Jammer dat ik deze site pas ontdekt heb net na een vakantie in Madeira : een klein geïsoleerd eiland met superveel vakantiegangers, dat had pas interesasant kunnen worden !
Of eerder dit jaar : maar liefst drie weken in Finland gezeten, en in Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Friesland & Duitsland. Snif
Jules wrote:Jammer dat ik deze site pas ontdekt heb net na een vakantie in Madeira : een klein geïsoleerd eiland met superveel vakantiegangers, dat had pas interesasant kunnen worden !
Of eerder dit jaar : maar liefst drie weken in Finland gezeten, en in Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Friesland & Duitsland. Snif
heb ik gelukkig niet gehad..
wel in mijn 1e vakantie in Lloret del mar vergeten om de biljetten op naam van daar te zetten
maargeod in Riccione wel gedaan dus scheelt
bhoeyb wrote:Hé, de aanhouder wint! Volhouden en je krijgt vast en zeker een mooie hit. Wij wonen tenslotte in het gebied met de meest geregistreerde biljetten, een hoge bevolkingsdichtheid, veel reizigers en een redelijk aanal EBTers
dat heb ik gemerkt, dat er veel in het antwerpse zijn maar veel haalt het blijkbaar niet uit. maar ja, veel van mijn biljetten gaan uiteindelijk met nederlandse, duitse, franse en luxemburgse chauffeurs mee die in de haven iets gaan eten, voor de rest gaat er nog een deel mee met een chauffeur die maar eens om de paar weken thuiskomt, dus waar mijn geregistreerde biljetten ooit gaan uitkomen weet ik ook niet.
en ik zit veel in de koekestad om een pint te pakken, dus daar zitten dan weer een hoop toeristen. ben benieuwd
iedereen die bij ons binnenkomt moet allereerst zijn portemonnee legen voordat hij of zij verder mag komen.....
doe ik uiteraard alleen bij goede vrienden, anders zou ik het ook niet durven en zoveel mogelijk groot ophalen en kleine bedragen met groot geld betalen....
en altijd pen en papier op zak houden!!!
en ik heb er heel de tijd alleen voor gestaan maar de gerant waar ik nu mee werk vind het ook een tof iets om te doen dus houd hij de ontvangen biljetten mooi opzij voor mij tot ik ze heb kunnen opschrijven.
Ik heb veel biljetten van mijn moeder en ook veel die ik krijg als ik iets koop. Soms denk ik van zelf een winkel te beginnen. Alleen ik weet niet goed wat. Een krantenwinkel of een videotheek. Maar gaan de mensen daar in de toekomst nog veel naar toe gaan? In de grote steden zal zoiets misschien nog veel succes hebben.
Welke stad noemen ze de koekestad of is dat de naam van een café?
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Dan moeten we maar eens afspreken bij een bakker, dan krijg ik misschien jouw briefje als wisselgeld. (Schoen**rts misschien, alhoewel we daar niet veel wisselgeld terugkrijgen als je daar een taart koopt, het is een dure vogel daar. )
die bakker ken ik niet, ik ben trouwens van deurne. als die zo duur is waarom koop je er dan nog? ik zou eigenlijk niet eens weten hoeveel een taart mag kosten, ik koop die namelijk nooit, eigenlijk snoep ik niet
Ik zat eraan te denken bij de golfbaan parkeerwachter, waarbij ik het parkeergeld zou moeten innen, of kaartverkoper te worden. Je krijgt wel lekker veel biljetten, maar het werk betaald niet zo best als wat ik nu doe...