Biljetten ingeven van anderen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Jorro
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Jorro »

Tot nu toe heb ik steeds enkel de biljetten ingegeven die van mij (geweest) zijn. Ik heb nog nooit iemand anders z'n biljetten ingegeven. :wink:
Sinds kort geef ik bij de opmerkingen in waar of van wie ik de biljetten ontvangen heb.
Ganymede
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ganymede »

Biljetten van anderen geef ik altijd aan in het opmerkingen-veld. De meeste van mijn eigen biljetten ook. Maar gisteren heb ik een hele stapel tientjes in één keer ingevoerd - ja, ik word ook een beetje competitief - en daar heb ik niets bijgezet. Er viel ook niet veel te vertellen, ze waren wel allemaal gebruikt, maar kwamen netjes gladgestreken uit de telmachine van het postkantoor.
I don't háve a life.
Venga
Euro-Master
Euro-Master

Post by Venga »

Ganymede wrote:Biljetten van anderen geef ik altijd aan in het opmerkingen-veld. De meeste van mijn eigen biljetten ook. Maar gisteren heb ik een hele stapel tientjes in één keer ingevoerd - ja, ik word ook een beetje competitief - en daar heb ik niets bijgezet. Er viel ook niet veel te vertellen, ze waren wel allemaal gebruikt, maar kwamen netjes gladgestreken uit de telmachine van het postkantoor.
"Post-office (bv.) Neude"
Ganymede
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ganymede »

jajajaaaaa, maar ik was helemaal enthousiast dat ik in één keer 50 brieffies in kon geven, daar heb ik gewoon niet bij stilgestaan...
I don't háve a life.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik voer ook biljetten in van mijn ouders en mijn broer maar dan heb ik ze gewoon zelf in handen gehad en ingetypt!
Niks mis mee vind ik!
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Als het biljet niet van mij was, schrijf ik het bij het comment erbij.
Het zijn dan biljetten van m'n vader of moeder. Maar die pinnen vaak. :(
Ik heb het geprobeerd om ze het te verbieden, maar dat is niet gelukt :cry:
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Blueman wrote:als ik biljetten van andere krijg voer ik ze wel in via hun postcode.
dus als ik bv bij mijn opa in Heerlen ben, dan voer ik die in op de postcode van hun.
Ga ik bij kennissen van me langs in weet ik waar, dan voer ik ze wel op hun postcode.
Pas als je die biljetten gaat invoeren op je eigen postcode, dan denk ik dat je fout bezig bent.
Ook ik doe het zo. Ik geef de biljetten in met de postcode en gemeentenaam van waar ik het biljet gekregen heb.
Als de biljetten niet van mij komen kan ik dan aan de postcode zien van waar ze komen of bij de opmerkingen als ze van iemand anders zijn.
Als ik op reis ga dan noteer ik de biljetten ook om zo een juiste ingave te kunnen doen van mijn biljetten.
Invoeren doe ik steeds op mijn pc in mijn thuisdorp.
hjkmans
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by hjkmans »

De meeste mensen in mijn directe omgeving verklaren mij voor volslagen gek. De huidige positie van mij is dan ook slechts te danken aan het feit dat ik er gewoon snel bij was. Als ik deze zou willen behouden zou ik dus mensen zo gek moeten zien te krijgen dat ze voor mij nummers van biljetten gaan noteren. Ik vrees dat dit moeilijk gaat worden. Hoewel, ik ken wel zo'n 10.000 mensen die zich de laatste tijd tweewekelijks zeker anderhalf uur zitten te vervelen!

Ze zitten hier Image
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Haha die vind ik wel goed :lol:
Tegenwoordig zijn in veel nederlandse stadions mensen die zich vervelen!
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by saranyu »

Ik voer enkel en alleen biljetten van mij zelf in.
Wat een ieder ander doet moet ie zelf weten, maar als ik een hit heb weet ik ook dat dat een biljet is die ik in mijn portemenee heb gehad.
hoppa
Euro-Master
Euro-Master

Post by hoppa »

Net zoals bhoeyb zou ik wel willen dat al de biljetten die ik ingeef van mij persoonlijk waren maar dat is dus jammer genoeg niet het geval. Elk biljet heb ik wel persoonlijk in handen gehad. Net zoals de mensen hier vind ik de hoeveelheid biljetten belangrijker dan wel of ze van mij persoonlijk zijn. Hoe meer biljetten, hoe meer hits, zoveel te beter je kan zien hoe de biljetten rondgaan in de wereld
it is better not to say anything and let people doubt if you're stupid; then to speak and take the doubt away. - Mark Twain
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

hoppa wrote:Net zoals bhoeyb zou ik wel willen dat al de biljetten die ik ingeef van mij persoonlijk waren maar dat is dus jammer genoeg niet het geval. Elk biljet heb ik wel persoonlijk in handen gehad. Net zoals de mensen hier vind ik de hoeveelheid biljetten belangrijker dan wel of ze van mij persoonlijk zijn. Hoe meer biljetten, hoe meer hits, zoveel te beter je kan zien hoe de biljetten rondgaan in de wereld
ben ik het helemaal mee eens alleen krijg je de meeste mensen niet zo gek om biljetten te laten opschrijven :(
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ja dat klopt mijn ouders mag ik wel de briefjes van opschrijven maar als ze een nieuwe krijgen dan willen ze niet de code opschrijven :cry:
Maarja gelijk hebben ze eigenlijk wel want hun interesseerd het niet echt
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by mollie3 »

Ik voer eigenlijk alle briefjes in die bij ons in huis rondzwerven en die ik in de kas van mijn baas heb. In mijn profiel van ebt heb ik wel netjes neergezet dat er 4 mensen uit een huis hun geld invoeren onder 1 account. Zouden we dat niet doen bestaat er een grote kans dat er valse hits ontstaan. Ik vind dat als je een biljet invoert dat dit biljet daadwerkelijk in je honden moet zijn geweest voor je hem in mag / kan invoeren.

Bovendien vind ik de discussie over MIJN / JOUW biljet onzinnig...
Het biljet is niet van JOU, je hebt het in bruikleen, dus het kan nooit van jezelf zijn... :wink:
Eens een blondje, altijd een blondje
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Ralf wrote:Ja dat klopt mijn ouders mag ik wel de briefjes van opschrijven maar als ze een nieuwe krijgen dan willen ze niet de code opschrijven :cry:
Maarja gelijk hebben ze eigenlijk wel want hun interesseerd het niet echt
Dit komt nog wel :)
mijn ouders zeggen tegenwoordig (en dan ben ik al bijna 2 jaar lid) ook wel eens van ohhh ik heb net gepint, moet je ze nog invoeren?
Blue is the color that makes people wild!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”