Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Pimpe
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos

Post by Pimpe »

Määkin olen päässyt kotiin. Mukavaa oli tavata taas sekä vanhoja, että uusia tuttuja (en tarkoita vanhoilla emppua, vaan semmosia jotka oon jo aiemminkin tavannu(ja ettei tulis väärinkäsityksia, niin en myöskään tarkoita etteikö olis ollu mukava tavata emppuakin)).
Okei se virallisesta osuudesta. Vaikken montaa kuvaa ottanukkaan, niin nekin on ny näytillä tua kuvablogissa. Sen verran kone jumittelee, etten jaksa kirjotella nimiä joka kuvaan, mutta eiköhän sieltä kaikille jostain nimi löydy (toivottavasti osuvat vaan kohdilleen).
Mää yritän jossain välissä saada lähetettyä noi tonne kuvagalleriaankin, kuhan kerkiä. Voi olla, etten lähetä ihan jokaista kuvaa. Jos vaikka sais noi Mikkelinkin kuvat lähetettyä
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Femppa »

Cinnamon wrote:Kärsityt vahingot: Kahteen tuntiin jäänyt yöuni (ei jaksa enää kuin nuorena silloin joskus), rikottu varvas (eli huoneessani ei suoritettu rituaalimurhaa) ja kadotettu kännykkä (viimeinen havainto hotellin edustalla aamukasin jälkeen kun katsoin siitä kelloa.)
Teit sitten hienon katoamistempun aamulla. Itse kukin yritti soitella siun kännykkään, kunnes siihen ei enää saatu yhteyttä. Oven takanakin koputeltiin.
Respasta koitettiin soittaa sulle, mutta he kertoivat ulos kirjaudutun. Mikäs siinä. Reipas olit ollut :)

Meikälläkin olisi jotain kuvia. Saa nährä mitä niillä teen. Jotkut jätän todennäköisesti suosiolla julkaisematta.
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Femppa wrote:
Cinnamon wrote:Kärsityt vahingot: Kahteen tuntiin jäänyt yöuni (ei jaksa enää kuin nuorena silloin joskus), rikottu varvas (eli huoneessani ei suoritettu rituaalimurhaa) ja kadotettu kännykkä (viimeinen havainto hotellin edustalla aamukasin jälkeen kun katsoin siitä kelloa.)
Teit sitten hienon katoamistempun aamulla. Itse kukin yritti soitella siun kännykkään, kunnes siihen ei enää saatu yhteyttä. Oven takanakin koputeltiin.
Respasta koitettiin soittaa sulle, mutta he kertoivat ulos kirjaudutun. Mikäs siinä. Reipas olit ollut :)
Mä en uskaltanut aamusta vielä herättää ketään kun ajattelin muiden nukkuvan vielä siihen aikaan. No emppu varmaan olisi ollut reipas kun vetäytyi orrelle jo aiemmin.

Mulla on pieni haju missä se luuri toivottavasti luuraa. Jos ei, niin pitää sulkea simmi ennenkuin sillä on soiteltu maailman ympäri. Riskillä pari päivää...
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Jukkap »

Femppa wrote:Ja tokihan tanssimme vielä joskus lisää Jukkap :)
Eli sulle ei jäänyt mitään traumoja, vaikka mun tyyli on mitä on :mrgreen:
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Femppa »

Jukkap wrote:
Femppa wrote:Ja tokihan tanssimme vielä joskus lisää Jukkap :)
Eli sulle ei jäänyt mitään traumoja, vaikka mun tyyli on mitä on :mrgreen:
Tämä vain kertoo siitä, ettet ole nähnyt mun miehen tanssivan :lol:
Eli ei hätää. Olin kuitenkin selvä, joten pystyin ihan hyvin väistelemään :wink:
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Pimpe wrote: kuvablogissa.
Missä lemmon vaiheessa Pimpen paita repes, muistan kyllä sen uhoomisen mitä paidan alla on. 8O Tossa kuvassa 11 se sitten paljastuu 8O ei ois millään uskonu :mrgreen: Luulin vaan lämpimiks puheiks :mrgreen: mut eihän Pimpe niitä harrasta :mrgreen:
Tinker's damn
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Tinker's damn »

Femppa wrote: Meikälläkin olisi jotain kuvia. Saa nährä mitä niillä teen. Jotkut jätän todennäköisesti suosiolla julkaisematta.
Mun kameraan oli kanssa ilmestynyt jatkoilla kaikenlaisia kuvia :roll: Osassa mielikuvitus voi tehdä tepposet (ainakin empulle teki :mrgreen: ) ja jokunen ei ollut minun itteni ottamia, joten julkaisu ei taida olla tekijänoikeuksien rajoissa... Parempi niin :twisted:

Kiitos hauskasta miitistä kaikille mukana olleille :lol:
Titu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Titu »

Minäkin kiittelen koko porukan puolesta
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Kiitoksia minunkin puolesta miitistä. Oli tosi kiva taas tavata niin vanhoja tuttuja kuin myös ihan miitti ensikertalaisiakin. :D
Toivon mukaan kukaan jatkojen jatkoilla ollut ei saanut kovin pahoja traumoja ja uskaltaa vielä toistekin miittiin. :roll: No eipähän voi sanoa että olisi ollut tylsää.
Itsekin muutaman kuvan napsin illan mittaan, joten eiköhän sieltä jokunen julkaisukelpoinenkin löydy, kuhan vaan jaksan perehtyä niiden laittamiseen, samalla voisi kv.miitinkin kuvat katsella julkaisua varten.
Erityisesti kiitokset miitin järjestäjälle jukkap:lle ja taas kerran kyydistä Tinkerille.
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Annie_in_exile »

No hei kultapuppelit, kiitos paljon miittikortista! Mää aattelen teitä kaikkia aina iltaisin nukkumaanmennessä ja kerron sitten taas yhteisistä seikkailuista, jooksis? :P
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Annie_in_exile wrote:No hei kultapuppelit, kiitos paljon miittikortista! Mää aattelen teitä kaikkia aina iltaisin nukkumaanmennessä ja kerron sitten taas yhteisistä seikkailuista, jooksis? :P
Oliko kortissa yhtään värisävyä jäljellä :roll: Semmottista hempeämpää :roll:
Nomen Nescio
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Nomen Nescio »

Kiitoksia minun puolestani miitiistä, oli kivaa tapaa tuttuja sekä uusia tuttavuuksia :)
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Annie_in_exile »

Emppu: ehkä oli, ehkä ei... mutta en mä taida ihan kaikkea täällä julkisesti paljastaa. :lol:
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Annie_in_exile wrote:Emppu: ehkä oli, ehkä ei... mutta en mä taida ihan kaikkea täällä julkisesti paljastaa. :lol:
Koska sä tuut seuraavan kerran Tampereelle? Voidaan leikkiä salapoliiseja ja verrata sävyä vaikka mun huulipunaan :mrgreen:
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Ainiin: känny löytyi, muttei se enää pelitä. Simmi oli kuitenkin kunnossa joten nou hätä. :D
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”