Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Tapaaminen Helsingissä 30.1

Post by Jukkap »

juntu wrote:Miitti olis kyllä ihan mestoilla :D En kylläkään ooo käyny ennen moisessa tapahtumassa 8O , ja setelien kirjaaminenkin on ollu viimeaikoina aika hidasta :evil: Niin tuota uskaltaakohan sitä tulla???
Tottakai tulet :mrgreen: En mäkään ole käynyt missään tapaamisessa, mut kun kukaan ei halunnu järjestää niin päätin järjestää itse :mrgreen:
P.s laitoin sun nimen listaan kysymys merkillä
juntu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by juntu »

Jukkap wrote: Tottakai tulet :mrgreen: En mäkään ole käynyt missään tapaamisessa, mut kun kukaan ei halunnu järjestää niin päätin järjestää itse :mrgreen:
P.s laitoin sun nimen listaan kysymys merkillä
Okei, mää sit tulen :D Mutta vain jos:
1. Taivas ei tipu niskaan :cry: eikä
2. Possunuha pääse yllättämään :) :)
en tiedä sinusta, mutta minulla on tosi hauskaa
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by yoto »

Itse oon paljon miettinyt että uskaltaako sitä tulla, kun ei ketään tunne..
Jukkapo jo ilmoitti alkuunsa että oon tulossa.. joten olen hoitanut tuon viikonlopun vapaaksi..joten kaipa sitä täytyy tulla näyttäytymään..
olkaa kiltisti uudelle kasvolle..
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Jukkap »

Tänään Cantina westistä vastattiin mun varaukseen. Aika olis 30.1.10 klo 15-19 Haluaako joku että oltais pitempään\vähemmän?
Meille on varattu kabinetti johon mahtuu 28 henkilöä. Tilavuokraa ne ei peri jos siellä tilaa :note-100: \alkava tunti tällä osallistuja määrällä se tekis 6.25 euroa eli jos yhen kaljan juo tunnissa niin hyvin menee siltä osin :mrgreen:

Lopullinen osallistuja määrä mun pitää ilmottaa viikkoa ennen, eli vielä kerkeää ilmottautua!!!!

Niin ja laskusta ne kysy maksetaanko yhdessä vai erikseen? (oma mielipide: erikseen)
Ja tarvitaanko jotain kokous tarvikkeita? (oma mielipide: ei)
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Jukkap wrote: eli jos yhen kaljan juo tunnissa niin hyvin menee siltä osin :mrgreen:
No johan sitä nyt ton verran läikkyy ylitte vai mitä sanoo Tuustaipaleen jengi :mrgreen:
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Mahtaako ne haluta, että ilmoitamme sapuskat etukäteen?
Ja juu, jokainen maksaa omilla vitosillaan :P
Timali
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Timali »

Täytyyhän minunkin ilmoittautua mukaan, kun en koskaan vielä ole kyseisissä kemuissa ollut 8O .
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

emppu wrote:
Jukkap wrote: eli jos yhen kaljan juo tunnissa niin hyvin menee siltä osin :mrgreen:
No johan sitä nyt ton verran läikkyy ylitte vai mitä sanoo Tuustaipaleen jengi :mrgreen:
Joo. Ainakin sillon, kun on takonut 1500 lappua systeemiin päivän aikana. Kyllä saunaolutta ottaessa käet vapisee. :)

Tulipa tuossa mieleen, että onnistuneesti on tähän mennessä miun aktiiviajan miitit sattuneet samoille viikonlopuille kun muutot. Ensiks Porin miitti samalle viikonlopulle ku miun muutto Kuopioon, sitten Mikkelin miitti samalle viikonlopulle kun muutto tänne ja nyt myös tulossa muutto joko kyseiselle Hgin miitin viikonlopulle tai seuraavalle viikolle, riippuen vähän aikataulusta joka on vielä tässä vaiheessa kaikkea muuta kuin varma (oikeastaan miun perään vois pistää kysymysmerkin tuohon listaan. Pyrin tosin kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin olemaan paikalla.). Vaihtoehtoja seuraavaksi paikkakunnaksi on vielä useampia, saapa nähä mihin kouluun sitä pääsee. Pohjois-Karjala tuskin vielä ainakaan kutsuu takaisin. :)

Edit: Tuskin millään kokoushilppeillä tehdään mitään. :lol: Ellei kukaan tilasto/käyränikkari innostu pitämään kalvo- tai powerpointsulkeisia, niin vissiinkin tapaaminen on Mikkelin tapaan hyvin epämuodollinen, arvelee nimimerkki "Hakisinko sittenkin puvuntakin vaatekaapistani".
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Tinker's damn
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Tinker's damn »

Luumi wrote: "Hakisinko sittenkin puvuntakin vaatekaapistani".
Eikös kyse ollut pilkkihaalarista :?: :wink:

Ja topicin aiheeseen palatakseni; Olen siis tulossa paikalle (vaikka ei multa mitään kysytty, kun nimeni osallistujalistaan kirjoitettiin) :mrgreen:
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

[offtopic]
Tinker's damn wrote:
Luumi wrote: "Hakisinko sittenkin puvuntakin vaatekaapistani".
Eikös kyse ollut pilkkihaalarista :?: :wink:
Hyvä kysymys. Niinhän se taisi tarkemmin mietittynä ollakin. Tosin sivullekirjoittaneen pilkkihaalari taitaa olla käytön puutteesta jäänyt hieman pieneksi, ellei sitä ole jo rahdattu Venäjän nälkäänäkeville jo vuosia sitten. Tällöin veikkaisin sen sijaitsevan tällä hetkellä jossain Irkutskin ja Jakutskin rajamailla. Täytynee siis kehitellä jotain muuta :wink:
[/offtopic]
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Nomen Nescio
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Nomen Nescio »

Jukkap wrote: Tilavuokraa ne ei peri jos siellä tilaa :note-100: \alkava tunti tällä osallistuja määrällä se tekis 6.25 euroa eli jos yhen kaljan juo tunnissa niin hyvin menee siltä osin :mrgreen:
Onhan vielä puolitoista kuukautta treenata noin hirmuista menoa varten :lol:
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Femppa »

Jukkap wrote: Tilavuokraa ne ei peri jos siellä tilaa :note-100: \alkava tunti tällä osallistuja määrällä se tekis 6.25 euroa eli jos yhen kaljan juo tunnissa niin hyvin menee siltä osin :mrgreen:
Tässä en valitettavasti voi auttaa. En oikein keksi mitä tilaisin tuolla hinnalla joka tunti... Ellen sitten kaljan jollekin muulle janoiselle :D

Ja juu. Pahasti näyttää siltä, että paikalle olen tulossa. Otetaan siis :?: pois. Jos jotain esteitä tulee, niin se on sen ajan murhe.
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Jukkap »

Femppa wrote:
Tässä en valitettavasti voi auttaa. En oikein keksi mitä tilaisin tuolla hinnalla joka tunti... Ellen sitten kaljan jollekin muulle janoiselle :D

Ja juu. Pahasti näyttää siltä, että paikalle olen tulossa. Otetaan siis :?: pois. Jos jotain esteitä tulee, niin se on sen ajan murhe.
Kivaa että tulet! Ei sun ole pakko mitään ottaa, kun monet tänne kirjoittaneet ottaa sunkin edestä :lol:
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Jukkap wrote:
kun monet tänne kirjoittaneet ottaa sunkin edestä :lol:
Ai piruilulinjalle sitä lähdetään tässä vaiheessa :mrgreen: Jos sinne nyt muutama puliveivari sattuu tulemaan paikalle niin ei kait se haittaa :mrgreen: Se kun on meidän oma valintamme elämäntavaksi :mrgreen: Juu ja saa tarjota, emme pistä hanttiin :mrgreen:
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

emppu wrote:
Jukkap wrote:
kun monet tänne kirjoittaneet ottaa sunkin edestä :lol:
Ai piruilulinjalle sitä lähdetään tässä vaiheessa :mrgreen: Jos sinne nyt muutama puliveivari sattuu tulemaan paikalle niin ei kait se haittaa :mrgreen: Se kun on meidän oma valintamme elämäntavaksi :mrgreen: Juu ja saa tarjota, emme pistä hanttiin :mrgreen:
Mä olen valinnut uudeksi elämäntavakseni omenamehun jotta muillakin olisi joskus hauskaa :mrgreen:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”