De Oostenrijkers komen eraan

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik zou het niet weten.
Er zit niet echt een ''geurtje'' aan.
peter_at
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by peter_at »

nodisch18 wrote:
Fons wrote:fake denk ik, die users werden achter elkaar lid, dus waarschnijlijk kennen ze elkaar
Ik denk echt... Er zijn enorm veel oostenrijkers bijgekomen van de week, dus één hitje lijkt mij niet zo vreemd.
Ik vrees dat het geen interessante hit is. Er zijn wel veel nieuwe leden bijgekomen, maar niet veel briefjes, volgens de diffusie pagina zijn het minder dan 2000 biljetten in mei. Veel nieuwe gebruikers heben maar 1-5 biljetten ingevoerd, de hitkans is dus niet veel groter geworden.
Ik denk dat ze elkaar wel kennen.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

peter_at wrote:
nodisch18 wrote:
Fons wrote:fake denk ik, die users werden achter elkaar lid, dus waarschnijlijk kennen ze elkaar
Ik denk echt... Er zijn enorm veel oostenrijkers bijgekomen van de week, dus één hitje lijkt mij niet zo vreemd.
Ik vrees dat het geen interessante hit is. Er zijn wel veel nieuwe leden bijgekomen, maar niet veel briefjes, volgens de diffusie pagina zijn het minder dan 2000 biljetten in mei. Veel nieuwe gebruikers heben maar 1-5 biljetten ingevoerd, de hitkans is dus niet veel groter geworden.
Ik denk dat ze elkaar wel kennen.
Zou best kunnen.
We zullen zien of er (veel) actieve Oostenrijkers overblijven.

EDIT: Hier verder :wink: -- Venga
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”