Er zijn een paar Luxemburgse gebruikers die behoorlijk wat biljetten ingeven, en ik heb ben er 2 weken terug ook nog 11 biljetten gaan halen

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Als er geen S-biljetten bestaan, hoe komt het dan dat ik er net één heb ingegeven? Het is een 50 Eurobiljet en ik heb het vastgehad tijdens het ingeven, dus het bestaat wel degelijk.. Of begrijp ik het verkeerd?Senior wrote:En, -enigszins off-topic- hoe zit het trouwens met drukkerijletters O en S? Volgens de Tabellen (in Statistieken) zijn er biljetten met deze letters ingevoerd. Maar die letters worden bij mijn weten (nog) helemaal niet gebruikt (O is niet vergeven, S is voor Danmarks Nationalbank). Hoe valt dit te verklaren? Bestaan deze letters toch of worden de codes op biljetten verkeerd gelezen?
Groeten,
Senior
Wel we hebben vandaag een nieuwe Luxemburgse gebruiker bijgekregen. Iok en hij heeft al drie biljetten ingevoerd.querty wrote:Het is zowat 2.5 maand geleden dat er nog een nieuwe Luxemburgse user is bijgekomen. Misschien eens met zijn allen heel wat Luxemburgse forums afgaan?
twubbels wrote:nu dat we toch ff bezig zijn over de letters
Er is hier ergens een topic waar de gevens staan vanwaar welk land de letter is.Kan iemand die link even doorgeven aub.?
Heb het ergens gelezen maar ik kan het niet meer terugvinden.
alvast bedankt ;o)
groetjes
In zijn profiel of onder zijn post op het www icoontje drukken.twubbels wrote:Bedankt allebei ;o)
En Senior waar vind ik uw website
groetjes