(?) kanssa.
STP wrote:Olisikohan tänään ollut joskus seittemän aikaan Limingantullin Prisman urheiluosastolla joku ebtari, kun pyysi vaihtorahaksi tulleen kympin kahtena vitosena. Minä tietenkin nostin katseeni hinnastosta ja rupesin töllistelemään kun pyyntö oli niin "ebtarimainen". Kyseessä nainen ilmeisesti lapsensa(?) kanssa.
no jaa ei tuo ny vielä kovin ebtarimainen ollu, jos hän vaikka antaa lapselleen 5 egee viikkorahaa niin sais samalla rikottuu kympin vitosiks.
muda wrote:Taas PietiPekasta BT näköhavainto. Taisin käydä sun työpaikalla.
No jopas jotain. Tää oli yllätys . Näköjään missä tahansa voi tulla spotatuksi. No nyt tiedät missä oon töissä.
Itse en juurikaan töissä pidä päällä Botsbotia (joskus vaan ihan pikkasen).
Maailma on pieni ja ebtaajia pullollaan. Tänään seisoin puoli-tietämättäni Kreuzbergin Mehringdammin Commerzbankissa paikallisen helloggs käyttäjän perässä. Epäillykseni heräsivät heti, kun tämä vaihtoi 2000€ viisikymppisiä kymppeihin. Ei niin voi tehdä kuin ebtaaja ja niin se kait oli. Ainakin kaveri syötti illalla samasta osoitteesta kymppejä.
Ujona ja vain 99% varmana en sitten sanonut mitään, mutta seuraavalla kerralla sanon. Ja seuraava kerta tulee varmasti, sen verran pieni kylä tämä Berliini vaan on.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).