Wanneer kreeg jij je eerste hit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Hmm. Ik weet zeker dat jij langer op je eerste hit hebt moeten wachten dan ik.hjkmans wrote:Ik wist helemaal niet dat jij nog 'unluckier' bent geweest dan ik. ´Mijn eerste hit kwam na bijna 9.000 biljetten. Gelukkig leven we nu in andere tijden.
Edit: Je hebt gelijk, die 14.500 is m'n meest belabberde hitratio geweest. De eerste hit kwam (dank aan programma NIG) na 7.575 biljetten.
- EryciusPuteanus
- Euro-Regular

- wally2cv
- Euro-Master

na meer dan 800 biljetten, vandaag heb ik mijn 24st hit op 4790 biljetten
Last edited by wally2cv on Wed Feb 02, 2005 6:41 pm, edited 1 time in total.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
- MM8_NL
- Euro-Master

Geduld is een mooi woord. Maar zelfs de afgelopen maand die een topmaand was voor mij, namelijk 13% van al mijn biljetten ingegeven zat er slechts een hit bij.diana333 wrote:Dat noem ik nog eens geduld hebben en rustig doorgaan met invoeren.MM8_NL wrote:Mijn eerste hit kwam pas na meer dan twee jaren biljetten ingeven en na ongeveer 2.500 biljetten.
Wordt er af en toe diep triest van als ik zie hoe sommigen net beginnen en gelijk een hit scoren.
- vermeer
- Euro-Master

Na 4 maanden en 2843 biljetten de eerste hit. Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen hoe ik me toen voelde en nu vallen ze als rijpe appels uit de boom of moet ik het spreekwoord aanpassen voor EBT. Ik heb nu de zelfde aantal hits in 2005 als in de laatste 3 maanden in 2004.
Ik ben al die hits met nederlanders, belgen en die ene duitser, die 3 week nadat hij het bankbiljet, dat mij een hit opleverde, niets meer van zich heeft laten horen, een beetje "zat". Geen mij nu een hit met iemand anders dan deze 3 landen, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat als alle hits van Nederland met landgenoten, Belgie en Duitsland weg zouden doen er haast niets overblijft. Misschien zorgt de zomervakantie voor de zoveelste geld(e)migratie.
Maar ja dat zeggen we waarschijnlijk al 3 jaar.
Ik ben al die hits met nederlanders, belgen en die ene duitser, die 3 week nadat hij het bankbiljet, dat mij een hit opleverde, niets meer van zich heeft laten horen, een beetje "zat". Geen mij nu een hit met iemand anders dan deze 3 landen, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat als alle hits van Nederland met landgenoten, Belgie en Duitsland weg zouden doen er haast niets overblijft. Misschien zorgt de zomervakantie voor de zoveelste geld(e)migratie.
Maar ja dat zeggen we waarschijnlijk al 3 jaar.
Bah... Ik heb m'n eerste hit... Maar 't is van m'n broer! Was natuurlijk voorspelbaar... 'k Had de briefjes die m'n moeder in haar portefeuille had zitten ingegeven, en waarschijnlijk heeft ze m'n broer geld meegegeven voor iets... En heeft hij dat dan ingegeven...
Jammer eigenlijk dat dàt m'n eerste hit moet zijn. Maar kom, er staat een + bij en geen * dus eigenlijk telt het niet als echte hit hé
Jammer eigenlijk dat dàt m'n eerste hit moet zijn. Maar kom, er staat een + bij en geen * dus eigenlijk telt het niet als echte hit hé
moesten je broers en jij nu eens samenwerken onder één account?tauzefien wrote:Bah... Ik heb m'n eerste hit... Maar 't is van m'n broer! Was natuurlijk voorspelbaar... 'k Had de briefjes die m'n moeder in haar portefeuille had zitten ingegeven, en waarschijnlijk heeft ze m'n broer geld meegegeven voor iets... En heeft hij dat dan ingegeven...
Ik doe ook zoiets: de biljetten van m'n broer, ouders, en van wie dan ook ik ze kan bemachtigen voer ik allemaal in onder één account.