Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by eddydevries »

eddydevries wrote:Gisteren ben ik bij de retailautomaat van "Statenlaan 46, Den Haag" geweest.

Het is de rechter automaat (binnen) met nummer H410.
Gisteren ben ik bij de ABN AMRO in Rijswijk geweest.

Ook hier is de rechter automaat (binnen) de retailmix-automaat (S1M473).
Helaas vermeer, de vestiging is zo klein dat ze er geen koffieautomaat hebben staan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Helaas vermeer, de vestiging is zo klein dat ze er geen koffieautomaat hebben staan.
Blijven genoeg supermarkten in de buurt over. Het gaat mij er meer om (al heb je het niet over gehad) of een retailmix op zondag bereikbaar is. Dat is alleen die van Kneuterdijk, Voorburg en Neude. Bij de Statenlaan zie ik een AH op de Frederik Hendriklaan. Sowieso ga ik liever naar Voorburg met een AH en Jumbo en goed bereikbaar vanuit Voorburg en Den Haag van NOI.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

groentje wrote:Meestal zijn de oude 5-jes die je nu ziet, ergens gedurende jaren opgeslagen, dus dat valt dik tegen...
Ik quote een opmerking van zo'n 2 maanden geleden, maar lees hem nu pas. Volgens mij zijn die opgeslagen 5-jes juist wel goed, aangezien er jaren geleden meer invoer was dan de afgelopen 3 jaar. De hitkans lijkt me dus juist wat groter.
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

ABN AMRO op de Dam in Amsterdam is de retail van binnen naar buiten verplaatst. De linker buitenautomaat op het Damrak.

Vandaag erg slecht gevuld, slechts vijfjes en twintigers.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

JelmerS wrote:Rabobank Klazienaveen (buiten, kantoor was al dicht) vanmiddag: :note-10: :note-20: :note-50:
Ben je al binnen geweest? Of betere vraag, hebben ze er ook :note-100: of :note-200: ?
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

ABN AMRO op de Dam in Amsterdam is de retail van binnen naar buiten verplaatst. De linker buitenautomaat op het Damrak.
Toen ik er 3 week geleden was, was het apparaat buiten gebruik toen ik er was midden in de nacht. Rechts was niets. Gelukkig was Neude wel gevuld. Wat was het apparaatnummer van die linkse retailmix apparaat nog maar? Iets met 28?!
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

ludofaki wrote:
JelmerS wrote:Rabobank Klazienaveen (buiten, kantoor was al dicht) vanmiddag: :note-10: :note-20: :note-50:
Ben je al binnen geweest? Of betere vraag, hebben ze er ook :note-100: of :note-200: ?
Heb dit topic even terug moeten bladeren omdat ik me vaag herinnerde een keer eerder binnen te zijn geweest en het niet meer wist. :lol:
April 2016 was het binnen: :note-5: :note-10: :note-50: :note-200:

Ik zal binnenkort nog eens gaan kijken.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Henk Draijer wrote:Op de lijst met retailmix geldautomaten die Eddy hierboven heeft geplaatst staat nog de Retailmix van Katwijk (ZH).
Maar het ABN-AMRO kantoor in Katwijk (ZH) aan het Noordeinde 1a is inmiddels gesloten. :twisted:
Ik ben er vanmiddag nog naar toe geweest:
Het kantoor is inderdaad gesloten. Maar er zit wel een automaat in de buitenmuur.
En laat deze nou de retailmix geven :) ......

Ik kon echter geen geld opnemen, dus ik heb geen bonnetje met het nummer van de automaat.
Eddy - Rotterdam - NL

vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Toen de retailmix nog binnen zat in Katwijk was het apparaat M254.
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

eddydevries wrote:
Henk Draijer wrote:Op de lijst met retailmix geldautomaten die Eddy hierboven heeft geplaatst staat nog de Retailmix van Katwijk (ZH).
Maar het ABN-AMRO kantoor in Katwijk (ZH) aan het Noordeinde 1a is inmiddels gesloten. :twisted:
Het kantoor is inderdaad gesloten. Maar er zit wel een automaat in de buitenmuur.

Ik kon echter geen geld opnemen, dus ik heb geen bonnetje met het nummer van de automaat.
Ik ben vanochtend naar Katwijk geweest en de flappentap met een bezoek vereerd. :lol:
En het is gelukkig nog steeds een retailmix ATM, en heb er 3 x 40 :note-5: uit kunnen krijgen. :D
vermeer wrote:Toen de retailmix nog binnen zat in Katwijk was het apparaat M254.
@ vermeer het is nog steeds nummer M254.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Henk Draijer wrote:
eddydevries wrote:

Ik ben vanochtend naar Katwijk geweest en de flappentap met een bezoek vereerd. :lol:
En het is gelukkig nog steeds een retailmix ATM, en heb er 3 x 40 :note-5: uit kunnen krijgen. :D
OF je hebt hem niet leeggehaald, OF hij is inmiddels gevuld.
Want vanochtend zaten er nog vijfjes in :P
Henk Draijer wrote:
vermeer wrote:Toen de retailmix nog binnen zat in Katwijk was het apparaat M254.
@ vermeer het is nog steeds nummer M254.
Klopt :D .
Eddy - Rotterdam - NL

Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Nice! :D Voorburg vind ik nèt te ver fietsen om me er vlak voor en vlak na middernacht uit te leven, maar Katwijk is met een klein half uurtje fietsen goed te doen! Wel apart dat het een retail-atm is die niet bij een bankkantoor zit.

Trouwens, de retail-atm in Haren zit ook buiten, en is dus ook 24/7 beschikbaar (met dank aan Tjariet voor de tip)! :idea:
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Het mooie van Voorburg is dat het lopend geen probleem is vanaf het station van Voorburg en Den Haag Laan van Noi. Verder zit er nog een Albert Heijn en Jumbo direct in de buurt.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

De buitenautomaat van de ABN-AMRO in Haren had alleen 5 en 10 euro vanmiddag met extra A-4tje naast het automaat. Dan zit je twijfelen; ga je voor de 25 keer :note-10: of 40 keer :note-5:? Toch maar het laatste gedaan!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”