14 mei, EBT-NL meeting in Zwolle (terugblik)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Guest = exep? (denk ik)Anonymous wrote:En ik ben het kleine vrouwtje met de rode jas, aan tafel met de witte bloes (neen, ik heb me niet uitgekleed, alleen jas uitgedaan! )![]()
M'n man heeft de foto's genomen dus die staat er nooit op![]()
En het was inderdaad een erg gezellige dag!
Iedereen staat wel op een foto, want er komen nog meer foto's van andere mensen.
-
- Euro-Regular
-
- Euro-Regular
En jij nog bedankt Chiel, voor je gezelschap tijdens onze reisChiel wrote:@ allen die in Zwolle waren: bedankt voor de gezellige dag!
(via Hoogeveen) naar Groningen!
We hebben dankzij onze tussenstop in Hoogeveen weer enkele biljetten in omloop kunnen brengen (en een stipje op de kaart gezet)
If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
- Fonzie
- Euro-Master
Laat me raden.... de MacDonaldshebben-en-houden wrote: We hebben dankzij onze tussenstop in Hoogeveen weer enkele biljetten in omloop kunnen brengen (en een stipje op de kaart gezet)

Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- JAVANO
- Euro-Regular in Training
Ik vond het weer hartstikke leuk om bij jullie als EBTer te zijn.Sneakster wrote:Kijk aan, nu de rest nog (muv.Balibennie, Venga,HNL, Chiel,Fons Javano,pet26644) want DIE ken ik al
Hopelijk kan ik er volgende keer weer bij zijn.
Op die ene foto aan de lange eet tafel zit ik op kop geflankeerd door links BalliBennie en Rufes en rechts door vriend Chris en Fons.
Weer een stukje puzzel opgelost?
Organisatie bedankt!!!
-
- Euro-Regular
hoogeveen
Fonzie wrote:Laat me raden.... de MacDonalds![]()
![]()

Chiel moest daar toen toch echt even een paar biljetten wisselen

Terwijl ik daar toch aanwezig was dacht ik vervolgens:
ach een ijsje van een euro en betalen met een 20je,
die kans laat ik toch maar niet lopen

If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
-
- Euro-Regular
Het is gewoon logisch dat ik voor zo'n belangrijk doel de noodzakelijke munten bij elkaar raap en mijn bijdrage leverChiel wrote:....en hebben-en-houden heeft mij zelfs een subsidie van 3 euro gegeven, zodat ik met het kleingeld en de biljetten die ik al had precies een vijftigje kon vragen

- Fonzie
- Euro-Master
Re: hoogeveen
Ik ben ook schuldig, hoor... Er hebben daar in het verleden ook een aantal biljetjes van mij een thuis gevondenhebben-en-houden wrote:en toen was de mcdonald wel erg dichtbij.

Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url