25 ongelukkigste Nederlanders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote: Ik geniet op dit moment toch wel een beetje :wink: dat Fonzie met vakantie is (sta nu toch maar even mooi nr. 1 in dit dorp :lol: :lol: )..... heb nu sinds je lijst van 13/8 212 biljetjes ingevoerd. Ga van de week nog maar weer even enkele plaatsen scoren.... Wie weet.
Maar wie zal het zeggen, wie weet vliegt Fonzie wel eerder de lijst uit met een hit uit Italië of iets dergelijks....Zie de nieuwe lijst graag tegemoet.
Ik ben inmiddels weer terug op vaderlandse bodem, maar ook na het invoeren van mijn vakantiebiljetjes (waren er niet zoveel) sta je nog steeds op de felbegeerde Nr 1-positie van Ten Boer, hoor... ik vrees dat ik je niet meer in ga halen... :roll: :wink:

En geen hit... zucht... maar ik heb en stapeltje Italiaanse biljetjes die ik in Ten Boer City ga verspreiden... dus grijp je kans.. dan vliegen we samen de Ongelukkigen-Top uit... hahaha :) :lol:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Ha die Fonzie, welkom terug. Eindelijk weer een leuke uitdaging in TB. :lol: :lol:
Ga ze maar gauw opsporen :wink:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote:Ha die Fonzie, welkom terug. Eindelijk weer een leuke uitdaging in TB. :lol: :lol:
Ik doe mijn best maar hoe je het ook wendt of keert.. jij voert meer biljetten in dan ik.. dus zolang jij niet buitensporig op vakantie gaat naar een niet-euro-land, kan ik het wel schudden :roll: :wink:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
l-o-u

lijst

Post by l-o-u »

In lijst van 25 ongelukkige Nederlanders? Valt wel mee, maar wil er wel uit.
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Re: lijst

Post by Nataschja »

l-o-u wrote:In lijst van 25 ongelukkige Nederlanders? Valt wel mee, maar wil er wel uit.
Klopt, ik wil er ook wel snel uit.... Echter blijft een hit nog steeds niet binnen handbereik :cry: Maar we blijven op jacht gaan en zoveel mogelijk biljetjes invoeren. Ergens moet er toch eens een Hit te scoren zijn, ook hier in het noorden :wink:
Maar eerst natuurlijk zo hoog mogelijk belanden in deze lijst om dan met een mooie hit de lijst te verlaten :lol: :lol: :lol:
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Fonzie wrote:
Nataschja wrote:Ha die Fonzie, welkom terug. Eindelijk weer een leuke uitdaging in TB. :lol: :lol:
Ik doe mijn best maar hoe je het ook wendt of keert.. jij voert meer biljetten in dan ik.. dus zolang jij niet buitensporig op vakantie gaat naar een niet-euro-land, kan ik het wel schudden :roll: :wink:
Kom kom, jij was op een gegeven moment toch aardig aan het invoeren :wink: We moeten toch maar gaan voor dat eerste hitje hier in TB. Voorlopig voor mij geen vakantie. Maar misschien nog wel wat stipjes scoren eind september op één van de eilanden :wink:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote:Kom kom, jij was op een gegeven moment toch aardig aan het invoeren :wink:
Hahaha... tja.. dat was mijn laatste stuiptrekking als nr 1 van Ten Boer... maar het is je van harte gegund hoor... alhoewel... er staat wel tegenover dat je een van mijn biljetjes moet vinden :roll: :P
Kasper
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Kasper »

Raar hoor, iedereen wil deze lijst uit! Ik snap dat niet: is er eindelijk een lijst waar je kans maakt om op de eerste plaats te komen, wil men er zo snel mogelijk af! Ik ga voor de eerste plaats, dus bij ieder biljet dat ik invoer, hoop ik dat het geen hit is!
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Kasper wrote:Raar hoor, iedereen wil deze lijst uit! Ik snap dat niet: is er eindelijk een lijst waar je kans maakt om op de eerste plaats te komen, wil men er zo snel mogelijk af! Ik ga voor de eerste plaats, dus bij ieder biljet dat ik invoer, hoop ik dat het geen hit is!
Hallo Kasper, welkom op het forum.
Natuurlijk gaan we voor de eerste plaats in deze lijst, echter is er één probleem, Woodenshoe staat al heel lang op de eerste plaats in deze lijst.
Dat betekend dat als je op nummer 1 wilt staan je minimaal 3657 biljetten in mag gaan voeren zonder een hit te krijgen. Het lijkt mij dat plaats 2 de hoogst haalbare is. En dan natuurlijk een hit krijgen :wink:
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Fonzie wrote:
Nataschja wrote:Kom kom, jij was op een gegeven moment toch aardig aan het invoeren :wink:
Hahaha... tja.. dat was mijn laatste stuiptrekking als nr 1 van Ten Boer... maar het is je van harte gegund hoor... alhoewel... er staat wel tegenover dat je een van mijn biljetjes moet vinden :roll: :P
Natuurlijk ga ik ze de komende dagen opsporen :lol:
Maar of het lukt? :wink:
Kasper
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Kasper »

Nataschja wrote:
Kasper wrote:Raar hoor, iedereen wil deze lijst uit! Ik snap dat niet: is er eindelijk een lijst waar je kans maakt om op de eerste plaats te komen, wil men er zo snel mogelijk af! Ik ga voor de eerste plaats, dus bij ieder biljet dat ik invoer, hoop ik dat het geen hit is!
Woodenshoe staat al heel lang op de eerste plaats in deze lijst.
Dat betekend dat als je op nummer 1 wilt staan je minimaal 3657 biljetten in mag gaan voeren zonder een hit te krijgen.
Woodenshoe heeft al die biljetten na het invoeren vast niet in een kluis gestopt, dus van de mensen in de lijst heeft Woodenshoe de meeste kans een hit te krijgen. Als hij nou eventjes een hit krijgt, en dus niet met mij, dan schuiven we allemaal een plaatsje naar boven op. Ik ga echt voor de eerste plaats!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Kasper wrote:Ik ga echt voor de eerste plaats!
Helemaal mee eens. Als de lijst nu ververst zou worden, sta je al op de vijfde plaats... dus als Woodenshoe, Mardy, Peku em RvB onderling hits gaan scoren (twee hits is dus al voldoende) sta je op de eerste plek... Ik heb er zelf nog 7 voor me...
l-o-u

lijst

Post by l-o-u »

Eigenlijk heel vreemd. Sommige mensen hebben met weinig invoer veel hits. Ik heb er nog geen, ondanks dat ik op elk biljet de url print. Denk als ik 1000 biljetten heb ingevoerd ik stop totdat er een hit is.
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: lijst

Post by HNL »

l-o-u wrote:Denk als ik 1000 biljetten heb ingevoerd ik stop totdat er een hit is.
Dat heeft weer het nadeel dat als je éénmaal een hit te pakken hebt en je weer een begin maakt met invoeren dat het weer erg lang kan duren voor je een hit krijgt, terwijl als je stug door blijft gaan de tijd tussen de hits steeds korter zal worden... :roll:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Wat grappig... ik sta momenteel precies gelijk met Nataschja op de gedeelde zesde plaats van deze lijst... en Jhr Mulder heeft een hit... gefeliciteerd!
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”