Moderoidut osumat
- bin Lauri Œ
- Euro-Master
- Miss Money
- Euro-Regular
Ryökäleen kerpele, Prynde meni ja pudotti minut nollakerhosta.
Tuossa miittimatkalla pysähdyttiin Laitilaan lisäämään lasinpesunestettä. Hain K-halli Heikkilästä, siitä huoltoaseman vierestä, tölkin paikallista Oiva-siideriä, ensisijaisena tarkoituksena täplänmetsästys, ja syynä siihen, miksi ostin nimenomaan alkoholijuomaa, oli matkan ensimmäiselle kuudellekymmenelle kilometrille osunut ojaanajo ja sen aiheuttama hermojärkytys ja ajatus ettei loppua kuuttasataa kilometriä selvin päin kestä. Eikös sitten Prynde mene ja vaihda vitosnippunsa kakskymppisiin juuri siinä samassa kaupassa ja saa näppeihinsä tämän setelin. Asia olisi ollut vältettävissä, jos Prynde olisi huomannut kysyä, millä setelillä maksoin ja pyytänyt kassalta vaikka viiskymppisiä, tai suorittanut vaihdon huoltiksella eikä kaupassa tai minä olisin voinut maksaa sidukkani kympillä, täplän silläkin olisi saanut, mutta näin tässä nyt pääsi käymään.

Tuollaista valitettavasti käy silloin tällöin, kun seteleiden luonnolliseen kiertoon vaikutetaan EBT:n takia.tiura wrote:Ryökäleen kerpele

- et varta vasten olisi käyttänyt rahaa vain pisteen takia (mitä et lopulta tehnytkään, tarvitsithan kipeästi siideriä.Asia olisi ollut vältettävissä, jos[...]

- Prynde ei olisi puuttunut luonnolliseen kiertoon. (Toki osuma olisi silti voinut tulla ja nollakerhosta olisi pudonnut, jos esim. tuulilasin pesunesteostoksilla olisi käynyt huonosti).
No, näiden kanssa oppii elämään. Itsekin olen saattanut saada moderointeja ihan luonnollisestakin kierrosta. Epäluonnollisesta nyt puhumattakaan.

Deliberately affecting the note circulation just because of EBT is like cheating in solitaire.
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa.

Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa.

Tai jos teinicorollan varusteisiin kuuluisi internet, niin olisin voinut itsekin tarkistaa, saitko minun setelini. Tai jos mukana olisi ollut kannettava, jossa NIG ja tuore tietokanta. Tai jos minä olisin maksanut viisikymppisellä, joita minulla ei tosin tainnut olla edes mukana. Mutta jos olisit jättänyt setelin kirjaamatta, sinulla olisi nyt yksi seteli vähemmän. Onhan meillä tässä nyt triplan juuri.Prynde wrote:SoriiiiUnohdin kysyä
Kai mie oletin että sie käytit vitosia... ja olis ne setelit voinu sit vielä tarkistuttaa Avijilla että oliko sun setku siel joukossa...
Pisteenmetsästys onkin lähes ainoa epäluonnollinen rahankäyttötapa, jota harrastan EBT:n takia, jos ei korttien käytön välttämistä ja vaihtorahojen maksimoimista lasketa. Se vaan näyttää hauskalta, kun karttaan tulee uusia täpliä.
- Eliezer
- Euro-Master
Eliezer 13.12.2005 wrote:Moderated hits: 4,0 % (2/50*100) of all hit notes
Eliezer 31.12.2005 wrote:Tuli tuossa eilen sitten roimasti lisää moderoituja jätettyäni Nomen Nesciolle miinan. Mutta tuli sentään taas uusi osumakumppanikin.
Moderated hits: 10,9 % (7/64*100) of all hit notes
Eliezer 29.1.2006 wrote:Tilanne on parantunut - tuon jälkeen tulleista osumista ei ole moderoitu yhtäkään.
Moderated hits: 8,2 % (7/85*100) of all hit notes
Nyt parinkymmenen kunnon osuman jälkeen tilanne on taas parempi...Eliezer 6.2.2006 wrote:Tässä kuussa taas kääntyi moderoidummaksi:
Moderated hits: 8,8 % (8/91*100) of all hit notes
Moderated hits: 7,21 % (8/111*100) of all hit notes
Tiura tippui pois nollakerhosta, koska en tiedä paljonko hänellä on osumia, en voi laskea hänen prosenttiaan. Ms Money ilmoitti taas Knean takaa-ajostaan, mutta ei mitään mahdollisuuksia. Nomen Nescio, Eliezer
ja Vermes ilmoittivat tuloksiensa huonontumisesta, suruvalitteluni. Vastaavasti bin Lauri Œ, hena88 sekä minä itse parannettiin tuloksiamme. Minä tosin en liikkunut paikaltani mihinkään, mutta vanha miinaimuri Lauri paransi tilannettaan huomattavasti. (Hitto Eugen oli löytänyt kasan työ kymppejäni pankista minne ne yleensä päätyvät.)
ja Vermes ilmoittivat tuloksiensa huonontumisesta, suruvalitteluni. Vastaavasti bin Lauri Œ, hena88 sekä minä itse parannettiin tuloksiamme. Minä tosin en liikkunut paikaltani mihinkään, mutta vanha miinaimuri Lauri paransi tilannettaan huomattavasti. (Hitto Eugen oli löytänyt kasan työ kymppejäni pankista minne ne yleensä päätyvät.)
- Miss Money
- Euro-Regular
- MasterOfPuppets
- Euro-Regular
- ZoneTripper
- Euro-Regular