NL-Tour: 355 Nederlandse gemeenten (01-01-2019)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Lijst weer helemaal up-to-date
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- eddydevries
- Forum Moderator

Re: NL-Toer: gemeentes (update 18-6-2006)
Is het de bedoeling, dat we volgende jaar weer onze lijstjes aan moeten passen aan de nieuwe indeling?yli wrote:Het aantal gemeentes per provincie zijn de volgende:
EDIT: in 2007 en later zullen er (wederom) gemeentelijke herindelingen zijn, zie wikipedia
Drenthe 12
Flevoland 6
Friesland/Fryslân 31
Gelderland 56
Groningen 25
Limburg 47
Noord-Brabant 68
Noord-Holland 64
Overijssel 25
Utrecht 29
Zeeland 13
Zuid-Holland 82
De vlaggen zijn de vlaggen van de provincies op alfabetische volgorde
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Vandaag Graft-De Rijp erbij gescoord, dat maakt dus 37 in totaal (
28 (+1)).
28 (+1)).Re: NL-Toer: gemeentes (update 18-6-2006)
Ik was ben er zaterdag ook geweest met de fiets (in Graft zelf)Smike wrote:Vandaag Graft-De Rijp erbij gescoord, dat maakt dus 37 in totaal (28 (+1)).
Overigens heb ik zaterdag geprobeert het dorpje Neck (gem. Wormerland) bij Purmerend te scoren. Maar helaas, er was niet veel al daar. Gelukkig was Zuidoostbeemster (ook érg dicht tegen Purmerend aan) iets meer. Later op de dag heb ik de gemeente Wormerland in Wormer wel behaald.
Tsja, ik vrees van wel. Ik neem aan dat er wel een nieuwe versie van NIG tegen die tijd komt, anders wordt het een kwestie van de file codes_netherlands.txt aan te passen.eddiedevries wrote:Is het de bedoeling, dat we volgende jaar weer onze lijstjes aan moeten passen aan de nieuwe indeling?
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Vlakbij de snelweg heb je een grote tennishal/park daar had je toch wel een biljetje vandaan moeten kunnen halen lijkt me. Verder stelt het niet veel voor inderdaad. Overigens ook nog wel grappig dat alle adressen in Neck als plaatsnaam Wijdewormer hebben. Ik heb me er zelf dus ook nog maar niet aan gewaagd.yli wrote: Overigens heb ik zaterdag geprobeert het dorpje Neck (gem. Wormerland) bij Purmerend te scoren. Maar helaas, er was niet veel al daar. Gelukkig was Zuidoostbeemster (ook érg dicht tegen Purmerend aan) iets meer. Later op de dag heb ik de gemeente Wormerland in Wormer wel behaald.
Dat zal zowiezo moeten gebeuren, NIG leest alleen maar de file. Aangezien het voornamelijk hele gemeentes zijn die samengaan is dat niet veel werk, vergeleken met de eerste keer.Tsja, ik vrees van wel. Ik neem aan dat er wel een nieuwe versie van NIG tegen die tijd komt, anders wordt het een kwestie van de file codes_netherlands.txt aan te passen.
Tsja, ik ben even dorp ingefietst...zag dat het niets was, en toen weer terug gefietst (zou later toch wel in Wormer komen)
Volgens mij toch 85 gemeentes erbijWestinghouse wrote:Geen wijzingen for the time being!
(...)
421/458
nog slechts 37 te gaan
-
Eurorulezz
- Euro-Expert in Training

- erasmuston
- Euro-Master