Zeer vuile Franse biljetten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Lucaz
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Lucaz »

Volgens mij drukken ze het daar met een Cardridge-printer af. :twisted:
Het valt mij inderdaad ook op dat er veel biljetten zijn waar de short-code moeilijk te lezen is (meestal franse afkomst)
Phaseolus
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Phaseolus »

Lucaz wrote:Volgens mij drukken ze het daar met een Cardridge-printer af. :twisted:
Het valt mij inderdaad ook op dat er veel biljetten zijn waar de short-code moeilijk te lezen is (meestal franse afkomst)
Ik moet ook met jullie eens zijn : de short-codes zijn meestal onleesbaar, en ik denk dat ik binnenkort een lens ga kopen om gemakkelijker de short-codes te kunnen lezen. Dit heeft precies mijn vader gedaan die ook op EBT zit...
ricksteen
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by ricksteen »

Milco1983 wrote:Ricksteen bedoeld het maar als een grap hoor mensen. Net zoals alle Nederlanders Kaaskoppen zijn en dat alle Belgen dom zijn. Niet meteen op jullie achterste benen gaan staan.

Ik vergeet er nog één. Alle Duitsers graven kuilen en ze hebben nog ergens een fiets staan van mijn opa.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Het was idd een geintje, maar jah ik zal niet meer van dit soort geintjes maken :lol: :P

Het viel me trouwens ook op dat ik ook al heel wat Duitse biljetten in mijn handen heb gehad die helemaal gekreukeld enz. zijn. Vaak zijn nog de NL biljetten het schoonst, misschien dat dat komt omdat als je ze in je handen krijgt nog niet zo heel lang in omloop zijn en dat als ze in het buitenland zijn aangekomen ook al vies zijn geworden.
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

ricksteen wrote: Het was idd een geintje, maar jah ik zal niet meer van dit soort geintjes maken :lol: :P
Ok, zand erover!!! :D :lol: :D
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”