Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos
Re: Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos
Määkin olen päässyt kotiin. Mukavaa oli tavata taas sekä vanhoja, että uusia tuttuja (en tarkoita vanhoilla emppua, vaan semmosia jotka oon jo aiemminkin tavannu(ja ettei tulis väärinkäsityksia, niin en myöskään tarkoita etteikö olis ollu mukava tavata emppuakin)).
Okei se virallisesta osuudesta. Vaikken montaa kuvaa ottanukkaan, niin nekin on ny näytillä tua kuvablogissa. Sen verran kone jumittelee, etten jaksa kirjotella nimiä joka kuvaan, mutta eiköhän sieltä kaikille jostain nimi löydy (toivottavasti osuvat vaan kohdilleen).
Mää yritän jossain välissä saada lähetettyä noi tonne kuvagalleriaankin, kuhan kerkiä. Voi olla, etten lähetä ihan jokaista kuvaa. Jos vaikka sais noi Mikkelinkin kuvat lähetettyä
Okei se virallisesta osuudesta. Vaikken montaa kuvaa ottanukkaan, niin nekin on ny näytillä tua kuvablogissa. Sen verran kone jumittelee, etten jaksa kirjotella nimiä joka kuvaan, mutta eiköhän sieltä kaikille jostain nimi löydy (toivottavasti osuvat vaan kohdilleen).
Mää yritän jossain välissä saada lähetettyä noi tonne kuvagalleriaankin, kuhan kerkiä. Voi olla, etten lähetä ihan jokaista kuvaa. Jos vaikka sais noi Mikkelinkin kuvat lähetettyä
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Tilastoni
Teit sitten hienon katoamistempun aamulla. Itse kukin yritti soitella siun kännykkään, kunnes siihen ei enää saatu yhteyttä. Oven takanakin koputeltiin.Cinnamon wrote:Kärsityt vahingot: Kahteen tuntiin jäänyt yöuni (ei jaksa enää kuin nuorena silloin joskus), rikottu varvas (eli huoneessani ei suoritettu rituaalimurhaa) ja kadotettu kännykkä (viimeinen havainto hotellin edustalla aamukasin jälkeen kun katsoin siitä kelloa.)
Respasta koitettiin soittaa sulle, mutta he kertoivat ulos kirjaudutun. Mikäs siinä. Reipas olit ollut
Meikälläkin olisi jotain kuvia. Saa nährä mitä niillä teen. Jotkut jätän todennäköisesti suosiolla julkaisematta.
Mä en uskaltanut aamusta vielä herättää ketään kun ajattelin muiden nukkuvan vielä siihen aikaan. No emppu varmaan olisi ollut reipas kun vetäytyi orrelle jo aiemmin.Femppa wrote:Teit sitten hienon katoamistempun aamulla. Itse kukin yritti soitella siun kännykkään, kunnes siihen ei enää saatu yhteyttä. Oven takanakin koputeltiin.Cinnamon wrote:Kärsityt vahingot: Kahteen tuntiin jäänyt yöuni (ei jaksa enää kuin nuorena silloin joskus), rikottu varvas (eli huoneessani ei suoritettu rituaalimurhaa) ja kadotettu kännykkä (viimeinen havainto hotellin edustalla aamukasin jälkeen kun katsoin siitä kelloa.)
Respasta koitettiin soittaa sulle, mutta he kertoivat ulos kirjaudutun. Mikäs siinä. Reipas olit ollut![]()
Mulla on pieni haju missä se luuri toivottavasti luuraa. Jos ei, niin pitää sulkea simmi ennenkuin sillä on soiteltu maailman ympäri. Riskillä pari päivää...
Eli sulle ei jäänyt mitään traumoja, vaikka mun tyyli on mitä onFemppa wrote:Ja tokihan tanssimme vielä joskus lisää Jukkap
Tämä vain kertoo siitä, ettet ole nähnyt mun miehen tanssivanJukkap wrote:Eli sulle ei jäänyt mitään traumoja, vaikka mun tyyli on mitä onFemppa wrote:Ja tokihan tanssimme vielä joskus lisää Jukkap
Eli ei hätää. Olin kuitenkin selvä, joten pystyin ihan hyvin väistelemään
Missä lemmon vaiheessa Pimpen paita repes, muistan kyllä sen uhoomisen mitä paidan alla on.Pimpe wrote: kuvablogissa.
- Tinker's damn
- Euro-Regular

Mun kameraan oli kanssa ilmestynyt jatkoilla kaikenlaisia kuviaFemppa wrote: Meikälläkin olisi jotain kuvia. Saa nährä mitä niillä teen. Jotkut jätän todennäköisesti suosiolla julkaisematta.
Kiitos hauskasta miitistä kaikille mukana olleille
Minäkin kiittelen koko porukan puolesta
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
jollekin olet koko maailma
♥♥
- JiiPee72
- Euro-Master

Kiitoksia minunkin puolesta miitistä. Oli tosi kiva taas tavata niin vanhoja tuttuja kuin myös ihan miitti ensikertalaisiakin.
Toivon mukaan kukaan jatkojen jatkoilla ollut ei saanut kovin pahoja traumoja ja uskaltaa vielä toistekin miittiin.
No eipähän voi sanoa että olisi ollut tylsää.
Itsekin muutaman kuvan napsin illan mittaan, joten eiköhän sieltä jokunen julkaisukelpoinenkin löydy, kuhan vaan jaksan perehtyä niiden laittamiseen, samalla voisi kv.miitinkin kuvat katsella julkaisua varten.
Erityisesti kiitokset miitin järjestäjälle jukkap:lle ja taas kerran kyydistä Tinkerille.
Toivon mukaan kukaan jatkojen jatkoilla ollut ei saanut kovin pahoja traumoja ja uskaltaa vielä toistekin miittiin.
Itsekin muutaman kuvan napsin illan mittaan, joten eiköhän sieltä jokunen julkaisukelpoinenkin löydy, kuhan vaan jaksan perehtyä niiden laittamiseen, samalla voisi kv.miitinkin kuvat katsella julkaisua varten.
Erityisesti kiitokset miitin järjestäjälle jukkap:lle ja taas kerran kyydistä Tinkerille.
- Annie_in_exile
- Euro-Master in Training

No hei kultapuppelit, kiitos paljon miittikortista! Mää aattelen teitä kaikkia aina iltaisin nukkumaanmennessä ja kerron sitten taas yhteisistä seikkailuista, jooksis? 
Oliko kortissa yhtään värisävyä jäljelläAnnie_in_exile wrote:No hei kultapuppelit, kiitos paljon miittikortista! Mää aattelen teitä kaikkia aina iltaisin nukkumaanmennessä ja kerron sitten taas yhteisistä seikkailuista, jooksis?
- Nomen Nescio
- Euro-Expert

Kiitoksia minun puolestani miitiistä, oli kivaa tapaa tuttuja sekä uusia tuttavuuksia 
- Annie_in_exile
- Euro-Master in Training

Emppu: ehkä oli, ehkä ei... mutta en mä taida ihan kaikkea täällä julkisesti paljastaa. 
Koska sä tuut seuraavan kerran Tampereelle? Voidaan leikkiä salapoliiseja ja verrata sävyä vaikka mun huulipunaanAnnie_in_exile wrote:Emppu: ehkä oli, ehkä ei... mutta en mä taida ihan kaikkea täällä julkisesti paljastaa.
Ainiin: känny löytyi, muttei se enää pelitä. Simmi oli kuitenkin kunnossa joten nou hätä.