Eihän alaikäisiä sen takia syrjitä ettei paikalle pääse
Hesa miitinki?
-
Guest
Luulisi, että jos ihmisten aikoihin päästään jonnekkin sisälle ja joku vaivautuu soittamaan ja vähän varailemaan pöytiä ja paikkoja niin eiköhän siinä samalla voi mainita että ehkä pari alaikäistä olisi myös tulossa tapaamiseen, että järjestyykö? Luulisi että harva sanoisi tässä asiassa ei jos kerta porukan tuleminen "riippuisi" juuri tästä. No mutta tämä oli vain tällainen pieni mielipide ehdotus
- Puuha
- Euro-Expert in Training

21 yhden jälkeen ei enää ilman huoltajaa alaikäinen saa olla ravintolassa jossa on a- tai b-oikeudet. se on sitten eri asia kuinka tarkka syyni on ko. paikassa.
näin ohimennessä kirjoiteltua...
näin ohimennessä kirjoiteltua...
http://alstuttu.org/foorumi/index.php?t ... auttaa.55/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mokasin oikein kunnolla tätä tehdessä... Olishan mun pitänyt tajuta ettei tuo 4.-5.3 sovi mulle alkuunkaan jollei tapaamista järjestetäkin Lahdessa salpausselän kisojen yhteydessä... sinne kun pääsee ikärajaa katsomatta kaikki... Joten jos hesan tapaaminen toteutetaan on tuo 26.2 näistä päivistä mulle ainut mahdollinen
- Prynde
- Euro-Expert in Training

Minä en kyllä ollut tuota päivämäärää päättämässä ja muistaakseni sanoin täälläkin aiemmin että tuo viikonloppu ei käyOsku-82 wrote:EDIT: Päätettiin juuri tuolla IRC:ssä Janin, Sakun ja Hemmon kanssa että kokoonnutaan 20.2. Mikonkadun Amarilloon klo 14 alkaen. Näin tämä käy paremmin kun vain päätetään joku päivä. Kukas muu olisi tulossa?
Jos teidän nyt välttämättä pitää se silloin pitää niin yritän päästä sinne mutta eikö lauantai olisi ollut parempi? taas toisaalta lauantaina en olisi voinut tulla ollenkaan... menee monimutkaseksHemmo wrote:Itsekkin tulen, käy milloin vain lukuunottamatta 18.2 viikonloppua jolloin aiheutan pahennusta salossa
Osku-82 wrote:EDIT: Päätettiin juuri tuolla IRC:ssä Janin, Sakun ja Hemmon kanssa että kokoonnutaan 20.2. Mikonkadun Amarilloon klo 14 alkaen. Näin tämä käy paremmin kun vain päätetään joku päivä. Kukas muu olisi tulossa?
- Fundamental
- Euro-Master

- avij
- Forum Moderator

Zetor on kerännyt jonkin verran kannatusta, sopisiko tuo vai onko parempia ehdotuksia paikasta? Minua kiinnostaisi käydä testaamassa tuo paikka lähinnä siksi että sitä on ehdotettu EBTM05:n yhdeksi ruokapaikaksi.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Epävirallisen virallisen irc-äänestyksen mukaan Zetoriin mennään.avij wrote:Zetor on kerännyt jonkin verran kannatusta, sopisiko tuo vai onko parempia ehdotuksia paikasta?
- avij
- Forum Moderator

Tokihan minä nyt Caken seuraksi lähden, toivottavasti muutkinCake wrote:Kivaa! Tää tulee Zetoriin 26.2 kello 15.
Pitää vain saada muutama työprojekti sen verran hyvään jamaan että kehtaan viettää yhden päivän hurvittelemassa, mutta eiköhän tämä järjesty.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.