Hieno paalu saavutettuYippo wrote:Kai sitä tänään oli jotenkin hyvä päivä. Hainnipun koti-Nordeasta ja sain pitkästä aikaa muuta kun vanhan mallin koskematonta ranskalaista eli Suomen pankin niputtaman nipun Europa-sarjaa. Oli siellä yks osumakin ja nipun 13sta seteli tais sitten olla mun 40 000. seteli. Tällä hetkellä olen tämän päivän 3. eniten kirjannut, viimesen 7 päivän listalla 15. eniten kirjannut ja tämän kuun listallakin vielä 27.
Hyvä päivä!
Re: Hyvä päivä!
Jep. Laskeskelin tossa aiemmin päivällä että seuraavaan kymmpitonniin menee noin 800-900 päivääemppu wrote:Hieno paalu saavutettuYippo wrote:Kai sitä tänään oli jotenkin hyvä päivä. Hainnipun koti-Nordeasta ja sain pitkästä aikaa muuta kun vanhan mallin koskematonta ranskalaista eli Suomen pankin niputtaman nipun Europa-sarjaa. Oli siellä yks osumakin ja nipun 13sta seteli tais sitten olla mun 40 000. seteli. Tällä hetkellä olen tämän päivän 3. eniten kirjannut, viimesen 7 päivän listalla 15. eniten kirjannut ja tämän kuun listallakin vielä 27.
Onnittelut siitä
My EBT statistics.
-
brewerhki
- Euro-Master

Ei hassumpi päivä, setelimäärissä pääsin top 4 sijalle omissa kirjauksissa, enkä edes pelkkiä vitosia nostanut. Sit lähes varmaksi varmistui eräs pitkä työmatka, jolla tiedossa monen monta uutta täplää (tosin syssymmällä sit, jos nyt edes varmistuu). Ja varasin itselleni ajan kirjallisiin kokeisiin, jolla tuli sitten aloitettua opetuslupaprosessi prätkäkorttia varten. Ties vaikka tosta lähtisi uusi ura liikkeelle ajo-opettajana
(ei kyl suunnitelmissa, ainakaan vielä)
- Luumi
- Forum Moderator

Sillä lailla breweri! Saat kohta opettaa miulle pärräkortin loppuun 
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Sitten perustetaan sete.li motoristit 
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Kai logoksi tulee liehuvia viissatasia 
-
brewerhki
- Euro-Master

Kahdelle voin opettaa vielä lisääLuumi wrote:Sillä lailla breweri! Saat kohta opettaa miulle pärräkortin loppuun
Miksei vitosia? Niitä saa viidellä sadalla enemmänSTP wrote:Kai logoksi tulee liehuvia viissatasia
Hyviä päiviä voisi olla otsikkoni
Tänään kirjattuna vain 11 seteliä, mutta osumia 2
Toinen osumista on vielä tämän päivän ajallisesti pisin osuma
http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=25737250" onclick="window.open(this.href);return false;
Eilen kirjattuna 306 kirjattua seteliä, 7 osumaa ja 1 passiivinen osuma
Eilisestä teki hyvän päivän tämä Ahvenanmaalainen osuma
http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=137097736" onclick="window.open(this.href);return false;

Tänään kirjattuna vain 11 seteliä, mutta osumia 2
Toinen osumista on vielä tämän päivän ajallisesti pisin osuma
http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=25737250" onclick="window.open(this.href);return false;
Eilen kirjattuna 306 kirjattua seteliä, 7 osumaa ja 1 passiivinen osuma
Eilisestä teki hyvän päivän tämä Ahvenanmaalainen osuma
http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=137097736" onclick="window.open(this.href);return false;
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. 
-
brewerhki
- Euro-Master

Unohtui tästä mainita se oleellisin ebtarin kannalta. Rouva kiitteli kovasti, että kiva kun maksoit vitosilla, niitä aina tarvitaan, kun ei täältä pankkiin pääse. Johon mä tietysti tarjosin auttavaa kättäni. Onhan mulla noita vino pino tossa, että paljos haluat vaihtaa?brewerhki wrote: Ai niin, ja läpi meni, enkä edes huomannu, et siellä oli ne opettajakysymyksetkin, joissa ei saanut olla yhtään virhettä.
Ja tänäänkin meni hyvin, tuli yllättäen soitto ja tarjottiin töitä paremmalla palkalla, mikä on hyvin harvinaista tällä alalla.
Eilen oli kyllä hyvä päivä, ainakin EBT:n kannalta. Sain 37 syötetyllä setelillä 2 osumaa, ja sen lisäksi kaksi seteliäni kirjattiin uudelleen. Samalla varmistui, että eräs pop-up -kahvilamme asiakkaista on ebtari.
Tämän kaiken lisäksi aurinko paistoi ja kauppa kävi, voikos sen mukavampaa kevätpäivää ollakaan? 
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
-
brewerhki
- Euro-Master

Mä olen monesti miettinyt milloin joku asiakas paljastuu ebtariksi, mutta eipä ole sattunut vielä kohdalle. Sinänsä aika yllättävää, koska asiakkaita on kuitenkin tuhansia ollut (tosin suuri osahan käyttää korttia). Ja kuitenkin töissä on levitelty noita leimattujakin seteleitä, eikä sieltäkään ole tullut yhtään osumaa (tai ainakaan kommenteista päätellen ei ole työn puolesta kiertoon lähteneitä).Aatos99 wrote:Samalla varmistui, että eräs pop-up -kahvilamme asiakkaista on ebtari.Tämän kaiken lisäksi aurinko paistoi ja kauppa kävi, voikos sen mukavampaa kevätpäivää ollakaan?
Mutta joo, aurinko paistoi ja oli mukavaa ajella. Fiilis oli korkeimmillaan kun radiosta tuli aika kovaa Ac/Dc:n Highway to Hell. Ruokatunnin vietin meren rannalla, ei sekään huono ollut.
No, kyllä varmaan sinullekin osuu jossain vaiheessa ebtariasiakas kohdallebrewerhki wrote:Mä olen monesti miettinyt milloin joku asiakas paljastuu ebtariksi, mutta eipä ole sattunut vielä kohdalle. Sinänsä aika yllättävää, koska asiakkaita on kuitenkin tuhansia ollut (tosin suuri osahan käyttää korttia). Ja kuitenkin töissä on levitelty noita leimattujakin seteleitä, eikä sieltäkään ole tullut yhtään osumaa (tai ainakaan kommenteista päätellen ei ole työn puolesta kiertoon lähteneitä).Aatos99 wrote:Samalla varmistui, että eräs pop-up -kahvilamme asiakkaista on ebtari.Tämän kaiken lisäksi aurinko paistoi ja kauppa kävi, voikos sen mukavampaa kevätpäivää ollakaan?
Mutta joo, aurinko paistoi ja oli mukavaa ajella. Fiilis oli korkeimmillaan kun radiosta tuli aika kovaa Ac/Dc:n Highway to Hell. Ruokatunnin vietin meren rannalla, ei sekään huono ollut.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
-
brewerhki
- Euro-Master

Hain tänään auton aurinkopaneelien asennuksesta. Nyt on akku täynnä, vaikka on hyvin pilvinen päivä (tosin kulutustakaan ei juuri ole). Pitää joku päivä mennä keskelle ei mitään lataa kaikki läppärit, tabit, kännykät jne mitä vaan keksiikään, mihin löytyy 12V latausmahdollisuus ja kokeilla riittääkö paneeli kaikkeen
Osumia ei kyllä tullut (paitsi yks bumerangi), mutta työmatka yms. seteleitä tuli levitettyä länsi-Vantaalle ihan kohtuudella, hakekaas osumat talteen
Mutta yhtä kaikki hyvät fiilikset, kun tuo yksi ikuisuusprojekti on pois alta.
Eilen oli minulla Hyvä Päivä. Kirjasin 431 seteliä joka on oma päivä kohtainen ennätykseni. Sillä määrällä olin ykkönen täälä Suomessa ja kaikenkaikkiaan 13. Sitten sain jopa 10 osumaa. Ainoastaan joku
ja
käyttäjä oli minun edellä osuma listalla eilen.
JetPunk
Postcrossing
Postcrossing
Hyvä päivä Moosekselle, ei vaan ole foorumilla samala nickillä. Mulla ois hänelle kaipaamansa vitonen, jos vaan hänet jotenkin saisin "kiinni". Eli millä nickillä hän on kirjautunut foorumille?