Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by BaliBennie »

Image

Image

Image
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

BaliBennie wrote:Image

Image

Image
Ja weer iets weg waar wij zo aan gewend waren. :(
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

luckbox wrote:Een echte EBT-er pint toch niet bij de ING, maar ergens waar hij biljetkeuze heeft (Rabo / ABN) :lol:

ING heeft in ieder geval nog kasbalies en hogere pinlimieten :)
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Het postagentschap in de Generaal Crojestraat in Haarlem is plotseling gesloten. :cry:
't Is jammer, je kon er (bijna) altijd 10 X :note-50: tegen 100 X :note-5: jes wisselen.
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Henk Draijer wrote:Het postagentschap in de Generaal Crojestraat in Haarlem is plotseling gesloten. :cry:
't Is jammer, je kon er (bijna) altijd 10 X :note-50: tegen 100 X :note-5: jes wisselen.
Ik niet. http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=89288030" onclick="window.open(this.href);return false;
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

De ING stortingsautomaten hebben een softwareupdate gekregen. Het scherm geeft nu de optie op iets te scannen en als je biljetten gestort gaan worden vraagt de automaat nog een keer extra of je accoord bent met het bedrag dat gestort wordt.
Ook is het font ietsje aangepast volgens mij.
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Klopt MDeen er is sinds kort iets veranderd op het scherm. Het is duidelijker en nu maar hopen dat er minder storingen optreden :wink:
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

cornjac wrote:Klopt MDeen er is sinds kort iets veranderd op het scherm. Het is duidelijker en nu maar hopen dat er minder storingen optreden :wink:
Het is wel duidelijker, maar in Purmerend is de hardware nog steeds dezelfde, daar kan de nieuwe software niets aan veranderen. Dus nog steeds geen soepel lopende automaat.
XS_Martijn
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by XS_Martijn »

MDeen wrote:De ING stortingsautomaten hebben een softwareupdate gekregen. Het scherm geeft nu de optie op iets te scannen en als je biljetten gestort gaan worden vraagt de automaat nog een keer extra of je accoord bent met het bedrag dat gestort wordt.
Ook is het font ietsje aangepast volgens mij.
Het viel mij vanmiddag ook op ja. Daarnaast is het nu volgens mij ook mogelijk om opnieuw biljetten te storten nadat je munten hebt gestort. Ik had er 181x :note-5: ingestopt, maar nadat ik mijn portemonnee van munten had ontdaan gaf het systeem aan dat ik in dezelfde transactie ook nog biljetten kon storten. Voorheen was dat niet mogelijk volgens mij. Ook stond er in beeld dat er opnieuw max. 200 biljetten inkonden, maar dat heb ik niet kunnen testen (zo rijk ben ik niet 8O).
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Dat je nogmaals 200 biljetten zou kunnen invoeren stond er altijd al. Maar dat werkte nooit. Je kunt gewoon maximaal 200 biljetten per storting doen.
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

MDeen wrote:Dat je nogmaals 200 biljetten zou kunnen invoeren stond er altijd al. Maar dat werkte nooit. Je kunt gewoon maximaal 200 biljetten per storting doen.
Ja, erg jammer dat ze bij deze verbetering van de software niet de volgende dingen hebben opgenomen:
  • Tonen hoeveel biljetten je al gestort hebt (i.e. hoeveel biljetten je deze storting nog kan doen)
  • Tonen hoeveel biljetten per coupure je gestort hebt
  • Tonen welke munten je gestort hebt
October
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by October »

Dat jullie munten storten ... 8O

Bijna alle winkels komen munten tekort en wisselen maar wat graag jouw kleingeld om voor nieuwe biljetten voor jou!
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

Een tip voor eenieder die vanavond nog op pad wil:

De ING automaat in Vught buiten gaf mij een half uur geleden alleen maar :note-10:

Veel succes!
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Je weet dat je te vaak van de stortingsautomaat gebruik maakt... als je het personeel de bugs moet vertellen.

Vandaag gestort, voor me was al iemand aan het knoeien. Toen ik ging storten ging het allemaal goed, tot het eerste bevestigingsscherm: "U hebt XXX euro gestort". Dan krijg je een aantal opties om verder te gaan, biljetten, munten, of afronden.
Nu stond er verder helemaal niks. Nada. Alleen "U hebt XXX euro gestort". Dus ik druk maar op de knop rechtsonder (want dat is verder gaan), krijg ik het volgende scherm (accoord met storting van XXX euro), daar stond weer wel tekst bij de knoppen.

Dus maar even gezegd aan de baliemedewerkster ("oh, u stort vaker he?"). De man voor me stond te wachten (ik sprak gewoon een medewerkster aan) en hij had blijkbaar hetzelfde probleem.

Dat is de tweede keer al dat ik een bug vind in de stortingsautomaat.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

October wrote:Dat jullie munten storten ... 8O

Bijna alle winkels komen munten tekort en wisselen maar wat graag jouw kleingeld om voor nieuwe biljetten voor jou!

- Dan moet je alles zelf gaan tellen..., nu gooi ik handjes vol muntgeld in het apparaat en zie wel wat er uit komt :)
- Het kost tijd die je beter kan besteden aan het opschrijven van een paar serienummers die je weer kunt storten en anderen er voor opnemen ;)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”