Osuma joululahjaksi!
-
sepeteus
Ensinmäinen osumani
Osku-82 wrote:Jokohan tässä vois alkaa toivoa osumaa joululahjaksi? Pankit ei taida pahemmin olla aattona auki, mutta kaupoista voisi sellaisen keretä saamaan. Eikä pidä unohtaa, että lahjalla on aina myös antaja. Sinänsä on siis toivoa vaikkei ehtisi missään käymäänkään. Sitä odotellessa...
15 seteli ja osuma tuli.
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=4791778
Re: Ensinmäinen osumani
Onnittelut
Nyt ei muuta kuin uusia seteleitä kirjaamaan.
Olen tulossa heti ensi vuoden ensimmäisinä päivinä Turgkuseen katselemaan paikallisia setelipiirejä hetkeksi ja yritän toteuttaa tämän toiveen. Menee siis hieman myöhäiseksi joululahjaksi, mutta kuitenkin.Aaron wrote:Laitoin tänään 190 euroa Saksasta roudattuja kymppejä kiertoon. Toivottavasti joku teistä bongaa sellaisen ainakin joskus.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Yritän saada loput 280 euroa saksalaisia vitosia ja kymppejä kiertoon ennen kuin lähden torstaina Unkariin. Lisääntyypähän osuman mahdollisuus sitten entisestään. Lomat ovat kyllä otollinen aika laittaa seteleitä kiertoon kun ihmiset matkustelevat niin paljon ympäriinsä.Klazu wrote:Olen tulossa heti ensi vuoden ensimmäisinä päivinä Turgkuseen katselemaan paikallisia setelipiirejä hetkeksi ja yritän toteuttaa tämän toiveen. Menee siis hieman myöhäiseksi joululahjaksi, mutta kuitenkin.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Mä vietän joulun Turus ja yritän toteuttaa tuon jo ennen Klazua. koneelle ne kirjataan vasta joulun pyhinä tai niiden jälkeenKlazu wrote:Olen tulossa heti ensi vuoden ensimmäisinä päivinä Turgkuseen katselemaan paikallisia setelipiirejä hetkeksi ja yritän toteuttaa tämän toiveen. Menee siis hieman myöhäiseksi joululahjaksi, mutta kuitenkin.Aaron wrote:Laitoin tänään 190 euroa Saksasta roudattuja kymppejä kiertoon. Toivottavasti joku teistä bongaa sellaisen ainakin joskus.