Ota haaste vastaan/haasta "kaverisi"

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Sport-Mass
Euro-Master
Euro-Master

Empulle

Post by Sport-Mass »

Olet hyvin pysynyt tavoitteessasi, Emppu. Viime kuussa ylitit tavoitteesi reilusti. Tuota vauhtia otat vielä minutkin jossakin vaiheessa kiinni :)

Itse haastan P.Peltolan ja Bobtailin. Molemmat ovat minut jo kertaalleen ohittaneet, mutta aion kiriä eron vielä umpeen 8) . Tosin kun olen saavuttanut 10 000 kirjauksen rajan, niin ajattelin rauhoittaa kirjaamistahtiani...
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Re: Empulle

Post by Klazu »

Sport-Mass wrote:Tosin kun olen saavuttanut 10 000 kirjauksen rajan, niin ajattelin rauhoittaa kirjaamistahtiani...
Niin minäkin tuumasin, mutta niin sitä vaan yhä mennään... 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Klazu wrote:
Sport-Mass wrote:Tosin kun olen saavuttanut 10 000 kirjauksen rajan, niin ajattelin rauhoittaa kirjaamistahtiani...
Niin minäkin tuumasin, mutta niin sitä vaan yhä mennään... 8)
8) Kuin myös samoin majattelin 20000 kohdalla mutta meno jatkuu.... 8)
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Fundamental wrote:
JANI73 wrote: Dj Frank jäi kyllä kuin nalli kalliolle kun haastoi mut keväällä kilpaan mistä moinen?
Harmittaa kyllä kun Frankin innostus on lopahtanut.. ennen niin aktiivinen foorumilainenkin on poissa :( Bon Jovikin taisi lyödä hanskat tiskiin lopullisesti..
Oletteko koskaan miettinyt että kuinka moni tämmöisistä yhtäkkisistä lopetamisista johtuu esim onnettomuudesta tai jopa kuolemasta? Minua on tällainen joskus mietityttänyt.
Aaron
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aaron »

Yippo wrote:Oletteko koskaan miettinyt että kuinka moni tämmöisistä yhtäkkisistä lopetamisista johtuu esim onnettomuudesta tai jopa kuolemasta? Minua on tällainen joskus mietityttänyt.
Kieltämättä on joskus käynyt mielessä sekin että kuinkahan moni yli 30 päivää poissa olleista on kuollut? Entäpä muut jotka häviävät yhtäkkiä täältä foorumista? 8O

Se on kuitenkin (tilastollisesti, perstuntumalla) varmaa, että esim. Suomen listalla on ainakin joku kuollut henkilö.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Aaron wrote:
Yippo wrote:Oletteko koskaan miettinyt että kuinka moni tämmöisistä yhtäkkisistä lopetamisista johtuu esim onnettomuudesta tai jopa kuolemasta? Minua on tällainen joskus mietityttänyt.
Kieltämättä on joskus käynyt mielessä sekin että kuinkahan moni yli 30 päivää poissa olleista on kuollut? Entäpä muut jotka häviävät yhtäkkiä täältä foorumista? 8O

Se on kuitenkin (tilastollisesti, perstuntumalla) varmaa, että esim. Suomen listalla on ainakin joku kuollut henkilö.
:cry: Totta, mutta onneksi Dj.n katoamiseen liittyy jotain muuta, koska hänen nimissään kirjataan seteleitä melkein päivittäin mutta maltillisesti. :P
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Kalmari »

Upponalle kuollut???
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Tuskin Frank ja upponalle ovat kuolleet, mutta jonkinlainen yllättävä elämäntilanteen muutos on tullut vastaan. Frank on nyt kuitenkin 95% varmasti havaittu liikenteessä ja kai se uppiskin elää vaikkei tänäänkään ollut työpaikallaan. Voinut tietysti tulla työnvaihto eteen...

Itse johdan 460 hengen Seti@home tiimiä, joka on ollut nyt viisi vuotta kasassa. Sen aikana aktiiviset ja passiiviset jäsenet ovat hyvin monesti vaihdelleet. Joku todella innostunut tyyppi onkin yhtäkkiä kadonnut kaikkien keinojen ulottumattomiin. Kuitenkin pitkällä tähtäimellä kun olen näiden tapausten taustoja selvittänyt, on syinä ollut työn/opintojen velvoittama muutto, tietokone ongelmat (ja sitä seurannut asian unohtuminen), armeijaan astuminen ja monia, monia vastaavia. Eli ihan luonnollisia syitä sieltä taustalta yleensä löytyy. Eipä silti, kyllä joku EBT:een joskus kirjaantunut on varmasti ehtinyt kuollakin. Tilastollisesti tämä on hyvinkin mahdollista. Karua, mutta elävää elämää. :roll:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

sain tuossa äskön craftin kiinni setelien määrässä ja olomme nyt jaetulla kutos sijalla vantaan sisäisessä tilastossa. tänään ennätykselliset 40 seteliä :D btw miksi pankki tädit ovat niin jumalattoman epäluuloisia? nyt kun kävin nostamassa rahaa vitosina ja kymppeinä alkoi heti kyselemään kotiväen lupia ja mihin rahat menevät ja uskaltaako tuon ikäiselle edes antaa näin paljon rahaa(250e) hermostuttaa tuollainen utelu :x
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

CCCP wrote:sain tuossa äskön craftin kiinni setelien määrässä ja olomme nyt jaetulla kutos sijalla vantaan sisäisessä tilastossa. tänään ennätykselliset 40 seteliä :D btw miksi pankki tädit ovat niin jumalattoman epäluuloisia? nyt kun kävin nostamassa rahaa vitosina ja kymppeinä alkoi heti kyselemään kotiväen lupia ja mihin rahat menevät ja uskaltaako tuon ikäiselle edes antaa näin paljon rahaa(250e) hermostuttaa tuollainen utelu :x
Hehheh, onneksi tommoseen ei tarvii törmätä :)

Mulle on viimeaikoina vaihdettu ihan kiltisti ja kyselemättä rahaa pankeissa. Ison omenan oko:n täti oikein ihmetteli kun tänään en ottanutkaan vitosia, vaan kymmpejä :)
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Sport-Mass wrote:Olet hyvin pysynyt tavoitteessasi, Emppu.
Kiitos kiitos kyllä on hiukkasen teettänyt töitäkin,mut tää haastehommeli kyllä antaa lisää potkua :roll: Misstrackeria lainatakseni haastamani kaverit ovat jo näköpiirissä vaikka innolla joka päivä kirjaavatkin seteleitä ja sehän se oli tarkoituskin :wink: Menkää vaan edeltä karkuun yritän pysyä tuntumassa.
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

bura wrote:
Mulle on viimeaikoina vaihdettu ihan kiltisti ja kyselemättä rahaa pankeissa. Ison omenan oko:n täti oikein ihmetteli kun tänään en ottanutkaan vitosia, vaan kymmpejä :)
8) Ja saman paikan täti ei kerran suostunut millään antamaan mulle pientä rahaa vaikka pyysin enpä ole pahemmin siellä käynyt sen jälkeen vaikka naapurissa asun 8)
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

JANI73 wrote:
bura wrote:
8) Ja saman paikan täti ei kerran suostunut millään antamaan mulle pientä rahaa vaikka pyysin enpä ole pahemmin siellä käynyt sen jälkeen vaikka naapurissa asun 8)
Hassua, se on pankki missä oon varmaan eniten käynyt vaihtamassa seteleitä ja koskaan ei ole sanottu ettenkö saisi. Ei ole edes kysytty että olenko pankin asiakas
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

bura wrote:
Hehheh, onneksi tommoseen ei tarvii törmätä :)

minäkin toivoisin tuollaista vastaan ottoa... koskahan ne rahat kehtaa viedä takasin kun sanoit että menevät harrastukseen :lol:
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

kyllä oli virkistävävää ulkoilua ja samalla tuli vaihdettua nämä eiliset pikku setelit kaksikymppisiksi ja se ei ollut edes vaikeaa :!: :!: kaikki ottivat pikku seteleitä vastaan ilomielin joka hiukan hämäsi minua. erään r-kioskin myyjäkin sanoi että on ihan pakko vaihtaa kun tämä on niin harvinaista että joku haluaa vaihtaa vitosia kaksikymppisiksi kun yleensä se menee toisin päin. nyt ollaan jo listasijalla 191 suomessa ja vantaan kutonen :D :D vaikkakin lista sijoitus alkaa taas tippumaan kun syysloma loppuu :(
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”