Tuossa Amelie.m:n ja arathornin vanhasta keskustelusta lainatussa tekstissä mainituista koodiyhdistelmistä E/U löytyyAatos99 wrote:Kreikkalaisia kymppejä on nykypäivänä aika paljon,mulla on jopa monta N/Y-osumaa. Mutta kun olet laittanut,että olet kirjannut vahingossa vääriä ja mahdottomia lyhytkoodin ja pitkän koodin yhdistelmiä,niin ei tuo yksi yhdistelmä ainakaan ole mahdoton. Nimittäin olen itsekin nähnyt joskus kaverillani setelin,jonka koodiyhdistelmä E/U.Ja olen saanut ennen EBT:hen liittymistä yhden L/L-vitosenarathorn wrote:amelie.m: Uskoisin että tuon setelin lyhytkoodi alkaa pikemminkin N-kirjaimella. Minulle on (Kreikkalaisia) N/Y-seteleitä tullut vastaan 8 kappaletta, mutta ei yhtään H/Y-seteliä. Alkuaikoina itsekin kirjannut seteleitä erehdyksessä väärin, kun katselen syöttämiäni seteleitä, niin siellä on vain yksi kappale D/S-, E/U-, F/Y- ja T/V-seteleitä. Tekevälle sattuu.... Katsoin näitä koodeja ja kummallisia etu/takakoodiyhdistelmiä jo vähän ennen tänne liittymistäni...
Varsin hyvä lähde Euro-seteleiden koodiyhdistelmiin ja painoeriin on Guy Sohierin jatkuvasti ylläpitämä luettelo, joka löytyy oheisen linkin takaa: http://liste.eurobillets.free.fr/
Listaa on päivitetty viimeksi eilen 4.7.2011.