Als hetzelfde serienummer met een andere shortcode word ingevoerd, dan word het gewoon een hit.
Maar als het met een andere waarde word ingevoerd, dan word het geen hit.
Maar ik denk dat het bij Venga gewoon een typfoutje is geweest van de eerste user, want ik neem aan dat je bij zo'n biljet 100% zeker wilt weten of je het nummer goed overtypt.
@ emmem:
Dat stickertje over zo'n scheur heen is echt een goed idee!
Ik had wel eens aan stickertjes op een biljet zitten denken, maar nog niet voor deze functie
rufus50 wrote:stuur em maar gerust door, ik kan em wel nog op mijn webspace krijgen... Je kan misschien wel het nummer onleesbaar maken?
Tja ik heb eens enkele biljetjes gemerkt die meegegaan zijn naar disneu-yland parijs, maar nooit heb ik er een hit mee gehad, allé tot nu toch nog niet.
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
diana333 wrote:Ik blijf het vreselijk vinden, dat schrijven op biljetten.
Ik hou me er ook niet mee bezig. Als je op wheresgeorge.com kijkt, zie je wel dat het de hitkans aanzienlijk kan verhogen maar hier in Europa valt dat effect wat tegen... Kortom... voorlopig bekladder ik mijn biljetten niet.. al moet ik zeggen dat ik het beschreven repareerplakbandje wel een elegante tussen oplossing vind
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Eigenlijk mag je niet op biljetten schrijven. Maar als er toch al iets op staat zet ik de URL er ook, meestal in een hoekje ergens. Het heeft echter nog geen opgeleverd...
Ik heb vandaag voor het eerst de URL op een biljet geschreven. Het was een heel smerig biljet. Maar misschien wordt het toch nog een hit.
Ik ga het niet naar de bank brengen maar gewoon ergens iets mee betalen.....
Ziehier het biljetje dat onzen Fons in handen kreeg met de vermelding van de URL, wie herkent er zijn/haar geschrift?
Ik heb het niet kunnen verkleinen, maar degene die de code daarvoor weet mag het gerust aanpassen.
Misschien kunnen de ods eens een berichtje sturen naar het mail-adres met de vermelding dat zijn biljetje zelfs met foto en al op het forum staat. Een dikke proficiat allenszinds.
rufus50 wrote:Misschien kunnen de ods eens een berichtje sturen naar het mail-adres met de vermelding dat zijn biljetje zelfs met foto en al op het forum staat. Een dikke proficiat allenszinds.
Als een inactieve user na een hit nog steeds niet actief word, dan kan het ook zijn dat die user een ander e-mail adres heeft genomen. (een tijd nadat die user dan gestopt is met EBT).