Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Etsintäkuulutus: Missä olet Seinäjoen mummeli (Misstracker) Annapa kuulua itsestäsi,papparaisella hirvittävä ikävä päällä :cry: Ethän vaan ole bongannut ketään nuorempaa pojankloppia :roll: Jos kuka on havaintoja hänestä tehnyt voisi asiaa hieman valaista.Aina parempi jos kävisi hänen työpaikallaan hiukan herättelemässä :wink: (saataisiin tänne foorumillekin hiukan väriä lisää,tuntuu välillä niin perin hiljaiselta)
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

^

Mä näin yksi yö unta, että MissTracker oli palannut joukkoihin ja ilo olikin mitä suurin foorumilla. Aamulla sitten karu totuus paljastui...

Josko tarkotuksella pitää meitä kaikkia jännityksessä ja sitten iskee sopivana ajankohtana - ja härskeimmät tempaukset saa uuden huipputarinan :lol:

Toivottavasti yksi naispioneereista vielä palaa aktiiviseen joukkoomme! :D
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Mitenkähän mulle tuli viime perjantaina sellainen tunne, että tapasin jonkun täältä tutun... Vai lienenkö tullut vainoharhaiseksi. :roll: Tunnustaako kukaan käyneensä Hartolan S-marketissa 30.9. kello 13 kieppeillä?
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Pimpe
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Pimpe »

Mahtokos, joku täältä poiketa Tampereen Sammonkadun Nordeassa ja Osuuspankissa perjantaina 14.10.05 makselemassa laskuja hirveen setelinipun kanssa, aamulla heti kello 10.00 jälkeen. Joku oli samaan aikaan, eka Nordeassa ja maksoi laskuja käteisellä. Yritin päästä samalle kassalle, muttei onnistunu. Sitten menin Osuuspankkiin rikkomaan rahaa, niin sama henkilö oli taas makselemassa laskua käteisellä, tällä kertaa pääsin jonossa taakse. Yritin saara edellä olijan setelin, muttei valitettavasti ainakaan osunu. Mutta eihän se pankkineito välttämättä antanut juuri oikeita seteleitä. Tunnistamisen helpottamiseksi pankissa oli juappo joka meuhkas siä (entinen poxari, joka ei kuulemma pelänny ketään :)) . Niin että jos oot trackeri niin mää olin se kaveri sun takanas osuuspankista :)
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Törmäsimpäs JuusoJuu:un tänään. Kävin jäätelöautolta ostamassa jätskiä ja tossa just äsken paukahti osumat setelillä jolla maksoin ja vaihtorahoilla joiden linkkejä en nyt jaksa laittaa kun ne on 0/0 osumia. Pikkasen repesin kun osumat tuli ja tajusin mistä oli kyse.

EDIT: JJ: Kai tiedät millä stopilla olin?
Last edited by Yippo on Tue Oct 25, 2005 5:12 pm, edited 1 time in total.
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JuusoJuu »

Niinpä niin, tuli siis bongattua Yippo. Em valitettavasti vain muista tarkkaan minkä näköisestä kaverista oli kyse.
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Helsingin miitin kuvagalleriaa kun selailet, niin löytänet Yipon kuvan. Muistaakseni hänetkin joku tuli ikuistaneeksi.
Postcrossing
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Bongasinpa soilianin tänään Hartolasta kaupan hyllyjä täyttelemästä.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

No, niinpä teit. Kiva, kun esittäydyit. :) Oli mukava tavata muutenkin kuin foorumin välityksellä. Oli vaan sellainen hässäkkä päällä, ettei ehtinyt jutella enempää.
Postcrossing
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JuusoJuu »

Yippo wrote:EDIT: JJ: Kai tiedät millä stopilla olin?
Jaa, täällähän oli kysytty multa...Muistan, painoin illalla mieleen kun tajusin mistä on kyse.
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
roo
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by roo »

Elimäen osuuspankissa täti kovasti kyseli tänään, että miksiköhän kaikki haluavat tänään vaihtaa setelinsä vitosiksi?!?

Ettei vaan olis ollut emppu 112 myös liikenteessä :wink: Kattelin tossa juuri, että aloit syöttämään seteleitä Elimäeltä.
Sport-Mass
Euro-Master
Euro-Master

Post by Sport-Mass »

roo wrote:Elimäen osuuspankissa täti kovasti kyseli tänään, että miksiköhän kaikki haluavat tänään vaihtaa setelinsä vitosiksi?!?
Ettei vaan olis ollut emppu 112 myös liikenteessä :wink: Kattelin tossa juuri, että aloit syöttämään seteleitä Elimäeltä.
Näkyy liikenteessä olleen akikykin :) . Tehän suorititte oikein tehoiskun Elimäelle 8) . Vielä olisi puuttunut, että olisitte olleet kaikki peräjälkeen jonottamassa rahanvaihtoon :wink: :lol: .
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

@roo: Hyvin satuitte kuitenkin välttymään päällekkäisiltä osumilta, mikä on tietysti hieno asia. Osumiakin piisasi kaikille. :P
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

roo wrote:Elimäen osuuspankissa täti kovasti kyseli tänään, että miksiköhän kaikki haluavat tänään vaihtaa setelinsä vitosiksi?!?

Mulla oli vw:n remontti Kouvolassa klo 14.30 ja eihän ebtari voi tommoisenkaan tilaisuuteen mennä suorinta tietä :roll: Siis ajoin Elimäen kautta,ensin Nordeaan johon jätin kymppejä ja otin viiskymppisiä.Koodit ylös ja osuuspankkiin ja sieltä nippu kakskymppisiä,oli niputettu pankissa samana päivänä.Olin puolilta päivin op:ssa,joka taisi olla pelastukseni,ettei osumia tullut.Kyllä iltasella mietin ,että on kassatäti ollut ihmeissään kun kolme tuntematonta henkilöä käy samaisen maalaispankin kassalla setkuja vaihtamassa saman päivän aikana :roll:
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

emppu 112 wrote:

Mulla oli vw:n remontti Kouvolassa klo 14.30 ja eihän ebtari voi tommoisenkaan tilaisuuteen mennä suorinta tietä :roll: Siis ajoin Elimäen kautta,ensin Nordeaan johon jätin kymppejä ja otin viiskymppisiä.Koodit ylös ja osuuspankkiin ja sieltä nippu kakskymppisiä,oli niputettu pankissa samana päivänä.Olin puolilta päivin op:ssa,joka taisi olla pelastukseni,ettei osumia tullut.Kyllä iltasella mietin ,että on kassatäti ollut ihmeissään kun kolme tuntematonta henkilöä käy samaisen maalaispankin kassalla setkuja vaihtamassa saman päivän aikana :roll:
Mä olen ymmärtänyt, että sä asustat Sippolassa. Sieltä ei Elimäki ole kyllä kovinkaan matkanvarrella :D
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”