Finnish-style-MEETING - 25 Maart 2006 - Gorinchem
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik wel hoor! Ik sta overal half of achterstevoren op. Zelf op het filmpje van mijn strike ben ik onherkenbaar weggedoken in de duisternisBurdie wrote:
Zoals je ziet is het me totaal niet gelukt om me verdekt op te stellen.
Niemant ontkomt de gevoelige plaat van BaliBennie
filmpje
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
BaliBennie, leuk die foto's online!
Dat brengt de goede herinneringen weer boven! Achteraf toch leuk dat je de foto's gemaakt hebt... 
Ik zag bij je beschrijvingen alleen een foutje. Op foto 22 (NL-EBTM0306-Bali 022.jpg) zou onder andere theswitch1 staan. Bij goed kijken zie ik geen van ons op de plek lopen die genoemd wordt in de volgorde, maar in plaats daarvan Bootje!
Misschien kan je dat nog aanpassen? (theswitch1 = Bootje) Bedankt!
Ik zag bij je beschrijvingen alleen een foutje. Op foto 22 (NL-EBTM0306-Bali 022.jpg) zou onder andere theswitch1 staan. Bij goed kijken zie ik geen van ons op de plek lopen die genoemd wordt in de volgorde, maar in plaats daarvan Bootje!
Een after-meeting hit voor yli!!
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... d=15706732
Gefeliciteerd!
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... d=15706732
Gefeliciteerd!
Ja, tot mijn verbazing zag ik dat ik een hit had....
86 dagen geleden moet de meting geweest zijn, want ik heb geen andere biljetten uit Gorinchem.
Wel grappig dat ik eindelijk één van m'n mede Tilburgers hit....met een niet Tilburg biljet
86 dagen geleden moet de meting geweest zijn, want ik heb geen andere biljetten uit Gorinchem.
Wel grappig dat ik eindelijk één van m'n mede Tilburgers hit....met een niet Tilburg biljet
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Eerlijk gezegd zou ik me dat niet eens meer kunnen herinneren... maar ja, mijn biljetten zijn m'n geheugen 
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.