Wanneer kreeg jij je eerste hit?

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

aron
Euro-Master
Euro-Master

Post by aron »

Mijn eerste hit kwam na 423 biljetten, met een plaatsgenoot van me. Deze maand is echt een super maand geweest, 5 hits waarvan een triple en een internationale! :D Het tracken begint steeds leuker te worden naarmate je meer invoert. 8)
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

Dat was op 21 november 2003. Het valt mij op dat als ik een hit heb, het vaak meerderen zijn zo heb ik 2x twee hits tegelijk gehad en afgelopen week ook 2 hits in een week, en dan weer maanden niet.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

De eerste hit kwam na ongeveer een maand of negen en na 14.500 biljetten. Ik ben dus net als Fonzie een slecht voorbeeld :roll: .
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

HNL wrote:De eerste hit kwam na ongeveer een maand of negen en na 14.500 biljetten. Ik ben dus net als Fonzie een slecht voorbeeld :roll: .
Zo, dat heeft wel erg lang geduurd. Maar ben je nu dan een beetje redelijk bijgekomen?
Lucaz
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Lucaz »

Ook welkom op EBT!
Mijn eerste hit was na zon 250 biljetjes, dacht ik
hjkmans
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by hjkmans »

HNL wrote:De eerste hit kwam na ongeveer een maand of negen en na 14.500 biljetten. Ik ben dus net als Fonzie een slecht voorbeeld :roll: .
Ik wist helemaal niet dat jij nog 'unluckier' bent geweest dan ik. ´Mijn eerste hit kwam na bijna 9.000 biljetten. Gelukkig leven we nu in andere tijden.
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

hjkmans wrote:Ik wist helemaal niet dat jij nog 'unluckier' bent geweest dan ik. ´Mijn eerste hit kwam na bijna 9.000 biljetten. Gelukkig leven we nu in andere tijden.
Hmm. Ik weet zeker dat jij langer op je eerste hit hebt moeten wachten dan ik.

Edit: Je hebt gelijk, die 14.500 is m'n meest belabberde hitratio geweest. De eerste hit kwam (dank aan programma NIG) na 7.575 biljetten.
EryciusPuteanus
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by EryciusPuteanus »

Mijn eerste hit was met m'n 39ste biljet reeds 8)
Michael Jackson did NOT molest those children! (he made love to them)
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

na meer dan 800 biljetten, vandaag heb ik mijn 24st hit op 4790 biljetten
Last edited by wally2cv on Wed Feb 02, 2005 6:41 pm, edited 1 time in total.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Mijn eerste hit kwam pas na meer dan twee jaren biljetten ingeven en na ongeveer 2.500 biljetten.
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

MM8_NL wrote:Mijn eerste hit kwam pas na meer dan twee jaren biljetten ingeven en na ongeveer 2.500 biljetten.
Dat noem ik nog eens geduld hebben en rustig doorgaan met invoeren.
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

diana333 wrote:
MM8_NL wrote:Mijn eerste hit kwam pas na meer dan twee jaren biljetten ingeven en na ongeveer 2.500 biljetten.
Dat noem ik nog eens geduld hebben en rustig doorgaan met invoeren.
Geduld is een mooi woord. Maar zelfs de afgelopen maand die een topmaand was voor mij, namelijk 13% van al mijn biljetten ingegeven zat er slechts een hit bij. :?

Wordt er af en toe diep triest van als ik zie hoe sommigen net beginnen en gelijk een hit scoren. :roll:
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Na 4 maanden en 2843 biljetten de eerste hit. Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen hoe ik me toen voelde en nu vallen ze als rijpe appels uit de boom of moet ik het spreekwoord aanpassen voor EBT. Ik heb nu de zelfde aantal hits in 2005 als in de laatste 3 maanden in 2004.

Ik ben al die hits met nederlanders, belgen en die ene duitser, die 3 week nadat hij het bankbiljet, dat mij een hit opleverde, niets meer van zich heeft laten horen, een beetje "zat". Geen mij nu een hit met iemand anders dan deze 3 landen, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat als alle hits van Nederland met landgenoten, Belgie en Duitsland weg zouden doen er haast niets overblijft. Misschien zorgt de zomervakantie voor de zoveelste geld(e)migratie.

Maar ja dat zeggen we waarschijnlijk al 3 jaar.
tauzefien
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by tauzefien »

Bah... Ik heb m'n eerste hit... Maar 't is van m'n broer! Was natuurlijk voorspelbaar... 'k Had de briefjes die m'n moeder in haar portefeuille had zitten ingegeven, en waarschijnlijk heeft ze m'n broer geld meegegeven voor iets... En heeft hij dat dan ingegeven...
Jammer eigenlijk dat dàt m'n eerste hit moet zijn. Maar kom, er staat een + bij en geen * dus eigenlijk telt het niet als echte hit hé ;)
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

tauzefien wrote:Bah... Ik heb m'n eerste hit... Maar 't is van m'n broer! Was natuurlijk voorspelbaar... 'k Had de briefjes die m'n moeder in haar portefeuille had zitten ingegeven, en waarschijnlijk heeft ze m'n broer geld meegegeven voor iets... En heeft hij dat dan ingegeven...
Jammer eigenlijk dat dàt m'n eerste hit moet zijn. Maar kom, er staat een + bij en geen * dus eigenlijk telt het niet als echte hit hé ;)
moesten je broers en jij nu eens samenwerken onder één account?
Ik doe ook zoiets: de biljetten van m'n broer, ouders, en van wie dan ook ik ze kan bemachtigen voer ik allemaal in onder één account.
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”