euro biljetten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Akajoe wrote:Het voordeel van 1 en 2 eurobriefjes is wel dat ze niet zo zwaar wegen als de muntstukken... Het merendeel van de achterzakken van mijn broeken sneuvelt wegens overgewicht, te wijten aan al die nikkel... :?
Datzelfde gebeurt nu met mijn portomonnee, die ik heb gekocht toen de
euro werd ingevoerd. Die munten zijn gewoon véél te dik :x ! Onze oude
guldenmunten waren over het algemeen een stuk dunner :evil: !
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Akajoe
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Akajoe »

Elmo wrote:Datzelfde gebeurt nu met mijn portomonnee, die ik heb gekocht toen de
euro werd ingevoerd. Die munten zijn gewoon véél te dik :x ! Onze oude
guldenmunten waren over het algemeen een stuk dunner :evil: !

Inderdaad, de 1 en 2 eurostukken zijn enorm dik. Mijn portefeuille is doorgaans veel dikker dan toen we elk met ons eigen munten moesten betalen. Bijgevolg zit ik dus ook meestal scheef... :wink:
Scotland the brave!
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

Akajoe wrote: Inderdaad, de 1 en 2 eurostukken zijn enorm dik. Mijn portefeuille is doorgaans veel dikker dan toen we elk met ons eigen munten moesten betalen. Bijgevolg zit ik dus ook meestal scheef... :wink:
munten beter verdelen over al je zakken, dan kan je nadien nog wel eens verschieten hoeveel geld er in je zakken steekt :wink:
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

tinka wrote:
Akajoe wrote: Inderdaad, de 1 en 2 eurostukken zijn enorm dik. Mijn portefeuille is doorgaans veel dikker dan toen we elk met ons eigen munten moesten betalen. Bijgevolg zit ik dus ook meestal scheef... :wink:
munten beter verdelen over al je zakken, dan kan je nadien nog wel eens verschieten hoeveel geld er in je zakken steekt :wink:
Ja die is goed. :lol: Dan denk je ineens zeker, als je die munten terugvindt, wow was ik zo rijk. :lol:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”