Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Yippo wrote:
Dakkus wrote:
Yippo wrote:Sain juuri äsken puhelun jonka mukaan moondance on bongannut Dakkuksen.
Mikä kaupunki? :)
Helsinki tahi Espoo olettaisin. Ei tullut kysyttyä.
Mikonkatu tai Asematunneli. Mahdollisesti Elielinaukio. On myös pieni mahdollisuus, että jossain näiden välisillä siirtymätaipaleilla :)
Saa tulla repimään hihasta. Jos uskaltaa. ;)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by muda »

JackTheRipper oli lounaalla Joutsen sillan kiinalaisessa. Istuitko oven vieressä olevassa pöydässä? Puhelin tuutti auttoi bongaamisessa.
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

muda wrote:JackTheRipper oli lounaalla Joutsen sillan kiinalaisessa. Istuitko oven vieressä olevassa pöydässä? Puhelin tuutti auttoi bongaamisessa.
Olin siellä, mutta en istunut oven vieressä vaan siellä perällä. Missäs itse oleskelit? Itse yritin saada tuota tuutti bongausta toimimaan, mutta en saanut edes ohjelmaa asennettua. Pitää varmaa yrittää uudestaan.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by muda »

Istuin aika lähellä sitä ovea (tai mikä lie oviverho onkaan). Siitä lähti 3 miestä meidän vierestä pois ja samalla katosi JackTheRipper puhelimesta. Olis tehnyt mieli huutaa että "Viiltäjä Jack, sut on nähty... tuu esiin". Jäi toi temppu tekemättä.

Mutta mulla takkuilee nyt toi sovellus ja ei onnistu automaatti spottailu yhtään. Käsin naputtelemalla saa spottailtua 2-3 kertaa ja tulee sovellusvirhe. Ei oo mun laji jos on noin hankalaa. Mutta oli kiva ylläri sattua samaa soppapaikkaan "tutun kanssa" Ei kuitenkaan tullut seteliosumia kun maksoin lounarilla.
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

muda wrote:Istuin aika lähellä sitä ovea (tai mikä lie oviverho onkaan). Siitä lähti 3 miestä meidän vierestä pois ja samalla katosi JackTheRipper puhelimesta. Olis tehnyt mieli huutaa että "Viiltäjä Jack, sut on nähty... tuu esiin". Jäi toi temppu tekemättä.

Mutta mulla takkuilee nyt toi sovellus ja ei onnistu automaatti spottailu yhtään. Käsin naputtelemalla saa spottailtua 2-3 kertaa ja tulee sovellusvirhe. Ei oo mun laji jos on noin hankalaa. Mutta oli kiva ylläri sattua samaa soppapaikkaan "tutun kanssa" Ei kuitenkaan tullut seteliosumia kun maksoin lounarilla.
Lähdin ennen niitä miehiä pois. Mulla oli työpaikan liivi päällä ja oranssi paita...
Ja sulla taisi olla lippis päässä? Ja istuit siinä juoma-automaatin lähellä...
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by STP »

Olisikohan tänään ollut joskus seittemän aikaan Limingantullin Prisman urheiluosastolla joku ebtari, kun pyysi vaihtorahaksi tulleen kympin kahtena vitosena. Minä tietenkin nostin katseeni hinnastosta ja rupesin töllistelemään kun pyyntö oli niin "ebtarimainen". Kyseessä nainen ilmeisesti lapsensa(?) kanssa.
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

PietiPekka oli botsbotin mukaan eilen samaan aikaan Prismassa Linnanmaalla.
PietiPekka
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by PietiPekka »

Yippo wrote:PietiPekka oli botsbotin mukaan eilen samaan aikaan Prismassa Linnanmaalla.
Yes. Botsbot on ihan oikeassa.
---
Xan
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Xan »

STP wrote:Olisikohan tänään ollut joskus seittemän aikaan Limingantullin Prisman urheiluosastolla joku ebtari, kun pyysi vaihtorahaksi tulleen kympin kahtena vitosena. Minä tietenkin nostin katseeni hinnastosta ja rupesin töllistelemään kun pyyntö oli niin "ebtarimainen". Kyseessä nainen ilmeisesti lapsensa(?) kanssa.
no jaa ei tuo ny vielä kovin ebtarimainen ollu, jos hän vaikka antaa lapselleen 5 egee viikkorahaa niin sais samalla rikottuu kympin vitosiks.
muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by muda »

Taas PietiPekasta BT näköhavainto. Taisin käydä sun työpaikalla.
PietiPekka
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by PietiPekka »

muda wrote:Taas PietiPekasta BT näköhavainto. Taisin käydä sun työpaikalla.
No jopas jotain. Tää oli yllätys :). Näköjään missä tahansa voi tulla spotatuksi. No nyt tiedät missä oon töissä.
Itse en juurikaan töissä pidä päällä Botsbotia (joskus vaan ihan pikkasen). :wink:
---
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Maailma on pieni ja ebtaajia pullollaan. Tänään seisoin puoli-tietämättäni Kreuzbergin Mehringdammin Commerzbankissa paikallisen helloggs käyttäjän perässä. Epäillykseni heräsivät heti, kun tämä vaihtoi 2000€ viisikymppisiä kymppeihin. Ei niin voi tehdä kuin ebtaaja ja niin se kait oli. Ainakin kaveri syötti illalla samasta osoitteesta kymppejä.

Ujona ja vain 99% varmana en sitten sanonut mitään, mutta seuraavalla kerralla sanon. Ja seuraava kerta tulee varmasti, sen verran pieni kylä tämä Berliini vaan on. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Yippo 1.9.2006 wrote:Bobtail oli kyllä tänään jonnin verran yli klo 12 Yliopiston Aulakahvilassa. Etkö ollutkin?
Bobtail bongattu Yliopiston Aulakahvilasta klo 12.05.
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

Pidemmittä puheitta: aplfi bongattu eilen Löytiksessä :) Sivusilmällä huomasin tutun hahmon kassalla, kun olin itse poistumassa kaupasta.
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Mansenplikka wrote:Pidemmittä puheitta: aplfi bongattu eilen Löytiksessä :) Sivusilmällä huomasin tutun hahmon kassalla, kun olin itse poistumassa kaupasta.
Helppohan sun on bongailla :D
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”