EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator
Ik hoop het: Avij heeft mijn PM redelijk snel nadat ik het verstuurd heb gelezen (toen stond het niet meer in de Outbox, maar in de Sentbox).Crazy Bob wrote:zal 't nog lukken voor de jaarwisseling?
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- eddydevries
- Forum Moderator
Ik zal het toch maar in de "to do topic" zetten.
De vorige keer heeft het ook geholpen. Deze keer had ik een PM naar avij gestuurd, maar ik denk dat deze al weer diep begraven ligt (hij had hem toen wel al gelezen).
De vorige keer heeft het ook geholpen. Deze keer had ik een PM naar avij gestuurd, maar ik denk dat deze al weer diep begraven ligt (hij had hem toen wel al gelezen).
Eddy - Rotterdam - NL
-
- Euro-Regular
Klein voorproefje...Foto'sCrazy Bob wrote:foto's?
Alleen mijn foto's staan hier, op de rest wachten we noooooog steeds

http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
Re: EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Na 393 dagen was ik weer eens in Baarle, en bij de plaatselijke KBC een biljet ontvangen dat ik zeer waarschijnlijk tijdens de meeting heb uitgegeven.
Nou ja, ik had 't biljet in ieder geval zeker bij me

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

- Crazy Bob
- Forum Moderator
ik zou zeggen: pas 't commentaarveld even aan met zoiets als "teruggevonden op ... in ..."; leuk om te weten als iemand anders het biljet nog eens tegenkomt!yli wrote:Na 393 dagen was ik weer eens in Baarle, en bij de plaatselijke KBC een biljet ontvangen dat ik zeer waarschijnlijk tijdens de meeting heb uitgegeven.
Is het geen idee om in dit soort situaties een "boomerang account" aan te maken?Crazy Bob wrote:ik zou zeggen: pas 't commentaarveld even aan met zoiets als "teruggevonden op ... in ..."; leuk om te weten als iemand anders het biljet nog eens tegenkomt!yli wrote:Na 393 dagen was ik weer eens in Baarle, en bij de plaatselijke KBC een biljet ontvangen dat ik zeer waarschijnlijk tijdens de meeting heb uitgegeven.
Gewoon je gebruikersnaam+boomerang, waar je dit soort zeldzame hits mee vastlegt? Lijkt me logisch, het is gewoon héél toevallig, zeker na 393 dagen...
- Crazy Bob
- Forum Moderator
"Meerdere accounts voor een gebruiker (bijvoorbeeld voor testen of het registreren van boomerang hits) zijn in het algemeen niet toegestaan!"Marco1970 wrote:Is het geen idee om in dit soort situaties een "boomerang account" aan te maken?Crazy Bob wrote:ik zou zeggen: pas 't commentaarveld even aan met zoiets als "teruggevonden op ... in ..."; leuk om te weten als iemand anders het biljet nog eens tegenkomt!yli wrote:Na 393 dagen was ik weer eens in Baarle, en bij de plaatselijke KBC een biljet ontvangen dat ik zeer waarschijnlijk tijdens de meeting heb uitgegeven.
Gewoon je gebruikersnaam+boomerang, waar je dit soort zeldzame hits mee vastlegt? Lijkt me logisch, het is gewoon héél toevallig, zeker na 393 dagen...
(niet dat de sitebeheerders deze regel actief naleven, gezien het feit dat er bijv. een bepaalde Sloveense user is met meerdere accounts. maar goed, zodra je een bepaald aantal biljetten hebt ingegeven, mag je ineens alles; zie bijv. ook de notoire serie-hitter jeh in Frankrijk waartegen nog steeds niet is opgetreden)
Ik kan het comment niet zelf meer veranderen, dus dat wordt mailtje sturen.
Overigens zijn boomeranghits wel in NIG weer te geven.
Overigens zijn boomeranghits wel in NIG weer te geven.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.

Dan moet je die zeker met de hand toevoegen aan het bestand hits_by_xxxxx.csv.yli wrote:Overigens zijn boomeranghits wel in NIG weer te geven.
(xxxxx is je user ID)