NL-meeting 05-11-05 in Leiden (terugblik)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

hebben-en-houden wrote:.....

@Giberski Ook weer mijn complimenten enorm professioneel georganiseerd! (en ook Vincent natuurlijk:D :?: :?: :wink:)

......
Ja H&H ik zie de fout al... hij is al herstelt:

http://rufescornjac.blogspot.com

(voor de gene die hem niet snappen, ik had op de weblog Giberski en Elmo bedankt maar ipv Elmo had ik Giberski en Vincent bedankt)
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Er zijn meer mensen die de url van ebt hebben gehad in Leiden dus wie het is zullen we niet weten :wink:
pet26644
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pet26644 »

Vrienden!!!!;

Zo noem ik degenen die ik tijdens mijn aanwezigheid bij 3 meetings heb mogen ontmoeten, ik was weer zeer aangenaam verrast om weer de mensen van vorige keren te ontmoeten en nieuwe te ontmoeten.

Wat heb ik veel van jullie opgestoken, Diverse verzamelingen en hobby´s
hebben de revue gepasseert, Van Putdeksels!! (Balou, je hebt op je website nog meer prachtige natuur foto´s mijn complimenten!!), Tot Postcrossing (met dank aan Bootje(zeer toffe meid) en H&H (idemdito), ik ga zeker ook dit ondersteunen)..

Volgende keer kom ik zeker weer!! Ik hoop de volgende keer wat meer nieuwe gezichten te ontdekken :lol: , en de vertrouwde gezichten (vrienden) weer terug te zien.

Peter

PS Elmo en Giberski, bedankt voor alles, ik laat snel iets van mij horen :!: :?:

PS Ik ga jullie zien!
boogschuttertje
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by boogschuttertje »

Hoi allemaal,
Het was fantastisch.
Mijn broer en ik zijn heel erg tevreden over de meeting. We hebben ons reuze geamuseerd . Na er nog een dagje Amsterdam bij gedaan te hebben, zijn we nu juist thuis aangekomen. (Ze hebben ons dan toch niet gegijzeld in Amsterdam :wink: )
Aan iedereen, bedankt voor de fijne dag en in het bijzonder dank aan Giberski en Elmo voor de organisatie
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Wouter1 »

Beste allemaal,

Als meeting-newbie heb ook ik erg genoten!

@Giberski >> Je hebt met je prima gidswerk door de stad definitief bewezen dat je de juiste beroepskeuze hebt gemaakt (ik za proberen de volgende keer er wat minder doorheen te roepen :wink: )

@Elmo >> Leuk dat de hofleverancier van mijn hits nu ook een gezicht heeft

@hebben-en-houden >> de 'eeuwige virtuele strijd' die altijd (eenzijdig) met je heb gevoerd in de Top 50 lijkt ineens helemaal onbelangrijk. Leuk je te hebben leren kennen.

@all >> Bedankt voor een gezellige middag, de volgende keer blijf ik eten.

P.S. Ik heb nog 10 tientjes van bhoeyb. Die voer ik volgende week in. Bert had ze niet genoteerd.
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

ER IS IETS VREEMDS AAN DE HAND...

ER BLIJKT IETS TE ZIJN WAT INTERESSANTER IS DAN EEN GELDAUTOMAAT!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Image
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Zo zie je maar weer Fons dat er ook nog andere dingen zijn,die de interesse hebben van rasechte EBT-ers.

Het was in een woord weer grandioos. Direct nadat we uit de Bijstandsbus, ( die bracht ons keurig van de parkeerplaats naar Station Leiden) waren gestapt, kwam dat aparte gevoel van de meeting over ons. Het welkom was hartelijk met de oude "vrienden" en ook speciaal was dat we een zestal Belgische EBT-ers konden groeten, heel apart, dat gaf deze meeting een andere dimensie. We worden steeds meer één in Europa.

Het hele programma is hierboven al uitvoerig beschreven en hiermee hebben Giberski en Elmo zich kandidaat gesteld voor het organiseren van een Internationale meeting (Amsterdam?) in 2006.

Ik heb heel erg genoten van deze dag en bedank de organisatoren en alle anderen voor deze gezellige dag en voldaan, na nog een drankje in het stamcafé van Giberski gedronken te hebben, keerden HBoZ en ik huiswaarts!!
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Ik heb weinig toe te voegen aan de commentaren hierboven. Het was super en leuk nieuwe gezichten te zien en oude terug te zien. Nogmaals bedankt aan Giberski en Elmo!
hebben-en-houden
Euro-Regular
Euro-Regular

Almere P(r)et

Post by hebben-en-houden »

pet26644 wrote:Vrienden!!!!;
(met dank aan Bootje(zeer toffe meid) en H&H (idemdito)..
Dus je vindt mij ook een toffe meid Pet?
Nou ik jou ook hoor! :lol:

Het was echt heel erg gezellig en ik ben nog steeds aan het nagenieten!
Jij ook nog bedankt voor je humorvolle bijdrage en succes morgen!

@wouter1: leuk dat we je hebben kunnen inlichten over onze methodes met betrekking tot het Eurobiljettenvirus en dat je er veel van hebt geleerd Wouter! Het is plezierig te weten dat je geen strijd meer met me aangaat, ook al was ik me daar niet eens van bewust.. :roll:

Nu rest alleen de opdacht om zoveel mogelijk het geleerde in de praktijk te brengen! Dus zoveelmogelijk geld wisselen met je leerlingen, bij de bakker, bij de bank, bij je collega's, op het sportveld, in de kantine, kortom overal!
If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
Speukes
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Speukes »

Prisje & ik konden er niet bij zijn, we hadden al tickets gekocht om in Hasselt naar Nederlanders te gaan kijken (optreden Krezip). Hopelijk kunnen we er wel bij zijn op een volgende 'nationale' meeting, want er is een kans dat we er niet bij kunnen zijn op de internationale meeting van volgend jaar. In juni gaan we namelijk trouwen & op huwelijksreis, en onze vrienden zijn al een andere vakantie aan het plannen voor augustus. Maar we zullen wel zien of we nog wat tijd en geld vinden ergens als het zo ver is ;-)
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Speukes wrote:Hopelijk kunnen we er wel bij zijn op een volgende 'nationale' meeting, want er is een kans dat we er niet bij kunnen zijn op de internationale meeting van volgend jaar. In juni gaan we namelijk trouwen & op huwelijksreis, en onze vrienden zijn al een andere vakantie aan het plannen voor augustus. Maar we zullen wel zien of we nog wat tijd en geld vinden ergens als het zo ver is ;-)
Da's leuk nieuws 8)
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
giberski
Euro-Master
Euro-Master

Post by giberski »

Hallo allemaal,

Nogmaals bedankt voor al die positieve reacties. Ik ben echt blij dat het zo'n succes is geworden. Je bent toch zeker twee maanden bezig met alle organiseren en regelen, en als het dan zo goed loopt als afgelopen zaterdag dan komt in een droom uit. Ik heb zo genoten van al die gezelligheid om mij heen dat ik zondag een soort dipje had, niet meer al die leuke mensen bij elkaar en niet meer die spanning van de meeting. Het is opeens echt weer voorbij. Natuurlijk weet ik dat we vast snel weer zullen meeten en dat dit weer net zo gezellig zal zijn. Zoals ik al bij de meeting zei, hoop ik dat iemand anders nu de organisatie wil gaan nemen, ik heb het nu twee keer gedaan en wil nu anderen de kans geven. Alleen denk er wel aan dat het misschien wel handig is als je bij een meeting bent geweest, want er zit een hoop werk aanvast, en dat je er echt vroeg aan begint, want er kan tussentijds veel veranderen, afgezegd worden of problemen opleveren. Ik vond het een eer in mei en afgelopen jullie 'gastheer' te mogen zijn. Ik heb het met plezier gedaan. Bedankt allemaal,

Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

davlom30 wrote:Ik heb wel broodjes gegeten, maar die zijn niet gekocht in Leiden. Heb ik onderweg in Zaltbommel gekocht. En mijn vriend heeft daar ook zijn broodjes gekocht.

Davy29

Weet je dat ècht zeker, want ik vind het toch eigenlijk onmogelijk, dat een biljet vanuit een winkel, meteen dezelfde dag bij de bank uit een apparaat achter de balie van een bank kan komen....
Ik wil dus zeggen dat de hit als oninterssant moet worden gehouden.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Zoals ik al eerder heb geschreven, heb ik in Leiden alleen geld van de bank gehaald. En Giberski betaald met het juiste bedrag. Het eten dat ik bijhad, heb ik onderweg gekocht in Zaltbommel.
IK weet nog altijd wat ik doe.
Ik hoop dat dit hoofdstuk hiermee afgesloten is.

Davy29
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”