Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Ja weer iets weg waar wij zo aan gewend waren.BaliBennie wrote:
luckbox wrote:Een echte EBT-er pint toch niet bij de ING, maar ergens waar hij biljetkeuze heeft (Rabo / ABN)

Ik niet. http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=89288030" onclick="window.open(this.href);return false;Henk Draijer wrote:Het postagentschap in de Generaal Crojestraat in Haarlem is plotseling gesloten.![]()
't Is jammer, je kon er (bijna) altijd 10 Xtegen 100 X
jes wisselen.

Het is wel duidelijker, maar in Purmerend is de hardware nog steeds dezelfde, daar kan de nieuwe software niets aan veranderen. Dus nog steeds geen soepel lopende automaat.cornjac wrote:Klopt MDeen er is sinds kort iets veranderd op het scherm. Het is duidelijker en nu maar hopen dat er minder storingen optreden

Het viel mij vanmiddag ook op ja. Daarnaast is het nu volgens mij ook mogelijk om opnieuw biljetten te storten nadat je munten hebt gestort. Ik had er 181xMDeen wrote:De ING stortingsautomaten hebben een softwareupdate gekregen. Het scherm geeft nu de optie op iets te scannen en als je biljetten gestort gaan worden vraagt de automaat nog een keer extra of je accoord bent met het bedrag dat gestort wordt.
Ook is het font ietsje aangepast volgens mij.

Ja, erg jammer dat ze bij deze verbetering van de software niet de volgende dingen hebben opgenomen:MDeen wrote:Dat je nogmaals 200 biljetten zou kunnen invoeren stond er altijd al. Maar dat werkte nooit. Je kunt gewoon maximaal 200 biljetten per storting doen.

October wrote:Dat jullie munten storten ...![]()
Bijna alle winkels komen munten tekort en wisselen maar wat graag jouw kleingeld om voor nieuwe biljetten voor jou!