Itse haastan P.Peltolan ja Bobtailin. Molemmat ovat minut jo kertaalleen ohittaneet, mutta aion kiriä eron vielä umpeen
Ota haaste vastaan/haasta "kaverisi"
- Sport-Mass
- Euro-Master

Empulle
Olet hyvin pysynyt tavoitteessasi, Emppu. Viime kuussa ylitit tavoitteesi reilusti. Tuota vauhtia otat vielä minutkin jossakin vaiheessa kiinni
Itse haastan P.Peltolan ja Bobtailin. Molemmat ovat minut jo kertaalleen ohittaneet, mutta aion kiriä eron vielä umpeen
. Tosin kun olen saavuttanut 10 000 kirjauksen rajan, niin ajattelin rauhoittaa kirjaamistahtiani...
Re: Empulle
Niin minäkin tuumasin, mutta niin sitä vaan yhä mennään...Sport-Mass wrote:Tosin kun olen saavuttanut 10 000 kirjauksen rajan, niin ajattelin rauhoittaa kirjaamistahtiani...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Klazu wrote:Niin minäkin tuumasin, mutta niin sitä vaan yhä mennään...Sport-Mass wrote:Tosin kun olen saavuttanut 10 000 kirjauksen rajan, niin ajattelin rauhoittaa kirjaamistahtiani...
Oletteko koskaan miettinyt että kuinka moni tämmöisistä yhtäkkisistä lopetamisista johtuu esim onnettomuudesta tai jopa kuolemasta? Minua on tällainen joskus mietityttänyt.Fundamental wrote:Harmittaa kyllä kun Frankin innostus on lopahtanut.. ennen niin aktiivinen foorumilainenkin on poissaJANI73 wrote: Dj Frank jäi kyllä kuin nalli kalliolle kun haastoi mut keväällä kilpaan mistä moinen?Bon Jovikin taisi lyödä hanskat tiskiin lopullisesti..
My EBT statistics.
Kieltämättä on joskus käynyt mielessä sekin että kuinkahan moni yli 30 päivää poissa olleista on kuollut? Entäpä muut jotka häviävät yhtäkkiä täältä foorumista?Yippo wrote:Oletteko koskaan miettinyt että kuinka moni tämmöisistä yhtäkkisistä lopetamisista johtuu esim onnettomuudesta tai jopa kuolemasta? Minua on tällainen joskus mietityttänyt.
Se on kuitenkin (tilastollisesti, perstuntumalla) varmaa, että esim. Suomen listalla on ainakin joku kuollut henkilö.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Aaron wrote:Kieltämättä on joskus käynyt mielessä sekin että kuinkahan moni yli 30 päivää poissa olleista on kuollut? Entäpä muut jotka häviävät yhtäkkiä täältä foorumista?Yippo wrote:Oletteko koskaan miettinyt että kuinka moni tämmöisistä yhtäkkisistä lopetamisista johtuu esim onnettomuudesta tai jopa kuolemasta? Minua on tällainen joskus mietityttänyt.![]()
Se on kuitenkin (tilastollisesti, perstuntumalla) varmaa, että esim. Suomen listalla on ainakin joku kuollut henkilö.
Tuskin Frank ja upponalle ovat kuolleet, mutta jonkinlainen yllättävä elämäntilanteen muutos on tullut vastaan. Frank on nyt kuitenkin 95% varmasti havaittu liikenteessä ja kai se uppiskin elää vaikkei tänäänkään ollut työpaikallaan. Voinut tietysti tulla työnvaihto eteen...
Itse johdan 460 hengen Seti@home tiimiä, joka on ollut nyt viisi vuotta kasassa. Sen aikana aktiiviset ja passiiviset jäsenet ovat hyvin monesti vaihdelleet. Joku todella innostunut tyyppi onkin yhtäkkiä kadonnut kaikkien keinojen ulottumattomiin. Kuitenkin pitkällä tähtäimellä kun olen näiden tapausten taustoja selvittänyt, on syinä ollut työn/opintojen velvoittama muutto, tietokone ongelmat (ja sitä seurannut asian unohtuminen), armeijaan astuminen ja monia, monia vastaavia. Eli ihan luonnollisia syitä sieltä taustalta yleensä löytyy. Eipä silti, kyllä joku EBT:een joskus kirjaantunut on varmasti ehtinyt kuollakin. Tilastollisesti tämä on hyvinkin mahdollista. Karua, mutta elävää elämää.
Itse johdan 460 hengen Seti@home tiimiä, joka on ollut nyt viisi vuotta kasassa. Sen aikana aktiiviset ja passiiviset jäsenet ovat hyvin monesti vaihdelleet. Joku todella innostunut tyyppi onkin yhtäkkiä kadonnut kaikkien keinojen ulottumattomiin. Kuitenkin pitkällä tähtäimellä kun olen näiden tapausten taustoja selvittänyt, on syinä ollut työn/opintojen velvoittama muutto, tietokone ongelmat (ja sitä seurannut asian unohtuminen), armeijaan astuminen ja monia, monia vastaavia. Eli ihan luonnollisia syitä sieltä taustalta yleensä löytyy. Eipä silti, kyllä joku EBT:een joskus kirjaantunut on varmasti ehtinyt kuollakin. Tilastollisesti tämä on hyvinkin mahdollista. Karua, mutta elävää elämää.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
sain tuossa äskön craftin kiinni setelien määrässä ja olomme nyt jaetulla kutos sijalla vantaan sisäisessä tilastossa. tänään ennätykselliset 40 seteliä
btw miksi pankki tädit ovat niin jumalattoman epäluuloisia? nyt kun kävin nostamassa rahaa vitosina ja kymppeinä alkoi heti kyselemään kotiväen lupia ja mihin rahat menevät ja uskaltaako tuon ikäiselle edes antaa näin paljon rahaa(250e) hermostuttaa tuollainen utelu 
- bura
- Euro-Expert in Training

Hehheh, onneksi tommoseen ei tarvii törmätäCCCP wrote:sain tuossa äskön craftin kiinni setelien määrässä ja olomme nyt jaetulla kutos sijalla vantaan sisäisessä tilastossa. tänään ennätykselliset 40 seteliäbtw miksi pankki tädit ovat niin jumalattoman epäluuloisia? nyt kun kävin nostamassa rahaa vitosina ja kymppeinä alkoi heti kyselemään kotiväen lupia ja mihin rahat menevät ja uskaltaako tuon ikäiselle edes antaa näin paljon rahaa(250e) hermostuttaa tuollainen utelu
Mulle on viimeaikoina vaihdettu ihan kiltisti ja kyselemättä rahaa pankeissa. Ison omenan oko:n täti oikein ihmetteli kun tänään en ottanutkaan vitosia, vaan kymmpejä
Kiitos kiitos kyllä on hiukkasen teettänyt töitäkin,mut tää haastehommeli kyllä antaa lisää potkuaSport-Mass wrote:Olet hyvin pysynyt tavoitteessasi, Emppu.
bura wrote:
Mulle on viimeaikoina vaihdettu ihan kiltisti ja kyselemättä rahaa pankeissa. Ison omenan oko:n täti oikein ihmetteli kun tänään en ottanutkaan vitosia, vaan kymmpejä
- bura
- Euro-Expert in Training

Hassua, se on pankki missä oon varmaan eniten käynyt vaihtamassa seteleitä ja koskaan ei ole sanottu ettenkö saisi. Ei ole edes kysytty että olenko pankin asiakasJANI73 wrote:bura wrote:
Mulle on viimeaikoina vaihdettu ihan kiltisti ja kyselemättä rahaa pankeissa. Ison omenan oko:n täti oikein ihmetteli kun tänään en ottanutkaan vitosia, vaan kymmpejäJa saman paikan täti ei kerran suostunut millään antamaan mulle pientä rahaa vaikka pyysin enpä ole pahemmin siellä käynyt sen jälkeen vaikka naapurissa asun
minäkin toivoisin tuollaista vastaan ottoa... koskahan ne rahat kehtaa viedä takasin kun sanoit että menevät harrastukseenbura wrote:Hehheh, onneksi tommoseen ei tarvii törmätä
kyllä oli virkistävävää ulkoilua ja samalla tuli vaihdettua nämä eiliset pikku setelit kaksikymppisiksi ja se ei ollut edes vaikeaa
kaikki ottivat pikku seteleitä vastaan ilomielin joka hiukan hämäsi minua. erään r-kioskin myyjäkin sanoi että on ihan pakko vaihtaa kun tämä on niin harvinaista että joku haluaa vaihtaa vitosia kaksikymppisiksi kun yleensä se menee toisin päin. nyt ollaan jo listasijalla 191 suomessa ja vantaan kutonen
vaikkakin lista sijoitus alkaa taas tippumaan kun syysloma loppuu