totaal aantal biljetten: 171.636 (+1.703)
totaal aantal hits: 440 (+7 )
hitratio: 390,08 (-2,37)
Evolutie van de hitratio (laatste vijf weken):
407,19 399,16 393,75 392,45 390,08
De top-10 blijft zoals hij er vorige week uitzag. Wattman, swisscoin en skylimit voerden deze week, na een week inactiviteit, opnieuw in. Voor swisscoin leverde dat meteen al een hit op.
Bij de dichtste achtervolgers maakt Cellman zich op voor een plaats in de top tien en centiemeke haalde een hit zonder ook maar één biljet in te voeren.
(Mocht iemand een fout in deze lijst vinden dan graag per PM bericht.)
Gemaakt door aron
(Mocht iemand een fout in deze lijst vinden dan graag per PM bericht) Vorige update was van 11 november, ik zal proberen de lijst frequent bij te houden maar kan niets beloven!
Last edited by aron on Fri Nov 18, 2005 2:03 pm, edited 6 times in total.
Zou het mogelijk de laatste top 10 van uw provincie telkens gewoon te edit-en ? het is onoverzichtelijk aan het worden .
Ik neem telkens dezelfde terug en pas ik aan . (dmv edit)
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Top 3 hoogste invoer in de Limburgse Top 10: (1) Week 3 (514) (2) Week 4 (353) (3) Week 6 (217)
Top 3 meeste hits in de Limburgse Top 10: (1) Week 4 (3) (1) Week 6 (3) (3) diverse weken met 1 hit
Dit is de eerste Limburgse Top Tien onder mijn naam! Ik heb samen met De*Lerger besloten dat ik deze lijst bij ga houden, dus ik ga er van uit dat ik nog vele malen deze Limburgste Top Tien ga updaten! Ik heb nog wat extra gegevens aan de lijst toegevoegd:
De notering van de Limburgse helden in de Nederlandse ranglijst (nld)
Vanaf deze worden ook invoertitels en stijgerstitels weggegeven! Ik heb ze met terugwerkende kracht uitgedeeld, dus alle invoer- en stijgerstitels zijn verwerkt in deze statistieken! In week tien was de prijs voor john69, die in deze week voor het eerst sinds het begin van deze Top 10 weer actief was! Deze week gaat de prijs naar ghw01 met 62 biljetten
Tot slot heb ik nog een top 3 van weken met de meest invoer (voor de totale top 10) en hits toegevoegd naar goed voorbeeld van Eurorulezz met de Gelderse lijst!
Titels: ¤ = invoertitel, ° = stijgerstitel
gemaakt door EnricoDB2, fouten voorbehouden, evt. wijzigingen doorgeven per PM
Last edited by EnricoDB2 on Sun Oct 09, 2005 11:18 am, edited 1 time in total.
wally2cv wrote:Zou het mogelijk de laatste top 10 van uw provincie telkens gewoon te edit-en ? het is onoverzichtelijk aan het worden .
wally2cv wrote:Zou het mogelijk de laatste top 10 van uw provincie telkens gewoon te edit-en ? het is onoverzichtelijk aan het worden .
Ik vind het niet onoverzichtelijk hoor. De nieuwste top 10 per provincie staat achteraan in de lijst en wordt gekopiëerd naar de eerste post in het onderwerp. Zo kun je altijd de laatste versie gemakkelijk vinden lijkt me. En doordat een update steeds opnieuw wordt gepost kun je altijd nog een ouder exemplaat teruglezen, dat is soms best handig en leuk!
Ik vind het niet onoverzichtelijk hoor. De nieuwste top 10 per provincie staat achteraan in de lijst en wordt gekopiëerd naar de eerste post in het onderwerp. Zo kun je altijd de laatste versie gemakkelijk vinden lijkt me. En doordat een update steeds opnieuw wordt gepost kun je altijd nog een ouder exemplaat teruglezen, dat is soms best handig en leuk!
Ik Edit mijn eerste posting al vanaf het begin. Balibennie die houdt al een heel mooi archief bij voor ons.
Als je bij de Noord-Hollandse top 10 kijkt dan zie je een zinnetje staan:
Door middel van dit zinnetje kunnen de mensen de laatste update zien die ik heb gepost.
De mensen die interresse hebben in deze stats weten inmiddels dat ik elke vrijdag probeer deze stats klaar en online te hebben
totaal aantal biljetten: 173.396 (+1.760)
totaal aantal hits: 447 (+7 )
hitratio: 387,91 (-2,17)
Evolutie van de hitratio (laatste vijf weken):
399,16 393,75 392,45 390,08 387,91
Veranderingen deze week!
tiebreaker7676 zit al een tijdje op een laag pitje, maar deze week voerde hij helemaal niks meer in. Toch nog een hit voor hem!
Minder goed nieuws. Althans voor mij toch ... Ik word namelijk van de vierde plaats gestoten door boogschuttertje. Het zat er al een tijdje aan te komen maar nu is het dus ook een feit geworden.
En wat er ook zat aan te komen: Cellman haalt skylimit in en verovert zo de tiende plaats. skylimit lijkt zich er bij neer te leggen: hij voerde niks meer in deze week.
Vorige week voerde centiemeke niks in, deze week wel, maar met zes biljetten blijft het weinig ...
(Mocht iemand een fout in deze lijst vinden dan graag per PM bericht.)