Nee, in NIG zelf.
In de linkerkolom op het desbetreffende biljet gaan staan (eventueel te vinden met zoekfunctie), en vervolgens op de rechtermuisklop drukken. Hierna kun je de tweede vindplek toevoegen.
EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

Inderdaad, wat kan er toch veel met NIG!yli wrote:Nee, in NIG zelf.
In de linkerkolom op het desbetreffende biljet gaan staan (eventueel te vinden met zoekfunctie), en vervolgens op de rechtermuisklop drukken. Hierna kun je de tweede vindplek toevoegen.
Tot nu toe heb ik, ondanks mijn relatief geringe invoer, één boomerang gehad. Dat was afgelopen zomer op de camping in Frankrijk, dus representatief is dat niet. Binnen een week kreeg ik een biljet terug in het restaurant waarmee ik aan het begin van de vakantie de borg had betaald. Niet een echte boomerang dus...
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
En zo te zien gaat EBT'en naadloos hand-in-hand met bierdrinken