Woonplaats/ postcode

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ik heb een programmatje waarmee je de postcode kan vinden, je moet dan de plaats, straatnaam en een huisnummer invullen en je krijgt de precieze postcode, als ik dus bijvoorbeeld een biljet in een heel andere plaats ontvang, kan ik gemakkelijk de postcode weten.
Ook kan je kijken of er andere EBT-users in die plaats zijn, dan kijk je even wat die als standaard postcode hebben, datzelfde geld voor het buitenland, als het het in het buitenland is kan je ook met google die plaatsnaam invoeren, en dan kom je vast wel op een site van die plaats of van een bedrijf uit die plaats, dan zoek je naar de link 'contact' daar staat dan ook de postcode.
Bij een tankstation kijk ik op de kaart in het stratenboek. Op die manier kwam ik aan mijn biljetten uit Culemborg, ik keek op de kaart, de plaats Culemborg lag daat het dichtste bij, iets verder zag ik toen ook de afslag Culemborg :)
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

ik zoek altijd de juiste poscode op voor het biljet dat ik op die plaats ontving.
kwestie van een beetje mijn kaartje te kunnen kleuren met meer dots zodat je een beetje kan bijhouden waar je al geweest bent
.
Ik vind het belangrijk voor mezelf.
Ik vul het in waar ik het biljet ontving, kan zijn dat het daar terug uitgegeven is of meegebracht naar thuis, soms zet ik dat er ook bij als ik het niet vergeet in het commentaarveld.
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by saranyu »

Ik vul altijd de postcode in waar het biljet vandaan komt.
De letters laat ik achterwege, ik heb het wel een tijdje gedaan maar daar ben ik mee gestopt.
Als ik de postcode niet weet, zoek ik het altijd op via telefoongids.nl of postcode.nl.
In mijn auto heb ik een kladblokje liggen, zodra ik een biljet ontvang schrijf ik daarin de shortcode en serienummer (en waarde natuurlijk)
en uit welk stad/dorp hij komt.
Thuis zoek ik de postcode op en voer hem in.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Mijn biljetten komen eigenlijk maar van 3 verschillende plaatsen dus daar weet ik de postcode van en als ik er 1 ergensanders van krijg zoek ik het wel ong op.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”