Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ootmarsum (2 automaten) Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- pavoshome.nl
- Euro-Regular in Training

- Crazy Bob
- Forum Moderator

Voor de liefhebbers van de wat meer obscure geldautomaten:
De enige Nederlandse automaat van de DHB Bank (officiële naam: Demir Halk Bank Nederland N.V.) vind je aan de Westblaak 8-10, 3012KL Rotterdam.
,
en
, zonder biljetkeuze
En gisteren dankzij de Haagse meeting de geldautomaat van Staalbankiers gezien, aan de Lange Houtstraat 8, 2511CW Den Haag.
,
en
, geen biljetkeuze, maar bij een opname van 20 euro spuugde hij 2 tientjes uit.
De enige Nederlandse automaat van de DHB Bank (officiële naam: Demir Halk Bank Nederland N.V.) vind je aan de Westblaak 8-10, 3012KL Rotterdam.
En gisteren dankzij de Haagse meeting de geldautomaat van Staalbankiers gezien, aan de Lange Houtstraat 8, 2511CW Den Haag.
-
MDeen
- Euro-Master

Crazy Bob heeft mij gisteren het verschil tussen "vrije biljetkeuze" en "bedrag en biljetkeuze" laten zien. Deze automaat was buiten en heeft idd alleen "bedrag en biljetkeuze".Crazy Bob wrote:buiten géén vrije biljetkeuze, maar wel (voorzover mij bekend) de enige Rabo-automaat in Utrecht waar je 24 uur per dag vijfjes kunt halen.MDeen wrote:Maliebaan 53Z 3581 CD Utrecht![]()
![]()
![]()
Afgelopen zondag in
Viersen geweest. Bij de Volksbank (Stadtteil Dülmen) kwam er bij 10 euro 2x
uit (zoals gebruikelijk in NRW).
Ik zag ook een automaat voor munten, en jawel - die was gratis. Zodoende zes biljetten daar achter gelaten. Munten wisselen is over het algemeen geen probleem.
Ik zag ook een automaat voor munten, en jawel - die was gratis. Zodoende zes biljetten daar achter gelaten. Munten wisselen is over het algemeen geen probleem.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
- Henk Draijer
- Euro-Master

Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aan
jes op te halen,
hing er daar een poster aan het raam dat het Rabokantoor met ingang van 1 April gesloten is.
Het was mijn favoriete geldautomaat waar ik in het totaal 4715 biljetten hebt gepint.
hing er daar een poster aan het raam dat het Rabokantoor met ingang van 1 April gesloten is.
Het was mijn favoriete geldautomaat waar ik in het totaal 4715 biljetten hebt gepint.
Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
- eddydevries
- Forum Moderator

Gelukkig is er nog wel een automaat, of hadden ze de vijfjes alleen binnen?Henk Draijer wrote:Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aanjes op te halen,
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- Henk Draijer
- Euro-Master

Toen ik uit mijn auto stapte kwam er vrouw bij de geldautomaat vandaan die tegen me zei dat hij het niet meer werkte.eddydevries wrote:Gelukkig is er nog wel een automaat, of hadden ze de vijfjes alleen binnen?Henk Draijer wrote:Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aanjes op te halen,
Met de posters voor de ramen heb ik niet verder gekeken en ben weer weggereden.
Ga binnenkort wel weer eens kijken, als ik weer naar Hillegom ga om
P.S. De (
Geduld is een schone zaak.
This is me.
This is me.
- de*lerger
- Euro-Master

Ruim een jaar nadat de Rabobank in Den Oever gesloten was, werkte de automaat in de hal nog.Henk Draijer wrote:Toen ik uit mijn auto stapte kwam er vrouw bij de geldautomaat vandaan die tegen me zei dat hij het niet meer werkte.eddydevries wrote:Gelukkig is er nog wel een automaat, of hadden ze de vijfjes alleen binnen?Henk Draijer wrote:Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aanjes op te halen,
Met de posters voor de ramen heb ik niet verder gekeken en ben weer weggereden.
Ga binnenkort wel weer eens kijken, als ik weer naar Hillegom ga omjes te halen.
P.S. De () geldautomaat staat in een halletje met een deur naar buiten.
My map
- eddydevries
- Forum Moderator

Vaak worden de kantoren wel gesloten, maar blijft de automaat wel staan (het is alleen jammer, als de"vijfjes-automaat" binnen stond, want dan verdwijnt die wel).
P.S. met "binnen" bedoel ik "alleen tijdens openingsuren toegankelijk".
P.S. met "binnen" bedoel ik "alleen tijdens openingsuren toegankelijk".
Eddy - Rotterdam - NL
- cornjac
- Euro-Master

Jammer Henk Draijer dat de Rabobank in Bennebroek is gestopt. Tijdens mijn vakanties in Vogelenzang heb ik daar toch 1227 notes (vijfjes) vandaan gehaald.
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;