EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- giberski
- Euro-Master

Anders zijn we om half 4 toch ff 'vrij', ik wil wel even door het centrum/winkeltjes slenteren als die er is/zijn.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
-
intoer
- Euro-Regular

Zo weer thuis van een leuke dag, bijzondere rondleiding door de gids, de Bierproeverij had voor mij nog wel wat langer mogen duren
,
en lekker gegeten. Leuk wat biljetjes gerolen, weer bijgekletst met de aanwezige.
Dus iedereen bedankt voor deze geslaagde meeting en in het bijzonder Fons bedankt voor de organisatie.
Groeten de Biervorst
en lekker gegeten. Leuk wat biljetjes gerolen, weer bijgekletst met de aanwezige.
Dus iedereen bedankt voor deze geslaagde meeting en in het bijzonder Fons bedankt voor de organisatie.
Groeten de Biervorst
- giberski
- Euro-Master

Hallo allemaal,
Ook ik zit weer thuis, bedankt Eddy voor de lift. Het was weer een toppie dag. Bedankt Fons voor de organisatie. Net even alle biljetjes ingevoerd maar geen hit. Alleen Wally heeft me gehit, maar dat zal wel een foutje zijn
Weet je wat we vergeten zijn mensen? De standaard groepsfoto. Ik heb voor de rest wel leuke foto's van vandaag, dus zodra iemand weet waar ze heen moeten, laat het maar weten, dan stuur ik ze op.
Zo, ik ga maffen,
Welterusten, Giberski
Tot de volgende keer in.....
Ook ik zit weer thuis, bedankt Eddy voor de lift. Het was weer een toppie dag. Bedankt Fons voor de organisatie. Net even alle biljetjes ingevoerd maar geen hit. Alleen Wally heeft me gehit, maar dat zal wel een foutje zijn
Weet je wat we vergeten zijn mensen? De standaard groepsfoto. Ik heb voor de rest wel leuke foto's van vandaag, dus zodra iemand weet waar ze heen moeten, laat het maar weten, dan stuur ik ze op.
Zo, ik ga maffen,
Welterusten, Giberski
Tot de volgende keer in.....
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.