Valse biljetten van 100 euro in streek rond Gent
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- olskie bolskie
- Euro-Regular
-
- Euro-Master in Training
En is het storten van muntjes beperkt? Of kan men zoveel munten instoempen als men maar wil? Wordt er ook een kost gerekend voor het binnen leveren van munten bij jullie?olskie bolskie wrote:Hier bij de Rabobank kan je alleen nog maar biljetten en munten storten via een automaat. Dat is een gewoon een muntteller en een biljetten scanner in 1. Dit is dan ook nog een huffterproof gemaakt.
- olskie bolskie
- Euro-Regular
-
In Fortis moede betalen om stukskes binnen te brengen, en zeker als ge er als zelfstandige veel binnen krijgt. Ik ken een dagbladhandel die hopen koperen stukjes binnen krijgt en er een heleboel moet op betalen om ze te tellen. Dit tellen gebeurt echter met een telmachiene en dus vraag ik me af waarom er kosten betaald moeten worden? Voor het transport?
- olskie bolskie
- Euro-Regular
-
Ik was vroeger in de generale en toen de fusie er kwam naar de fortis zijn er hier in de streek van 3 banken maar 1 meer overgebleven. Daar staan lange wachtrijen, de vertrouwde gezichten zijn verdwenen, vriendelijkheid is idd ferm gezakt, en de goedkoopste bank is het ook al niet meer.
Ge moet tegenwoordig voor alles betalen, en dat is een van de redenen waarom ik tegenwoordig homebanking doe en veel meer met de kaart begin te betalen. Tprobleem is wel dat eens we da gewoon gaan zen, dat daar dan ook een prijskaartje zal aan komen.
Voor mijn zichtrekening ben ik overgeschakeld naar KBC, mijn spaarcentjes ben ik nog effe over aan het twijfelen. Ze staan er nog goed, ma eens ik een huisje of grond koop zal het allenszinds de eerste bank zen die bij mij buiten vliegt.
Ge moet tegenwoordig voor alles betalen, en dat is een van de redenen waarom ik tegenwoordig homebanking doe en veel meer met de kaart begin te betalen. Tprobleem is wel dat eens we da gewoon gaan zen, dat daar dan ook een prijskaartje zal aan komen.
Voor mijn zichtrekening ben ik overgeschakeld naar KBC, mijn spaarcentjes ben ik nog effe over aan het twijfelen. Ze staan er nog goed, ma eens ik een huisje of grond koop zal het allenszinds de eerste bank zen die bij mij buiten vliegt.
als je het bij een gewone spaarrekening houdt kan je het best naar een kleine bank gaan, die geven de meeste rente, maar dan verlies je wel het recht op een goedkopere hypotheek bij een andere bank. ik heb ooit een huis willen kopen en aslk kwam er toen wel het beste uit mits je een rekening bij hen had. hoe het nu zit weet ik niet.
jij hebt echt wel een baksteen in je maag hé, je hebt al een paar keer laten vallen dat je een huis wil kopen
jij hebt echt wel een baksteen in je maag hé, je hebt al een paar keer laten vallen dat je een huis wil kopen

-
Oeps was me nog niet opgevallen.valkske wrote:als je het bij een gewone spaarrekening houdt kan je het best naar een kleine bank gaan, die geven de meeste rente, maar dan verlies je wel het recht op een goedkopere hypotheek bij een andere bank. ik heb ooit een huis willen kopen en aslk kwam er toen wel het beste uit mits je een rekening bij hen had. hoe het nu zit weet ik niet.
Tja kzen ik een echte Belg he. En op een bepaalde leeftijd moede al eens keuzes maken he in je leven.