Account weg, biljetten weg?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

jabosa2 wrote:
ans wrote:Volgens mij wil fireball zijn account toevoegen aan het telenet EBT team. Daar staat hij al vermeld, trouwens ook reteiP waar ze nu dus een oninteressante hit mee hebben.
Wat houdt dat in, Ans?? dat telenet EBT team??

Fireball heeft samen met vrienden een nieuw EBT team gemaakt.
Daarmee wil hij hoog in de ranglijst komen.
Fireball
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Fireball »

Fons wrote: Fireball heeft samen met vrienden een nieuw EBT team gemaakt.
Daarmee wil hij hoog in de ranglijst komen.
allé jonge meent ge het? amaai er schuilt veel wijsheid in u! :p
Trouwens dat laatste (ranglijst) zal nog eeeeeeeel lang dure
Speukes
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Speukes »

Ik zit ook met 2 accounts, waarvan ik 1 account graag verwijderd had gezien.

Toen mijn vriendin en ik begonnen nummertjes op te schrijven, in te typen of in GSM's te zetten :roll: deden we dat elk met een eigen account. Gevolg: na 30 biljetten al 2 hits met elkaar terwijl we ons uiterste best deden om onze biljetten gescheiden te houden. Toen zijn we overgeschakeld op 1 account.

Gevolg: 30 biljetten die nu ergens verweesd staan, en 2 valse hits. Die 30 biljetten zouden me misschien wel een beetje verder helpen in de stand, maar ik ga toch geen mail sturen naar Avij om dat recht te trekken, hij heeft al werk genoeg veronderstel ik.

Om maar te zeggen dat ik het goed begrijp dat iemand zijn account wil deleten.
reteiP

Post by reteiP »

ans wrote:Volgens mij wil fireball zijn account toevoegen aan het telenet EBT team. Daar staat hij al vermeld, trouwens ook reteiP waar ze nu dus een oninteressante hit mee hebben.
Ja inderdaad mijn fout, ik had hier een stapel biljetten van een bedrijf en ik had het merendeel al ingegeven om men oorspronkelijke account, dus controleerde ik welke biljetten er al ingegeven waren en welke niet. De nieuwe gaf ik dus in op men nieuwe account Telenet EBT team (going for 100 members) en ik had er blijkbaar 2 over het hoofd gezien. Beiden zeer oninteressante hits. Ze mogen eigenlijk verwijderd worden.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”