Ik had een biljet met een stip in de o van euro dus dacht meteen aan ans maar was van westinghouse.
Het lijkt me niet zo slim om daar ook in te stippen aangezien Ans ze dan niet in zal voeren
Vanmorgen haalde ik wat tientjes van de bank en zag een kruisje in de nul van 10 staan. Dus ik helemaal vrolijk naar huis om ze snel in te voeren, is het helemaal geen hit!!!! Wie zet er nou een kruisje op een biljet en voert het dan NIET in?????
wilg wrote:Een biljet met een markering in de O van "EURO"
.........
Nog één, met een stip boven de shortcode:
Dit was een hit met hoppa, is dit zijn manier
van markeren?
Wat betreft die markering in de O ,daar denk ik ook in eerste instantie aan iemand anders
De stip boven de shortcode komt mij zeer bekend voor.Ook ik heb een poosje geleden een hit met Hoppa gehad met een stip op dezelfde plek Lijkt mij dat hij inderdaad zo zijn biljetten markeert!!!
Ralf wrote:Ik had een biljet met een stip in de o van euro dus dacht meteen aan ans maar was van westinghouse.
Het lijkt me niet zo slim om daar ook in te stippen aangezien Ans ze dan niet in zal voeren
Ik had een keer een biljet met een dikke stip in de O
Maar dat was geen hit
Heel bizar, de afgelopen dagen opeens opvallend veel biljetten die gescheurd zijn, echt door de midden, en weer met plakband gerepareerd zijn. En ook nog eens allemaal vijfjes!
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
giberski wrote:Heel bizar, de afgelopen dagen opeens opvallend veel biljetten die gescheurd zijn, echt door de midden, en weer met plakband gerepareerd zijn. En ook nog eens allemaal vijfjes!
giberski wrote:Heel bizar, de afgelopen dagen opeens opvallend veel biljetten die gescheurd zijn, echt door de midden, en weer met plakband gerepareerd zijn. En ook nog eens allemaal vijfjes!
Ik gisteren een groot aantal soortgelijke (postbank)
member since 2006-01-03 rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353 (3 triple), 24 , 14 , 4 , 3 , 1 1 (and 65 more, but moderated)