Waarschijnlijk komt het onderdeel op dit forum maandag online dus wil je helpen stuur me een pm.
Als je na maandag nog niet aangemeld hebt kan het in de toekomst altijd nog.
Tot nu toe helpen mee:
SergeantMajoor
FotoVideoStore
Blueman
Giberski
Rufes
Ralf
ik heb ook een interview gehad op 19/11/2004. zag dat het op de site gezet is (het belang van Limburg) (onder pers). Moet wel ff zeggen dat het telefonisch afgenomen is en er enkele foutjes instaan . Ik had oogkgevraagd om de codes niet volledig te vermelden.Je kan dan ook eens zien hoe ik eruit zie
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Idee voor de Mediagroep: bij een persbericht kan je misschien -naast onze verspreidingscijfers- ook de resultaten van eurodiffusie.nl erbij halen? Dat maakt het nog interessanter voor journalisten. Dan gaat het niet alleen over briefjes maar over geld.
Dan kan je bv. zeggen dat in België 36% van de biljetten Belgisch zijn tegenover 54% munten, en eventueel uitleggen hoe dat komt.
Natuurlijk moet het geen reclametekst voor Eurodiffusie worden, maar concurrenten zijn we toch ook niet. En waarom hen er niet bij betrekken bij het opstellen van het persbericht? Dan is de kans wel kleiner dat EBT nadrukkelijk wordt vermeld in het artikel, maar de kans is groter dat er überhaupt iets verschijnt.
Het is maar een idee, natuurlijk!
We zijn ook nog opzoek naar mensen die eventueel als een krant vraagt voor een intervieuw het intervieuw wel willen doen. Dus heb je daar intressen in stuur me een pm (We zetten je dan alleen in de lijst dat als we een reactie krijgen je een pm kunnen sturen voor snelle afhandeling). Je hoeft er verder niks extra voor te doen.
Dus lijkt het je wel leuk stuur me een pm.
Aangezien het woord interview wel vaker zal gaan vallen binnen de mediagroep toch dit bericht: het is interview en geen intervieuw en interesse i.p.v. intressen.
Ik ga verder niet zitten zeuren over taal, maar het zou jammer zijn als hierdoor uitnodigingen naar buiten toe worden afgewezen.