foute invoer?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

gaper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by gaper »

mmm, bedankt voor diverse felicitaties (moet ik geloof ik in ander topic 4en)! :wink:
ik ben nu benieuwd naar alle extra hits die we tegemoet kunnen zien :lol:
jovada
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by jovada »

'k heb in ieder geval iets bijgeleerd :)
maar ik hoop toch dat die foutmelding een beetje uitgebreid of aangepast zal worden!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Misschien is het beter een text zoals: Het is een hit alleen de gegevens komen niet geheel overeen met die in het database probeer het nog eens
bietel
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by bietel »

Senior wrote:... Helaas zijn er nogal wat mensen die minder zorgvuldig zijn. Dat is ook goed te zien in de 'Tabellen' bij de Statistieken. Zelfs gerenommeerde EBT-ers maken af en toe fouten blijkt hier uit.
Het compleet verwijderen van hardnekkige fakers en hun biljetten zal volgens mij ook veel van bovengenoemde foutmeldingen voorkomen.
Bestaat er ergengs een oplijsting van welke combinaties van shortcodes en serienummers er bestaan ?
"Finance is the art of passing money from hand to hand until it finally disappears."
---Robert W. Sarnoff
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

bietel wrote: Bestaat er ergengs een oplijsting van welke combinaties van shortcodes en serienummers er bestaan ?
Als ' ie er al zou zijn, lijkt het me niet verstandig om ' m te publiceren.. dat zou het voor fakers allemaal te makkelijk maken ...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Alleen deze:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 2144;tab=8

Maar dat is alleen m.b.t. de drukker, de rest publiceren we niet om de reden
die Fonzie net noemde.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Senior
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Senior »

De door elmo genoemde tabel geeft alle in EBT ingevoerde biljetten weer, inclusief de biljetten waarvan de codes niet kloppen. Deze tabel is dus vooral bruikbaar om de waarschijnlijkheid van een bepaalde combinatie te bepalen. Het is onwaarschijnlijk dat een niet-bestaande combinatie 5000× ingevoerd wordt...

Op mijn site (zie de [www] onderaan mijn berichten) heb ik een overzicht staan van de bestaande code combinaties. Hierbij moet echter aangetekend worden dt ik nog betrouwbare info zoek betreffende bepaalde biljetten van €200 en €500. Van de biljetten met de handtekening van Trichet zullen in de nabije toekomst wellicht nog nieuwe combinaties opduiken.

Ik twijfel nog of ik de bekende plaatnummers van biljetten ook in mijn overzichten ga opnemen i.v.m. mogelijk misbruik door fakers.
Groeten,

Senior
Do you have information about euro variants? Tell me!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”