In principe onder de Nederlandse naam tenzij ik een nadrukkelijke reden heb om de Friese naam te gebruiken. Heb dat tot nu to alleen in Grou en Hurdegaryp gehad.mrfeanfan wrote:(...)
Hoe voeren jullie de Friese biljetten in. Onder de Nederlandse naam of onder de Friese naam?
De juiste plaats ?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: De juiste plaats ?
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- eddydevries
- Forum Moderator
Re: De juiste plaats ?
Ik voer ze in onder de naam van het profiel (de meesten zijn in het Nederlands, de andere dus in het Fries).
Als ik het bij het invoeren niet weet hoe het profiel heet, doe ik het in het Nederlands. Als het profiel toch de Friese naam heeft pas ik het daarna aan (of als het er veel zijn: laat ik het aanpassen).
Bij het doorzoeken van mijn biljetten heb ik er eentje gevonden, die in het Nederlands was ingevoerd, terwijl het profiel in het Fries is (volgens mij is het profiel van Damwoude nadat ik dit biljet had ingevoerd van naam veranderd). Deze heb ik nu dus al aangepast.
Dit geldt ook voor mijn eerste biljet uit Friesland.
Hiervoor heb ik zelfs een support-aanvraag voor moeten doen (dit biljet had ik al eerder eens aangepast), maar deze wordt veranderd van Berlikum naar Berltsum.
Als ik het bij het invoeren niet weet hoe het profiel heet, doe ik het in het Nederlands. Als het profiel toch de Friese naam heeft pas ik het daarna aan (of als het er veel zijn: laat ik het aanpassen).
Bij het doorzoeken van mijn biljetten heb ik er eentje gevonden, die in het Nederlands was ingevoerd, terwijl het profiel in het Fries is (volgens mij is het profiel van Damwoude nadat ik dit biljet had ingevoerd van naam veranderd). Deze heb ik nu dus al aangepast.
Dit geldt ook voor mijn eerste biljet uit Friesland.
Hiervoor heb ik zelfs een support-aanvraag voor moeten doen (dit biljet had ik al eerder eens aangepast), maar deze wordt veranderd van Berlikum naar Berltsum.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing