Je moet dringend es een reisje naar Belgïe maken ..., bij voorkeur naar mijn streek, want ik ben ook hitloos (na nog geen twee maand lijkt me dat vrij normaal)HNL wrote:Ik zou graag aan de statistieken voldoen, toch zit het er nog steeds niet in, zelfs niet na 6222 biljetten. Het wordt denk ik tijd dat er wat meer mensen in de regio actief worden, dat maakt de kans een stuk groter.
Eindelijk mn eerste hit ! :)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Skylimit
- Euro-Master in Training
Re: Eindelijk mn eerste hit ! :)
Time is on our side ...
- Tiger
- Euro-Master
dat zegt nog niets....
Een biljet reist verder dan jouw dorp!
In mijn gemeente hier zijn er 3 mensen geregistreerd, waarvan ik de enige actieve ben.
De andere 2 hebben beide 2 biljetten ingevoerd, en zijn niet meer actief sinds de dag van registratie.
En toch heb ik een hit te pakken, in een andere gemeente (eigenlijk stad :p Antwerpen)

In mijn gemeente hier zijn er 3 mensen geregistreerd, waarvan ik de enige actieve ben.
De andere 2 hebben beide 2 biljetten ingevoerd, en zijn niet meer actief sinds de dag van registratie.
En toch heb ik een hit te pakken, in een andere gemeente (eigenlijk stad :p Antwerpen)
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese

fijnTiger wrote:dat zegt nog niets....

der zijn toch wel heeeeeeeel veel biljetten in een dorp
Ik wil de hoop niet wegnemen, maar als je er zo'n 10000 hebt ingevoerd, en er komen slechts 2 hits uit voort, dan pas stel je je vragen, waar al die biljetten toch maar vandaan blijven komen, zonder hit.
Der zijn dus massa's van die Eurobiljetten op zwier..
En dat is dan nog maar in een klein stadje..
Wat als je een grote stad of een heel land bekijkt.
Volgens mij moet Finland het land zijn met het hoogste aantal ingevoerde biljetten per inwoner.
Dus telkens ik een Fins biljet (maar dat is wel heeeel uitzonderlijk) ingeef, hoop ik een ietsje meer

Der zijn dus massa's van die Eurobiljetten op zwier..
En dat is dan nog maar in een klein stadje..

Wat als je een grote stad of een heel land bekijkt.
Volgens mij moet Finland het land zijn met het hoogste aantal ingevoerde biljetten per inwoner.

Dus telkens ik een Fins biljet (maar dat is wel heeeel uitzonderlijk) ingeef, hoop ik een ietsje meer

- bhoeyb
- Euro-Master
Re: der zijn toch wel heeeeeeeel veel biljetten in een dorp
de-jo, heb jij slechts 2 hitsde-jo wrote:Ik wil de hoop niet wegnemen, maar als je er zo'n 10000 hebt ingevoerd, en er komen slechts 2 hits uit voort, dan pas stel je je vragen, waar al die biljetten toch maar vandaan blijven komen, zonder hit.

Veel grote copures ingeven laat de kans op een hit niet direct stijgen denk ik. De meeste ingegeven biljetten zullen toch 5-10-20 E blijvenHNL wrote:Ik zou graag aan de statistieken voldoen, toch zit het er nog steeds niet in, zelfs niet na 6222 biljetten. Het wordt denk ik tijd dat er wat meer mensen in de regio actief worden, dat maakt de kans een stuk groter.

Maar natuurlijk geef ik de grote biljetten ook in

Zal ik je aan een echte hit helpen komen, net zoals dat het geval was bij TC? Dan moet ik eerst wel weer een offer brengen aan de EBT-god

- Tiger
- Euro-Master
Most of the notes I register on EBT are 20eur or 50eur.
That's mainly because most of those notes are from my dad.
Sometimes he has a 5eur or 10eur note, but that's rare.
Almost all 5eur and 10eur notes I registered are/were mine.
And my hit was also a 5 euro note. I think it's true that small denominations trave much more faster than the bigger notes.
I think many 50eur notes and higher are returned to the bank by merchants while smaller notes are kept for change.
That's mainly because most of those notes are from my dad.
Sometimes he has a 5eur or 10eur note, but that's rare.
Almost all 5eur and 10eur notes I registered are/were mine.
And my hit was also a 5 euro note. I think it's true that small denominations trave much more faster than the bigger notes.
I think many 50eur notes and higher are returned to the bank by merchants while smaller notes are kept for change.
Tiger : Dutch, English, French, German

- Skylimit
- Euro-Master in Training
Voor muntjes is bewezen dat ze sneller reizen als ze groter zijn...Tiger wrote: And my hit was also a 5 euro note. I think it's true that small denominations trave much more faster than the bigger notes.
Dat zal voor biljetten ook wel zo zijn... Wat neem je mee op reis ? Briefjes van 50 en 100 zeker ...
Het zal ook wel zo zijn dat die sneller terug in de bank geraken en daar langer blijven liggen, en ook minder kans hebben om ingegeven te worden.
Dus, ik denk ... grote biljetten reizen verder... maar kleintjes zullen vaker worden ingegeven ... dus wat wil je
Veel hits, of internationale hits....
Time is on our side ...
bhoeyb wrote:Veel grote copures ingeven laat de kans op een hit niet direct stijgen denk ik. De meeste ingegeven biljetten zullen toch 5-10-20 E blijven.
Zal ik je aan een echte hit helpen komen, net zoals dat het geval was bij TC? Dan moet ik eerst wel weer een offer brengen aan de EBT-god
Inderdaad, de kans is natuurlijk aanmerkelijk kleiner bij de grotere coupures, maar dat neemt niet weg dat de eerste hit alsnog lang op zich laat wachten, mede gezien het behoorlijke aantal kleinere coupures, dus als je me aan een hit kan helpen, graagbhoeyb wrote:Ik neem steeds een deel geregistreerde 10 euro's mee. De 5jes die ik eventueel terug krijg, geef ik geregistreerd weer uit in België.
Veel internationale hits dus ...
![]()

Maar waar zijn jouw extreme aantallen gebleven van 3000 in twee weken tijd?