eerste hit!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- tinka
- Euro-Master in Training
denk dat je het dooreen gooit saranyu
is in 4 minuten van lierde naar Brugge gegaan en 1 jaar en 13 dagen later zit het in finland
is in 4 minuten van lierde naar Brugge gegaan en 1 jaar en 13 dagen later zit het in finland
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
Als alles klopt ging dit biljet dus met een snelheid van 1016,7 km per uur van Lierde naar Brugge om daarna met een slakkengangetje van 0,19 km/h op weg te gaan naar Tampere om daar weer ingevoerd te worden.
Snelle dingen, die biljetten van 20! Voortaan reis ik per biljet... Kom je ook nog eens ergens!

Snelle dingen, die biljetten van 20! Voortaan reis ik per biljet... Kom je ook nog eens ergens!
Ondergetekende kreeg net een hoogstbelangrijk PM (de fraaie vertaling van Persoonlijk Bericht) uit een anonieme, maar hoogst betrouwbare bron, met onmisbare informatie inzake het geval 279480, wat we voortaan het geval B zullen noemen. Het betreft een commentaar op de zeer opvallende manier van reizen die het zogenaamde 'Bankbiljet' met code 279480 zich heeft toegeëigend, met de nadruk op de snelheid waarmee dit in zijn werk ging. De informatie (vrij vertaald) luidt zo:
Ik dank u voor uw aandacht.
Mijns inziens hebben we hier te maken met een zeer groot probleem waar onze trouwe biljetten mee te kampen hebben: extreme situaties op de werkplek. Ik ben er dan ook voor om bij wet te verplichten dat alle, ik herhaal ALLE bankbiljetten die noordwaarts reizen voortaan voorzien worden van sneeuwschuivers. Daarbij moet zorgvuldige controle worden uitgeoefend door een bevoegde instantie zodat er geen biljetten naar het district Häme afreizen die niet bestand zijn tegen lange stiltes. Dit om hun taak niet nodeloos zwaar te maken.Wel, de stad Tampere ligt midden in een district genaamd Häme. De mensen die hier leven hebben de reputatie extreem langzaam en stil te zijn. Misschien is dit de verklaring waarom het biljet zo'n dramatisch verlies aan snelheid liet zien. Of misschien was het in de winter vast komen te zitten in de sneeuw.
- Chiel
- Euro-Expert in Training
CoolThomas B wrote:Ondergetekende kreeg net een hoogstbelangrijk PM (de fraaie vertaling van Persoonlijk Bericht) uit een anonieme, maar hoogst betrouwbare bron, met onmisbare informatie inzake het geval 279480, wat we voortaan het geval B zullen noemen. Het betreft een commentaar op de zeer opvallende manier van reizen die het zogenaamde 'Bankbiljet' met code 279480 zich heeft toegeëigend, met de nadruk op de snelheid waarmee dit in zijn werk ging. De informatie (vrij vertaald) luidt zo:
Mijns inziens hebben we hier te maken met een zeer groot probleem waar onze trouwe biljetten mee te kampen hebben: extreme situaties op de werkplek. Ik ben er dan ook voor om bij wet te verplichten dat alle, ik herhaal ALLE bankbiljetten die noordwaarts reizen voortaan voorzien worden van sneeuwschuivers. Daarbij moet zorgvuldige controle worden uitgeoefend door een bevoegde instantie zodat er geen biljetten naar het district Häme afreizen die niet bestand zijn tegen lange stiltes. Dit om hun taak niet nodeloos zwaar te maken.Wel, de stad Tampere ligt midden in een district genaamd Häme. De mensen die hier leven hebben de reputatie extreem langzaam en stil te zijn. Misschien is dit de verklaring waarom het biljet zo'n dramatisch verlies aan snelheid liet zien. Of misschien was het in de winter vast komen te zitten in de sneeuw.

Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
- tinka
- Euro-Master in Training
bedankt, nu graag eentje over de grens 

click me please, im saving points for a IPod