Oli kivaa.... sekin vähäinen aika
Melkein viimeisenä tulin ja ekana lähdin..
Ja kiitokset Aaron ja V:lle rauhallisesta matkasta.
Opinpahan ainakin sen että ei kannata pämpätä edellisenä ehtoona ennen EBT-tapaamista niin pääsee lähtemään liikkeelle ihmisten ajoissa.Henriika wrote:Joo...
Oli kivaa.... sekin vähäinen aika
Melkein viimeisenä tulin ja ekana lähdin..
Eipä kestä - teki Verallekin hyvää saada hiukan ajoharjoittelua kun on uunituore ajokortti taskussa.Henriika wrote:Ja kiitokset Aaron ja V:lle rauhallisesta matkasta.

Eihän siellä pankit ole lauantaina auki, mutta Sokos ja S-Marketit olivathazardi wrote:kävittäkös tekemässä suurenkin hyökkäyksen pankkiin kun näytti 20 olevan "muutama" kappale? 300 kpl?

Muistaakseni juttu meni näin:avij wrote:Kukaan ei ole nähtävästi tajunnut ottaa Cinnamonista tai Nittaxista kuvaaEi nähtävästi kannata luottaa siihen perinteiseen "kyllä joku muu on varmaan tehnyt sen" -metodiin. Kaikki pitäisi tehdä aina itse..
(lue: todistakaa että olen väärässä ja lähettäkää kuva(t) contact (at) eurobilltracker.comiin)
Ei haittaa, tuon kuulin jo "parilta" muultakin... odottivat kuulemma viiskymppistä rouvashenkilöä paikalle. Mutta mun mielestä Fundamentalin piti olla iso, tumma, käkkärätukkainen ja isopartainensoilian wrote: ja Fundamental on ihan Fundamentalin näköinen. Oikea imleH ja mielikuva imleHistä eivät taas osuneet yksiin ollenkaan