haha, je mag jezelf uitnodigen voor deze dagBaliBennie wrote:Ben ik ook uitgenodigd?
EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
intoer
- Euro-Regular

Leuk fons, een meeting op grens NL/B.
Zaterdag 3 november is de enige dag dat ik vrij ben, de andere dagen moet ik werken.
Misschien is de mogelijkheid aanwezig dat ik vrij kan nemen, als het een andere datum word, maar dan ben ik afhankelijk hoeveel collega's er al op die datum vrij zijn.
Dus is de meeting 3 november, dan kun je me bijschrijven, anders blijft het nog even een vraagteken.
Zaterdag 3 november is de enige dag dat ik vrij ben, de andere dagen moet ik werken.
Misschien is de mogelijkheid aanwezig dat ik vrij kan nemen, als het een andere datum word, maar dan ben ik afhankelijk hoeveel collega's er al op die datum vrij zijn.
Dus is de meeting 3 november, dan kun je me bijschrijven, anders blijft het nog even een vraagteken.
- BaliBennie
- Forum Moderator

Okee dan kom ik alle dagen!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- eddydevries
- Forum Moderator

Steda zijn toch twee?Steda wrote:Mij mag je noteren, Fons.
Ik kan op alle 4 de zaterdagen. En is niet al te ver rijden voor mij.
Ik ben er al eens geweest en het was mooi.
Komen jullie dan allebei?
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Ik heb geen idee welke data mij 't beste uitkomen, maar 3 november kan ik vast wel
Na 21:00 kom ik nog met gemak weg uit Baarle, dankzij de "spoorbaan" (Turnhout-Tilburg) dat tegenwoordig een fietspad is.
Na 21:00 kom ik nog met gemak weg uit Baarle, dankzij de "spoorbaan" (Turnhout-Tilburg) dat tegenwoordig een fietspad is.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
-
Crazy Bob NLI
Van mij mag je maar je zal op 1 dag na niemand aantreffen daarBaliBennie wrote:Okee dan kom ik alle dagen!
Tot nu toe ziet het er naar uit dat de meeting gehouden zal worden op zaterdag 3 november.
Mogen we achterop de bagagedrager.... ?yli wrote:Na 21:00 kom ik nog met gemak weg uit Baarle, dankzij de "spoorbaan" (Turnhout-Tilburg) dat tegenwoordig een fietspad is.
Ik wist niet dat jouw fiets Openbaar Vervoer is
Nee, dat vind mijn achterwiel niet zo goedFons wrote:Mogen we achterop de bagagedrager.... ?
Ik wist niet dat jouw fiets Openbaar Vervoer is![]()
Overigens is mijn fiets niet echt Openbaar Vervoer, maar dat terzijde.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
- BaliBennie
- Forum Moderator

Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
- eddydevries
- Forum Moderator

Ook vanuit de Randstad is "Taxi-vervoer" mogelijk.
Voorlopige mogelijke stopplaatsen: Den Haag, Rotterdam, Dordrecht (echter niet voor MGAAvdLinden
) en Breda. Een kleine omweg is ook nog mogelijk.
P.S. Ik vind dit echt op een georganiseerde busreis lijken
: Vervoer van alle kanten naar een verzamelpunt, alleen is het verzamelpunt nu ook het reisdoel.
Voorlopige mogelijke stopplaatsen: Den Haag, Rotterdam, Dordrecht (echter niet voor MGAAvdLinden
P.S. Ik vind dit echt op een georganiseerde busreis lijken
Eddy - Rotterdam - NL