voor al de rest prettige euro en feestdagen maar den deze gaat er weer eens niet van genieten
ik werk zeven op zeven behalve de 25 ste en de eerste van het nieuwe jaar
ik wens mezelf dus alvast veel slaapplezier op deze vrije dagen en misschien is er dan nog wat tijd om biljetjes in te voeren
Allé tdoet me plezier om te zien dat er nog andere "zotten" zen die in deze schone periode gaan werken. Ne mens krijgt direct al een beeke meer corroge.
rufus50 wrote:Allé tdoet me plezier om te zien dat er nog andere "zotten" zen die in deze schone periode gaan werken. Ne mens krijgt direct al een beeke meer corroge.
ik vind het niet erg om te gaan werken, ik doe toch niets aan al die feestdagen. en met oudejaar is mijn stamkroeg dus toe. dat wordt dus een katerloze 1ste januari
Om vragen te vermijden: vanaf morgen ben ik niet meer in't land. Ga Kerstmis in't vliegtuig opweg naar Thailand vieren. Nieuwjaar zal voor ergens in't oerwoud zijn.
Veel succes met het tracken en hitten. Verbaas me met hits tijdens m'n afwezigheid .
bhoeyb wrote:Nogmaals het beste voor 2004 voor iedereen!
Om vragen te vermijden: vanaf morgen ben ik niet meer in't land. Ga Kerstmis in't vliegtuig opweg naar Thailand vieren. Nieuwjaar zal voor ergens in't oerwoud zijn.
Veel succes met het tracken en hitten. Verbaas me met hits tijdens m'n afwezigheid .
Allé doe ze daar de groeten en zeg da we ook graag es zouden afkomen.
BTW: betaal daar eens iet met euro's en vertel hen van EBT, dan hedde een vree verre hit te pakken.
Eindelijk zal bhoeb een korte rustpoaze inlassen zodat we een beetje van onze achterstand kunnen goedmaken. hihi
bhoeyb wrote:Nogmaals het beste voor 2004 voor iedereen!
Allé doe ze daar de groeten en zeg da we ook graag es zouden afkomen.
BTW: betaal daar eens iet met euro's en vertel hen van EBT, dan hedde een vree verre hit te pakken.
Eindelijk zal bhoeb een korte rustpoaze inlassen zodat we een beetje van onze achterstand kunnen goedmaken. hihi