Meeting Time in Utrecht
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Re: Meeting Time in Utrecht
Als je de retailmix maar niet geheel leegtrekt voordat de rest er is... 

- MM8_NL
- Euro-Master
Crazy Bob wrote:Als je de retailmix maar niet geheel leegtrekt voordat de rest er is...

Er zijn gelukkig twee retail-atm's in utrecht!
Ik zal er ook bij zijn overigens.

Ik zal er ook bij zijn overigens.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
-
- Euro-Master
En ik ga me weer (waarschijnlijk) afmelden. Neefje van mij moet zijn nieuwe bootje van Enkhuizen naar Limburg gevaren hebben en wil dat graag in het weekend van de 19e doen. Ik kom wel langs Utrecht (jullie zijn uitgenodigd om te komen zwaaien), maar als ik het zo inschat is het vrijdagavond in Muiden/Weesp en dan hopen we zaterdagavond Utrecht toch alweer ver achter ons te hebben liggen.
Enige kans dat ik kom is als het dat weekend slecht weer is.
Enige kans dat ik kom is als het dat weekend slecht weer is.
-
- Euro-Master
Ik weet nog niet zeker of ik ook naar Utrecht kom.
Ik denk, dat ik ook als Duitser daarbij zijn mag?
Zou ik komen, zijn er banken in Nederland (resp. Utrecht), waar wisselen zonder klant te zijn mogelijk is? Voor het meeting moet ik namelijk al op Vrijdag in Utrecht zijn (de treinen rijden niet beter
) en dan heb ik nog de hele voormiddag... . Waarom niet sommige biljetten voor de Utrecht-dot invoeren
?
Zou ik komen, zijn er banken in Nederland (resp. Utrecht), waar wisselen zonder klant te zijn mogelijk is? Voor het meeting moet ik namelijk al op Vrijdag in Utrecht zijn (de treinen rijden niet beter

my EBT profile
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch

- eddydevries
- Forum Moderator
Als er Belgen mogen komen, mogen Duitsers ook komenGWR7007 wrote:Ik weet nog niet zeker of ik ook naar Utrecht kom.

De enige banken in Nederland die geld in kas hebben zijn de ING-banken (en de ABNAMRO op vliegveld Schiphol). Bij de andere banken ben je kansloos.GWR7007 wrote:Zou ik komen, zijn er banken in Nederland (resp. Utrecht), waar wisselen zonder klant te zijn mogelijk is? Voor het meeting moet ik namelijk al op Vrijdag in Utrecht zijn (de treinen rijden niet beter) en dan heb ik nog de hele voormiddag... . Waarom niet sommige biljetten voor de Utrecht-dot invoeren
?
Ik weet echter niet zeker of buitenlanders er kunnen wisselen (Nederlanders alleen als ze klant zijn, maar zij kunnen ook naar hun eigen bank gaan).
Er zijn een paar ING banken in Utrecht Centrum:
Sint Jacobsstraat 8 (postcode 3511 BR), vrijdag 09.00-18.00, zaterdag 09.30-16.00
Nachtegaalstraat 22-24 (postcode 3581 AH), vrijdag 09.30-18.00, zaterdag 09.30-14.00
Dat de (meeste) banken niet kunnen wisselen heeft wel een voordeel: als je met vijfjes komt, kan je vaak wel wisselen bij winkels, cafés en restaurants. Die komen bijna altijd vijfjes tekort.
Een aantal landelijke winkels hebben de filialen verboden om te wisselen, maar de rest doet het meestal wel.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Ik wens jullie veel plezier in Utrecht.
- harrycompany
- Euro-Expert in Training
Heren, ik zit nu in berlijn. Donderdag update ik de beginpost wel weer. Dat gaat een beetje lastig vanaf mijn telefoon.
Goin' down to southpark.....
- googlejaps
- Euro-Master
Ik meld mij bij dezen ook af voor de meeting.
Ik ben zaterdag wel in Utrecht, maar dat is omdat ik iemand ga helpen met verhuizen. Het ziet er niet naar uit dat er aan het eind van de dag tijd over is.
Ik ben zaterdag wel in Utrecht, maar dat is omdat ik iemand ga helpen met verhuizen. Het ziet er niet naar uit dat er aan het eind van de dag tijd over is.
- eddydevries
- Forum Moderator
Er wordt nu voor zaterdag 30 graden verwacht met onweersbuien.
Dus toch mijn jas maar mee...........
Dus toch mijn jas maar mee...........
Eddy - Rotterdam - NL
-
- Euro-Master
Ik ga ook komen.
Omdat ik al op vrijdag arriveren moet, en op zondag weer thuis wil, nu nog een vraag:
Weet er iemand van jullie een goedkope accomodatie in Utrecht?
Omdat ik al op vrijdag arriveren moet, en op zondag weer thuis wil, nu nog een vraag:
Weet er iemand van jullie een goedkope accomodatie in Utrecht?
my EBT profile

- Crazy Bob
- Forum Moderator
Jeugdherberg in Bunnik?
http://www.stayokay.com/de/hostel/utrecht-bunnik" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stayokay.com/de/hostel/utrecht-bunnik" onclick="window.open(this.href);return false;
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Gelet op de weersverwachting is het misschien een beetje al te enthousiast om de dom te gaan beklimmen. Is een rondvaart niet een betere middagactiviteit?