De Grieken komen op gang
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo voor om de signatures helemaal vol te proppen. Gevolg is dat vaak 3/4 van de berichten uit signatures bestaat en 1/4 uit het bericht zelf. Als je 't aan mij vraagt zijn 1 a 2 regels meer dan genoeg voor een signature. Aanvullende statistieken kun je uiteraard ook posten in het speciale topic hierover in het engelse forum.
- Ralf
- Euro-Master
Ja ben ik het opzich wel meeens.HNL wrote:Ik ben er eerlijk gezegd niet zo voor om de signatures helemaal vol te proppen. Gevolg is dat vaak 3/4 van de berichten uit signatures bestaat en 1/4 uit het bericht zelf. Als je 't aan mij vraagt zijn 1 a 2 regels meer dan genoeg voor een signature. Aanvullende statistieken kun je uiteraard ook posten in het speciale topic hierover in het engelse forum.
Maar ik kreeg die statistieken nooit voor elkaar.
Maar binnekort doe ik in mijn handtekening alleen een link naar mijn statistieken.
handtekening
Hm... vind hem wel netjes genoeg zo.
Wil hem ook niet groter hebben
Wil hem ook niet groter hebben
Dat vind ik ook, maar 24-5 was wel een extreem goede dag. Veel nieuwe gebruikers en veel biljetjes. Het verschil met de Finnen is nog ongeveer 6500 biljetten. Moet te doen zijn.
Ik heb met Ans gewed dat we de Finnen voorbij gaan, zij zegt van niet. Als ze nu maar niet inens heel weinig in gaat geven. Het gaat wel om een fles wijn.

- Venga
- Euro-Master
Jullie zijn echt geweldiglian wrote:Dat vind ik ook, maar 24-5 was wel een extreem goede dag. Veel nieuwe gebruikers en veel biljetjes. Het verschil met de Finnen is nog ongeveer 6500 biljetten. Moet te doen zijn.![]()
![]()
Ik heb met Ans gewed dat we de Finnen voorbij gaan, zij zegt van niet. Als ze nu maar niet inens heel weinig in gaat geven. Het gaat wel om een fles wijn.

Maar die Finnen gaan we echt wel voorbij, daar is geen houden meer aan. Zelfde geldt voor de Belgen!
Mits iedereen zo doorgaat natuurlijk...
Zo mag ik het horen Vengaboys. Ik ga snel even mijn huishoudelijke plichten doen, dan even wat vijfjes terugstorten (niemand wil ze hebben, want er zat toch geen hit bij)Vengaboys wrote:Jullie zijn echt geweldiglian wrote:Dat vind ik ook, maar 24-5 was wel een extreem goede dag. Veel nieuwe gebruikers en veel biljetjes. Het verschil met de Finnen is nog ongeveer 6500 biljetten. Moet te doen zijn.![]()
![]()
![]()
Maar die Finnen gaan we echt wel voorbij, daar is geen houden meer aan. Zelfde geldt voor de Belgen!
Mits iedereen zo doorgaat natuurlijk...

- Ralf
- Euro-Master
Zeker een zeer goeie dag!lian wrote:Dat vind ik ook, maar 24-5 was wel een extreem goede dag. Veel nieuwe gebruikers en veel biljetjes. Het verschil met de Finnen is nog ongeveer 6500 biljetten. Moet te doen zijn.![]()
![]()
Was eigenlijk ook wel te voorspellen.
Dat aantal hebben we ook een beetje te danken aan XAKiChaos die weer actief is geworden en gisteren ook veel heeft ingevoerd!
Maar ook alle nieuwe leden en alle leden die al actief waren.
07-05-04 Artikel in de Stemquerty wrote:
24-05-04 12326
10-05-04 11017
07-05-04 10705
17-05-04 9651
21-05-04 9514
Er mag nog gerust een nieuwe nummer een komen deze maand vind ik.
10-05-04 Artikel in Rotterdams Dagblad
24-05-04 Artikel in Algemeen Dagblad.
AD wordt dus het beste gelezen

Maar wel bij alle drie boven de 10.000.
- Ralf
- Euro-Master
Ledenaantal volgens mij niet.ans wrote:07-05-04 Artikel in de Stemquerty wrote:
24-05-04 12326
10-05-04 11017
07-05-04 10705
17-05-04 9651
21-05-04 9514
Er mag nog gerust een nieuwe nummer een komen deze maand vind ik.
10-05-04 Artikel in Rotterdams Dagblad
24-05-04 Artikel in Algemeen Dagblad.
AD wordt dus het beste gelezen![]()
Maar wel bij alle drie boven de 10.000.
Maar het is ook een samenhoping van omstandigheden.
Want nu zijn er natuurlijk ook gebruikers die actief zijn van de andere krantenartikelen.
- Ralf
- Euro-Master
Ik heb het verandert in EBT biljetten invoer.jabosa2 wrote:Eh Ralf, voor nieuwkomers op het forum is de titel van deze topic misschien best wel verwarrend. Wellicht is het goed om de naam te wijzigen. Dat kan toch gedaan worden door diegene die de topic gestart heeft???
Misschien zijn er betere suggesties voor een titel.