Daar valt nog aan te werken, ik ben tweede van Leiden (Giberski 2692b) en voor mij staat Elmo met 41577 biljetten. Dat is totaal kansloos en dat ga ik ook niet eens proberen.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Wat gebeurt er als ik mijn "standplaats" in een andere stad verander, neem ik dan alle biljetten mee naar die stad? en land? ben ik ineens de nummer 1 van een niet euroland
olskie bolskie wrote:Wat gebeurt er als ik mijn "standplaats" in een andere stad verander, neem ik dan alle biljetten mee naar die stad? en land? ben ik ineens de nummer 1 van een niet euroland
Ik ben twee maanden geleden van Amsterdam naar Den Haag verhuisd. In Amsterdam stond ik op de 5e plek, in Den Haag kwam ik toen even op de 1e plek terecht. Dus ik zou zeggen...zoek een nieuwe woonplaats waar geen bijzonder actieve EBT'ers wonen!
olskie bolskie wrote:Wat gebeurt er als ik mijn "standplaats" in een andere stad verander, neem ik dan alle biljetten mee naar die stad? en land? ben ik ineens de nummer 1 van een niet euroland
Alle standen worden gebaseerd op het aantal biljetten dat je zelf hebt ingevoerd.
Maar in deze lijst gaat het om het aantal biljetten dat is ingevoerd met dat land als het land waar de biljetten gevonden zijn. http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 2144;tab=5
Ik ben # 2 van mijn dorp en zal binnenkort # 1 inhalen. Ik ben namelijk de enige op dit moment die aktief is. Het laatste biljet wat door een user uit mijn dorp kwam welke niet van mijn hand was was in 2003.
FotoVideoStore wrote:
ik wil hem ook niet dwingen ; ik wil de dbase wel doorspitten ; wijzigingen aangeven en dan kan hij de sheet doorvoeren..
Neem aan dat hij niet zomaar iedereen in de database wil laten spitten.
Maargoed. regel maar met hem zelf.
Ben ook nog op een reactie van hem aan het wachten (vandaar de vertraging van de nieuwsbrief)