dexter37 wrote: ↑Fri Jul 01, 2016 12:04 pm
Tja, ik ben minder actief bij EBT. Tegenwoordig meer bezig met geocaching. Brengt je meer op bijzondere plekken, andere tak van sport dus.
Heb wel een geocaching gemaakt die EBT heet:
https://coord.info/GC6B48B
hallo Dexter, ik zie dat je twee hobby's hebt: EBT en geocaching .
Heel fijn, dat maakt het voor mij wat makkelijker om aan jou en de andere EBTers uit te leggen wat ik wil zeggen.
In de laatste ANWB Kampioen stond een mooi, kleurrijk, uitdagend, duidelijk en aantrekkelijk geïllustreerd artikel van wel vier volle pagina's over geocaching. Om jaloers op te worden.
Ik vind geocaching een mooie nieuwe uitdaging, er zullen veel mensen plezier aan beleven, net als aan voetbal of bookcrossing of vissen, maar ik begrijp ook dat er honderdduizenden lezers zijn die niet op laarzen naar een gps coördinaat gaan zoeken, omdat ze geen gps hebben of geen laarzen of geen zin of wat dan ook,
Maar die zelfde mensen ( het zijn er honderdduizenden) hebben wel een portemonnee met eurobiljetten en een pc en ze doen regelmatig boodschappen en gaan wel eens een weekendje weg of een paar weken naar een (euro) buitenland.
Gelukkig hoef je voor EBT geen laarzen aan te trekken en geen moeilijke apparaten mee te nemen, alleen een app of een stukje papier waar je de biljetwaarde shortcode en biljetnummer opschrijft en de vindplaats specificeert.
Thuis zie je dan de route die je gereden hebt en de dots stromen binnen.
Enkele van die honderdduizenden ANWB Kampioen lezers zullen in hun eerste contact met ebt. zeg de eerste drie ingevoerde biljetten een hit hebben en daardoor de familie ook aansteken, zie je het voor je..... honderden nieuwe users.
Hoe bereiken we die?
Nou, zo. Ik had gedacht om aan de ANWB een compleet zelfgeschreven artikel ,
een "vertaling" van het geocaching-artikel naar EBT, te sturen en ze vriendelijk doch dringend te vragen of ze deze reislust bevorderende hobby willen delen met de Kampioenlezers. Al zullen ze het inkorten tot een halve pagina, we hebben weer bekendheid!!
Wat vind je er van??
NB …..Ook andere EBTers die geen Dexter heten, of EBTers die ( nog) niet aan geocaching doen mogen , wat mij betreft meedenken of schrijven.