1000000 setelin ylitys
porilaisten marssi soi mankasta ja hollantilaiset äänestivät itseään ja jotkut epäuskoiset soomalaiset myösKalmari wrote:Nonii, koskas Porilaisten marssi alkaa soimaan
Ja ketkä kehtasivatkaan äänestää Hollannin puolesta![]()
![]()
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
Voi hyvä ihme. Tuoko se nyt oli sitten se Suomen miljoonasavij wrote:Onneksi olkoon MarkkaPois!
.. ja kaikki muutkin tietysti, tämä päivä on ollut monelle positiivisessa mielessä kiireinen
No tein tänään kuitenkin komeat henkilökohtaiset pohjat, 116 seteliä, kun edelliset olivat 37 seteliä ja sekin useamman päivän reissulta.
Nyt jo olen kirjannut tässä kuussa enemmän seteleitä kuin edellisessä ja olen vain 12 setelin päässä kuukausiennätyksestä... Lähes kaikki pankista haetut 5e setelin on vaihdettu 50e tain 20e seteleihin joilla kohta maksetaan loput koiran pennusta ja sitten Väinö on kokonaan meidän
Last edited by Yippo on Tue Dec 07, 2004 4:18 pm, edited 1 time in total.
My EBT statistics.
No sehän tulikin sitten nopeasti.
Onnea MarkkaPois:lle! Aivan mahtavasti ajoitettu tuo hänen seteleiden sisään isku. Selvää taktiikkaa.
Kivasti noissa seteleissä näytti olevan osumiakin. Kumma ettei ole minun kotipuolen (60km Salosta) seteleitä yhtään. Sentään 1000 sielläkin liikkeessä.
Saipa MarkkaPois palkinnoksi vielä komean osuman Joensuusta. Ei voi kun sanoa että hoh hoh, sillä toinen osapuoli oli tietenkin Joensuun suurimman munkin omistava Trico! Käy kateeksi äijän flaksia.
Kivasti noissa seteleissä näytti olevan osumiakin. Kumma ettei ole minun kotipuolen (60km Salosta) seteleitä yhtään. Sentään 1000 sielläkin liikkeessä.
Saipa MarkkaPois palkinnoksi vielä komean osuman Joensuusta. Ei voi kun sanoa että hoh hoh, sillä toinen osapuoli oli tietenkin Joensuun suurimman munkin omistava Trico! Käy kateeksi äijän flaksia.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Kun meiltä tätä yhteis henkee löytyy niin mites olis jos sovittais että napataan se ykköstila huomenna? Taitaa kaikilla olla jo lompsassa valmiiksi kasa vitosiaKimmoJ wrote:Onnittelut MarkkaPois ja kiitos kaikille tempauksessa mukana olleelleMahtavaa toimintaa kerrassaan!
Ja seuraavaksi napataan Saksalta ykköstila