Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Zou het trouwens niet eens handig zijn om hier een Wiki voor op te zetten? Ik denk dat daar nog wel veel meer dingen in passen, bijvoorbeeld ook volledige informatie van meetings.
eurofever
Euro-Master
Euro-Master

Post by eurofever »

ik heb vandaag op een vergadering op het werk vernomen dat in september van dit jaar er een geldautomaat komt in carrefour tienen.en bij andere filialen zouden er ook komen
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Image Ootmarsum (2 automaten) :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: :note-100: :note-200: 8O
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Image Nijmegen, Hatertseweg 3, 6533 AA :note-10: :note-20: :note-50:
Image Nijmegen, Hatertseweg 813, 6535 ZS :note-10: :note-20: :note-50: (buiten, binnen was gesloten)
pavoshome.nl
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pavoshome.nl »

zou vandaag ook pinnen
maar helaas saldo was maar 7,00
baas was weer is te laat met loon storten
grrrr :oops:
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Voor de liefhebbers van de wat meer obscure geldautomaten:

De enige Nederlandse automaat van de DHB Bank (officiële naam: Demir Halk Bank Nederland N.V.) vind je aan de Westblaak 8-10, 3012KL Rotterdam. :note-10:, :note-20: en :note-50:, zonder biljetkeuze

En gisteren dankzij de Haagse meeting de geldautomaat van Staalbankiers gezien, aan de Lange Houtstraat 8, 2511CW Den Haag. :note-10:, :note-20: en :note-50:, geen biljetkeuze, maar bij een opname van 20 euro spuugde hij 2 tientjes uit.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

MDeen wrote:Maliebaan 53Z 3581 CD Utrecht :note-5: :note-10: :note-20: :note-50:
buiten géén vrije biljetkeuze, maar wel (voorzover mij bekend) de enige Rabo-automaat in Utrecht waar je 24 uur per dag vijfjes kunt halen.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Crazy Bob wrote:
MDeen wrote:Maliebaan 53Z 3581 CD Utrecht :note-5: :note-10: :note-20: :note-50:
buiten géén vrije biljetkeuze, maar wel (voorzover mij bekend) de enige Rabo-automaat in Utrecht waar je 24 uur per dag vijfjes kunt halen.
Crazy Bob heeft mij gisteren het verschil tussen "vrije biljetkeuze" en "bedrag en biljetkeuze" laten zien. Deze automaat was buiten en heeft idd alleen "bedrag en biljetkeuze".
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Afgelopen zondag in :flag-de: Viersen geweest. Bij de Volksbank (Stadtteil Dülmen) kwam er bij 10 euro 2x :note-5: uit (zoals gebruikelijk in NRW).

Ik zag ook een automaat voor munten, en jawel - die was gratis. Zodoende zes biljetten daar achter gelaten. Munten wisselen is over het algemeen geen probleem.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aan :note-5: jes op te halen,
hing er daar een poster aan het raam dat het Rabokantoor met ingang van 1 April gesloten is.
Het was mijn favoriete geldautomaat waar ik in het totaal 4715 biljetten hebt gepint.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Henk Draijer wrote:Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aan :note-5: jes op te halen,
hing er daar een poster aan het raam dat het Rabokantoor met ingang van 1 April gesloten is.
Het was mijn favoriete geldautomaat waar ik in het totaal 4715 biljetten hebt gepint.
Gelukkig is er nog wel een automaat, of hadden ze de vijfjes alleen binnen?
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

eddydevries wrote:
Henk Draijer wrote:Ging ik net goedgemutst naar de Rabo in Bennebroek om mijn weekrantsoen aan :note-5: jes op te halen,
Toen ik uit mijn auto stapte kwam er vrouw bij de geldautomaat vandaan die tegen me zei dat hij het niet meer werkte.
Met de posters voor de ramen heb ik niet verder gekeken en ben weer weggereden.
Ga binnenkort wel weer eens kijken, als ik weer naar Hillegom ga om :note-5: jes te halen.

P.S. De ( :note-5: ) geldautomaat staat in een halletje met een deur naar buiten.
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

Henk Draijer wrote:
eddydevries wrote:
Toen ik uit mijn auto stapte kwam er vrouw bij de geldautomaat vandaan die tegen me zei dat hij het niet meer werkte.
Met de posters voor de ramen heb ik niet verder gekeken en ben weer weggereden.
Ga binnenkort wel weer eens kijken, als ik weer naar Hillegom ga om :note-5: jes te halen.

P.S. De ( :note-5: ) geldautomaat staat in een halletje met een deur naar buiten.
Ruim een jaar nadat de Rabobank in Den Oever gesloten was, werkte de automaat in de hal nog.
My map
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Vaak worden de kantoren wel gesloten, maar blijft de automaat wel staan (het is alleen jammer, als de"vijfjes-automaat" binnen stond, want dan verdwijnt die wel).

P.S. met "binnen" bedoel ik "alleen tijdens openingsuren toegankelijk".
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Jammer Henk Draijer dat de Rabobank in Bennebroek is gestopt. Tijdens mijn vakanties in Vogelenzang heb ik daar toch 1227 notes (vijfjes) vandaan gehaald.
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”