Ik zou het niet weten.
Er zit niet echt een ''geurtje'' aan.
De Oostenrijkers komen eraan
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik vrees dat het geen interessante hit is. Er zijn wel veel nieuwe leden bijgekomen, maar niet veel briefjes, volgens de diffusie pagina zijn het minder dan 2000 biljetten in mei. Veel nieuwe gebruikers heben maar 1-5 biljetten ingevoerd, de hitkans is dus niet veel groter geworden.nodisch18 wrote:Ik denk echt... Er zijn enorm veel oostenrijkers bijgekomen van de week, dus één hitje lijkt mij niet zo vreemd.Fons wrote:fake denk ik, die users werden achter elkaar lid, dus waarschnijlijk kennen ze elkaar
Ik denk dat ze elkaar wel kennen.
- Ralf
- Euro-Master
Zou best kunnen.peter_at wrote:Ik vrees dat het geen interessante hit is. Er zijn wel veel nieuwe leden bijgekomen, maar niet veel briefjes, volgens de diffusie pagina zijn het minder dan 2000 biljetten in mei. Veel nieuwe gebruikers heben maar 1-5 biljetten ingevoerd, de hitkans is dus niet veel groter geworden.nodisch18 wrote:Ik denk echt... Er zijn enorm veel oostenrijkers bijgekomen van de week, dus één hitje lijkt mij niet zo vreemd.Fons wrote:fake denk ik, die users werden achter elkaar lid, dus waarschnijlijk kennen ze elkaar
Ik denk dat ze elkaar wel kennen.
We zullen zien of er (veel) actieve Oostenrijkers overblijven.
EDIT: Hier verder