Eindelijk mn eerste hit ! :)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: Eindelijk mn eerste hit ! :)

Post by Skylimit »

HNL wrote:Ik zou graag aan de statistieken voldoen, toch zit het er nog steeds niet in, zelfs niet na 6222 biljetten. Het wordt denk ik tijd dat er wat meer mensen in de regio actief worden, dat maakt de kans een stuk groter.
Je moet dringend es een reisje naar Belgïe maken ..., bij voorkeur naar mijn streek, want ik ben ook hitloos (na nog geen twee maand lijkt me dat vrij normaal)
Time is on our side ...
Boudie
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Boudie »

Zit na een weekje nu op 65 biljetten, maar inderdaad nog geen hit.

Als ik tot 1000 biljetten moet wachten............ :) :cry:
FlyingFox
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by FlyingFox »

ik zal nooit een hit krijgen :( want ik ben echt de engine in mijn dorp die dit doet !!!
Tiger
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tiger »

dat zegt nog niets....
Een biljet reist verder dan jouw dorp! :)

In mijn gemeente hier zijn er 3 mensen geregistreerd, waarvan ik de enige actieve ben.
De andere 2 hebben beide 2 biljetten ingevoerd, en zijn niet meer actief sinds de dag van registratie.

En toch heb ik een hit te pakken, in een andere gemeente (eigenlijk stad :p Antwerpen)
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese :)
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

Hits met 0 km zijn nu ook niet de meest interessante ... Tis toch leuker om je geregistreerde biljetjes zelf ergens los te laten op een paar tientallen km van waar je woont ... en daar dan een hit te scoren
Time is on our side ...
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by emmem »

Boudie wrote:Zit na een weekje nu op 65 biljetten, maar inderdaad nog geen hit.

Als ik tot 1000 biljetten moet wachten............ :) :cry:
Ik heb er al meer dan 1000 en nog geen hit. :P

EuroBillTracken is zoals op de lotto spelen zonder te moeten betalen. :)
Guest

Post by Guest »

Tiger wrote:dat zegt nog niets....
Een biljet reist verder dan jouw dorp! :)

In mijn gemeente hier zijn er 3 mensen geregistreerd, waarvan ik de enige actieve ben.
De andere 2 hebben beide 2 biljetten ingevoerd, en zijn niet meer actief sinds de dag van registratie.

En toch heb ik een hit te pakken, in een andere gemeente (eigenlijk stad :p Antwerpen)
fijn :D want velgens mij heb ik alle briefjes die in mijn dorp circuleren al ingevoerd :P
de-jo

der zijn toch wel heeeeeeeel veel biljetten in een dorp

Post by de-jo »

Ik wil de hoop niet wegnemen, maar als je er zo'n 10000 hebt ingevoerd, en er komen slechts 2 hits uit voort, dan pas stel je je vragen, waar al die biljetten toch maar vandaan blijven komen, zonder hit. :twisted:

Der zijn dus massa's van die Eurobiljetten op zwier..
En dat is dan nog maar in een klein stadje.. :roll:

Wat als je een grote stad of een heel land bekijkt.

Volgens mij moet Finland het land zijn met het hoogste aantal ingevoerde biljetten per inwoner. :wink:
Dus telkens ik een Fins biljet (maar dat is wel heeeel uitzonderlijk) ingeef, hoop ik een ietsje meer :wink:
Boudie
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Boudie »

Ja is inderdaad wel es grappig om te checken welk land per inwoner de meeste biljetten heeft. Ik denk dat Belgie ook wel heel erg hoog staat.

Maar wij zijn ook niet slecht :lol:
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Re: der zijn toch wel heeeeeeeel veel biljetten in een dorp

Post by bhoeyb »

de-jo wrote:Ik wil de hoop niet wegnemen, maar als je er zo'n 10000 hebt ingevoerd, en er komen slechts 2 hits uit voort, dan pas stel je je vragen, waar al die biljetten toch maar vandaan blijven komen, zonder hit.
de-jo, heb jij slechts 2 hits :?: :?: Na zoveel ingevoerd te hebben :!: Da's anders wel pecht hebben ... :? Maar ja, bekijk het zo, des te meer er ingegeven wordt, hoe groter jouw kansen worden. En die stijgen statistisch gezien het snelst bij jou :wink: .
HNL wrote:Ik zou graag aan de statistieken voldoen, toch zit het er nog steeds niet in, zelfs niet na 6222 biljetten. Het wordt denk ik tijd dat er wat meer mensen in de regio actief worden, dat maakt de kans een stuk groter.
Veel grote copures ingeven laat de kans op een hit niet direct stijgen denk ik. De meeste ingegeven biljetten zullen toch 5-10-20 E blijven :roll:
Maar natuurlijk geef ik de grote biljetten ook in :wink: .
Zal ik je aan een echte hit helpen komen, net zoals dat het geval was bij TC? Dan moet ik eerst wel weer een offer brengen aan de EBT-god :lol: :lol:
Tiger
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tiger »

Most of the notes I register on EBT are 20eur or 50eur.
That's mainly because most of those notes are from my dad.
Sometimes he has a 5eur or 10eur note, but that's rare.

Almost all 5eur and 10eur notes I registered are/were mine.

And my hit was also a 5 euro note. I think it's true that small denominations trave much more faster than the bigger notes.
I think many 50eur notes and higher are returned to the bank by merchants while smaller notes are kept for change.
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

Tiger wrote: And my hit was also a 5 euro note. I think it's true that small denominations trave much more faster than the bigger notes.
I think many 50eur notes and higher are returned to the bank by merchants while smaller notes are kept for change.
Voor muntjes is bewezen dat ze sneller reizen als ze groter zijn...
Dat zal voor biljetten ook wel zo zijn... Wat neem je mee op reis ? Briefjes van 50 en 100 zeker ...

Het zal ook wel zo zijn dat die sneller terug in de bank geraken en daar langer blijven liggen, en ook minder kans hebben om ingegeven te worden.

Dus, ik denk ... grote biljetten reizen verder... maar kleintjes zullen vaker worden ingegeven ... dus wat wil je

Veel hits, of internationale hits....
Time is on our side ...
Tiger
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tiger »

hmmmz, ik merk nu pas dat dit eigenlijk het Nederlandstalige forum is :)

... oeps :p
Ik had niet eens door dat ik in het Engels was aan het posten, denk ik.
mahja :)
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Skylimit wrote:Dat zal voor biljetten ook wel zo zijn... Wat neem je mee op reis ? Briefjes van 50 en 100 zeker ...
Ik neem steeds een deel geregistreerde 10 euro's mee. De 5jes die ik eventueel terug krijg, geef ik geregistreerd weer uit in België.
:!: Veel internationale hits dus ... :lol: :lol:
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

bhoeyb wrote:Veel grote copures ingeven laat de kans op een hit niet direct stijgen denk ik. De meeste ingegeven biljetten zullen toch 5-10-20 E blijven.
Zal ik je aan een echte hit helpen komen, net zoals dat het geval was bij TC? Dan moet ik eerst wel weer een offer brengen aan de EBT-god
bhoeyb wrote:Ik neem steeds een deel geregistreerde 10 euro's mee. De 5jes die ik eventueel terug krijg, geef ik geregistreerd weer uit in België.
:!: Veel internationale hits dus ... :lol: :lol:
Inderdaad, de kans is natuurlijk aanmerkelijk kleiner bij de grotere coupures, maar dat neemt niet weg dat de eerste hit alsnog lang op zich laat wachten, mede gezien het behoorlijke aantal kleinere coupures, dus als je me aan een hit kan helpen, graag :wink: .

Maar waar zijn jouw extreme aantallen gebleven van 3000 in twee weken tijd?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”