Dan zou ik er een top 50 nederlandse hits van maken. In deze lijst zitten misschien ook mensen die buiten de top 50 biljetten zitten (als zo iets mogelijk is tenminste )
@Asmo_26 dat was er vroeger maar dan moest alles handmatig bijgehouden worden en dat kost heelveel tijd, helaas bestaat er voor avij ook geen simpele manier om aan die info te komen.
Ik ga voortaan de lijst elke week maken aan de hand van de op vrijdag gepubliceerde lijst van Venga, die 50 mensen komen dan in de lijst en alle hits voor 0.00 Donderdag op Vrijdag.
Of ik dan de lijst vrijdag of zaterdag post moet ik nog even kijken naar de info is wel elke keer hezelfde.
Ga nu de lijst elke week doen aangezien er steeds meer hits vallen en daarom best intressant/leuk is om elke week de nieuwe te zien.
Ik mis mezelf. Ik heb 23/03/2005 mijn 11e interessante hit gescoord. Ik sta echter niet in je lijst.
How com??
Rubbie,
Het gaat hier om de hitaantallen van de top50 van Nederland. Jij staat nu nr 59 .... dus nog 10 plaatsen stijgen en je staat ook in deze lijst (1200-1300 biljetten)
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
Ik vind eigenlijk dat ook mensen buiten de top-50 die toch veel hits hebben erin moeten... als ik zo vrij mag zijn. Het zou de waarde van je lijst vergroten, vind ik.
@Blauw Oog
Ben ik het helemaal mee-eens maar aangezien het (haast) onmogelijk is om zo een lijst samen te stellen is zo een lijst een goed alternatief.
Helaas heeft Avij ook (nog) niks waar hij het mee samen kan stellen.