eerste hit!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

€lmo
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by €lmo »

is wel nog en goed idee eigenlijk. ga binnenkort in september toch naar helsinki, dus vlug even naar de bank om wat briefjes :P
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

Uit je antwoord maak ik op dat je dus niet de link op het biljet hebt geschreven.

Dan lijkt het mij vrij duidelijk dat het een fake-hit is....

Sorry..., hoop niet dat ik je kwaad maak maar dit is in mijn ogen onmogelijk.
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Ik vind deze hit ook té mooi. Natuurlijk is het mogelijk, maar die kans is wel absurd klein. Zeker als de URL er niet op gestaan heeft... :?
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Ik dacht ook al zo iets...
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by saranyu »

Het lijkt mij ook heel sterk dat dat biljet in 4 minuten van Belgie naar Finland is gegaan.
Het is heel duidelijk een fake, jammer Elmo.
Tenzij je hier een verklaring voor kunt geven natuurlijk.
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

denk dat je het dooreen gooit saranyu
is in 4 minuten van lierde naar Brugge gegaan en 1 jaar en 13 dagen later zit het in finland
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

Nog even tussen haakjes, wil ik vermelden dat deze user niet de alom bekende ELMO is maar een vandaag op het forum geregistreerde €lmo.
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by saranyu »

tinka wrote:denk dat je het dooreen gooit saranyu
is in 4 minuten van lierde naar Brugge gegaan en 1 jaar en 13 dagen later zit het in finland
:oops: oeps, een beetje te snel gereageerd
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Als alles klopt ging dit biljet dus met een snelheid van 1016,7 km per uur van Lierde naar Brugge om daarna met een slakkengangetje van 0,19 km/h op weg te gaan naar Tampere om daar weer ingevoerd te worden.

:lol: :lol: :lol:

Snelle dingen, die biljetten van 20! Voortaan reis ik per biljet... Kom je ook nog eens ergens!
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Ondergetekende kreeg net een hoogstbelangrijk PM (de fraaie vertaling van Persoonlijk Bericht) uit een anonieme, maar hoogst betrouwbare bron, met onmisbare informatie inzake het geval 279480, wat we voortaan het geval B zullen noemen. Het betreft een commentaar op de zeer opvallende manier van reizen die het zogenaamde 'Bankbiljet' met code 279480 zich heeft toegeëigend, met de nadruk op de snelheid waarmee dit in zijn werk ging. De informatie (vrij vertaald) luidt zo:
Wel, de stad Tampere ligt midden in een district genaamd Häme. De mensen die hier leven hebben de reputatie extreem langzaam en stil te zijn. Misschien is dit de verklaring waarom het biljet zo'n dramatisch verlies aan snelheid liet zien. Of misschien was het in de winter vast komen te zitten in de sneeuw.
Mijns inziens hebben we hier te maken met een zeer groot probleem waar onze trouwe biljetten mee te kampen hebben: extreme situaties op de werkplek. Ik ben er dan ook voor om bij wet te verplichten dat alle, ik herhaal ALLE bankbiljetten die noordwaarts reizen voortaan voorzien worden van sneeuwschuivers. Daarbij moet zorgvuldige controle worden uitgeoefend door een bevoegde instantie zodat er geen biljetten naar het district Häme afreizen die niet bestand zijn tegen lange stiltes. Dit om hun taak niet nodeloos zwaar te maken.

Ik dank u voor uw aandacht.
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Chiel »

Thomas B wrote:Ondergetekende kreeg net een hoogstbelangrijk PM (de fraaie vertaling van Persoonlijk Bericht) uit een anonieme, maar hoogst betrouwbare bron, met onmisbare informatie inzake het geval 279480, wat we voortaan het geval B zullen noemen. Het betreft een commentaar op de zeer opvallende manier van reizen die het zogenaamde 'Bankbiljet' met code 279480 zich heeft toegeëigend, met de nadruk op de snelheid waarmee dit in zijn werk ging. De informatie (vrij vertaald) luidt zo:
Wel, de stad Tampere ligt midden in een district genaamd Häme. De mensen die hier leven hebben de reputatie extreem langzaam en stil te zijn. Misschien is dit de verklaring waarom het biljet zo'n dramatisch verlies aan snelheid liet zien. Of misschien was het in de winter vast komen te zitten in de sneeuw.
Mijns inziens hebben we hier te maken met een zeer groot probleem waar onze trouwe biljetten mee te kampen hebben: extreme situaties op de werkplek. Ik ben er dan ook voor om bij wet te verplichten dat alle, ik herhaal ALLE bankbiljetten die noordwaarts reizen voortaan voorzien worden van sneeuwschuivers. Daarbij moet zorgvuldige controle worden uitgeoefend door een bevoegde instantie zodat er geen biljetten naar het district Häme afreizen die niet bestand zijn tegen lange stiltes. Dit om hun taak niet nodeloos zwaar te maken.

Ik dank u voor uw aandacht.
Cool :D :D :D :D
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Te gek gewoon :lol: :lol: :lol:
Homerken
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Homerken »