Plofkoffer resten??
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Superman
plofkoffer
Ik begrijp het effect niet van zo een ploffkoffer.
Een kind weet zelfs dat wanneer je een vloeibare stof (bijv verf) invriest, dat het niet meer vloeibaar is, en dus ook niet het geld kan kleuren.
Het moet immers een bepaald vriespunt hebben.
Dus stop je plofkoffer een dagje in de vrieskist en openen maar.
En als het heel koud is zal het ook brandvertragend werken
Een kind weet zelfs dat wanneer je een vloeibare stof (bijv verf) invriest, dat het niet meer vloeibaar is, en dus ook niet het geld kan kleuren.
Re: plofkoffer
Superman wrote:Ik begrijp het effect niet van zo een ploffkoffer.
Dit was +- 10 jaar geleden zo ja. Tegenwoordig zijn deze systemen in kledingzaken verbeterd
De werking van een plofkoffer is niet zo makkelijk te vinden ik denk dat ze dit liever geheim willen houden.
Gister was er nog een filmpje van bij Opsporing Verzocht waarbij een geldloper overvallen werd en evenlater een compleet oranje plofkoffer werd teruggevonden.. Ding werkte dus goed en er kwam gigantisch veel oranje spul vanaf 
My Statistics
Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
MoneyMiljonair
EuroClix
-
nukubu
Plofkoffer open maken
Plofkoffer toch open maken zonder schade.
Leg hem in een zeer extreme vriezer. Dan bevriest de inkt. Open dan de koffer (met geweld). en verwijder het geld.
Of boor miniskul rondje in de koffer. Vul de koffer met niet geleidende vloeistof. en leg hem in de vriezer.
Als de koffer is bevroren open hem.
Leg hem in een zeer extreme vriezer. Dan bevriest de inkt. Open dan de koffer (met geweld). en verwijder het geld.
Of boor miniskul rondje in de koffer. Vul de koffer met niet geleidende vloeistof. en leg hem in de vriezer.
Als de koffer is bevroren open hem.
Re: Plofkoffer resten??
Zullen de bedenkers van die koffer zo dom zijn geweest ..??
My Statistics
MoneyMiljonair
EuroClix
MoneyMiljonair
EuroClix
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Er zullen vast wel allerlei chemicaliën inzitten, waardoor het vriespunt van de verf extreem laag is. Met je gewone inloopvriezer (-18 tot -25 graden Celsius) kun je de verf dan niet bevriezen.
Het is geen vloeistof maar verfpoeder die zeer fijn is je kan het vergelijken met zeer fijn roet het dringt ook overal door en zeer moeilijk te verwijderen.
- Dinkietoy
- Euro-Expert in Training

Vandaag is een geldtransportwagen van de firma BRINKS uitgebrand op de E19 in Belgie.
Daar gaan onze hits
zie vtm nieuws: http://www.vtm.be of http://www.vtm.be/nieuws/artikel.html?p=113 of herbekijk het nieuws van 1900h
Daar gaan onze hits
zie vtm nieuws: http://www.vtm.be of http://www.vtm.be/nieuws/artikel.html?p=113 of herbekijk het nieuws van 1900h
Last edited by Dinkietoy on Wed Apr 15, 2009 7:27 pm, edited 1 time in total.
Lekker is dat.. daar zaten zeker 11000 biljetten van mij in..
My Statistics
MoneyMiljonair
EuroClix
MoneyMiljonair
EuroClix
lol ik dacht die net te overvallen om aan de nummertjes te komeGP wrote:Lekker is dat.. daar zaten zeker 11000 biljetten van mij in..
-
XXXXXX
uit ervaring.
De kleur van de belgische plofkoffers is rood,en inderdaad als deze uit een plofkoffer was dan was het niet meer bruikbaar want het is niet alleen de verfstof die vrij komt maar ook nog iets anders wat ik helaas niet kan vertellen;
groetjes
XXXXXXXX
De kleur van de belgische plofkoffers is rood,en inderdaad als deze uit een plofkoffer was dan was het niet meer bruikbaar want het is niet alleen de verfstof die vrij komt maar ook nog iets anders wat ik helaas niet kan vertellen;
groetjes
XXXXXXXX
- Dinkietoy
- Euro-Expert in Training

En werkt die koffer ook niet met een constante electrische spanning? (zoals een lader van een gsm)XXXXXX wrote:uit ervaring.
groetjes
XXXXXXXX
Als deze te lang wegblijft of niet bijgeladen of onderbroken wordt dat dit ding zichzelf vernietigd?