IK ZIT OP EEN RATIO VAN 1 : 201,18
2213 BILJETTEN EN 11 HITS waarvan 3 met Ans
Helaas heb ik niet zo'n mooi programma waar alles vanzelf uit komt rollen.
Relatief veel hits
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- redrabbit
- Euro-Master
Re: Hoe kan het?
Ondertussen is dit al terug gevallen naar 1250/6= 208,33 notes/hitredrabbit wrote:Waarom zou je hopen op geen hit, een hit is toch altijd best leuk?diana333 wrote:Hoe kan het dat ik 21 hits heb en degene die boven mij staat maar 12. Toeval is natuurlijk een grote factor maar relatief gezien heb ik erg veel hits en hoop ik nu soms zelfs als ik biljetten invoer dat het geen hit. Mijn hitratio is 1:198. Wie heeft er nog meer zoveel hits?
Tenzij ze je uiteraard gaan beschuldigen van cheaten![]()
Mijn hitratio is nu 620/5= 124,00 ook vrij goed dus
- Nataschja
- Euro-Expert in Training
diana333
Als ik dan zie hoe de verhouding qua hitratio is met user westinghouse (die ligt bedudend hoger dan die van mij c.q. Fonzie in dit dûrp), dan hebben zowel Fonzie -208,46- als ik - 210,58- qua hitratio niets te klagen. Daar westinghouse op 240,83 staat. De topuser van Groningen.
Ook ik verbaas mij over de personen voor mij en achter mij die met meer biljetten een lagere hitratio hebben.
Let wel, Groningen is volgens mij in de race voor een goede hitratio.
Geniet ervan, dat doe ik ook met iedere hit die ik krijg. 
Als ik dan zie hoe de verhouding qua hitratio is met user westinghouse (die ligt bedudend hoger dan die van mij c.q. Fonzie in dit dûrp), dan hebben zowel Fonzie -208,46- als ik - 210,58- qua hitratio niets te klagen. Daar westinghouse op 240,83 staat. De topuser van Groningen.
Ook ik verbaas mij over de personen voor mij en achter mij die met meer biljetten een lagere hitratio hebben.
Let wel, Groningen is volgens mij in de race voor een goede hitratio.